Eisprong na Clomid

@Lisette dankjewel, indd positief proberen te blijven ondanks tegenslagen is lastig. Maar we gaan ervoor :)
ik denk aan je testen te zien, dat je piek nog moet komen. Het controle streepje moet donkerder zijn als de teststreep en ik denk dat ie nog wel iets donkerder kan.. maar zal niet lang meer duren.. spannend, succes! 

Hallo dames,
Ik heb zelf een klein succesje! Na mijn 1e ronde clomid heb ik vorige week bloed laten prikken om te zien of er een eisprong is geweest. Ik hoopte het zo erg! De gyn belde: mijn progesteron was 128, wat betekent dat er een goede eisprong is geweest (wel van meerdere eitjes). Ik ben dus helemaal blij, want dat betekent dat clomid goed werkt. Nu nog zwanger worden, maar dat kon deze maand niet want vriend was in ‘t buitenland. Maar ik merk dat ik nu van kleine succesjes al blij word. Heb in sept een miskraam gehad en merk dat ik daardoor erg onzeker ben. Ik ben toen op natuurlijke manier zwanger geraakt, maar dat was vanwege de pcos een klein wonder. Wachten tot dat weer gebeurt, heeft geen zin. Daarom gestart met clomid.
Komende maand mag ik ook gewoon clomid slikken. Ben ik heel blij mee, want de verpleegkundige had gezegd dat dit niet mocht omdat ik van CD11 tm CD20 op vakantie ben en ze dan geen echo’s kunnen maken. Maar de gyn vond het wel goed, dus komende cyclus voor het eerst weer kans op zwangerschap ?
Ik zit nu te wachten tot ik ongesteld word, zodat ik op dag 3 weer clomid kan gebruiken. Dat zou morgen (dag 28) moeten zijn.
Vraagje: werden jullie op CD28 ongesteld bij gebruik van clomid? Of kan dit ook zomaar veel later zijn?
@Jules: wat zuur van die morning afterpil zeg! Gaan ze de volgende ronde de dosering clomid verlagen?
@JPBZ: ik hoop dat je maandag wat blijer kunt zijn! Balen zeg. Maandag is dan CD19 toch?
@Lisette: hoe gaat het met je ovulatietesten? Ik wil het ook gaan doen de komende cyclus. Zie je al verschillen?
liefs!

@bloempje: wat een goed nieuws! Logisch dat je daar blij van word, betekend dat clomid je goed helpt, en dat wil je ;) 
Mijn ovulatie testen weet ik eigenlijk niet zo goed of dat nou goed gaat of niet.. ik zal straks rond half één weer een foto plaatsen met de vooruitgang.. 
Gr Lisette

@xxbloempje wat een mooi nieuws, fijn ook dat je van je gyn. gewoon clomid mag slikken op je vakantie. Hopelijk zijn jullie dan zo relaxed wat alleen maar positief kan uitwerken :)
Ik zit as maandag op cd 17, ik heb de hoop op een late piek. Maar aangezien Clomid tot nu toe nog niets voor mij heeft gedaan, ben ik bang voor weer een tegenslag. 
@Lisette Ik vind hem nu ook positief! goed nieuws! Zou een leuk begin van 2020 zijn om het nieuws te kunnen delen :)

Terug
Bovenaan