Eisprong na Clomid

Hey meiden,
Ja je zou zeggen dat we met volle moed bezig zijn ermee.. maar m'n man ziet het denk ik toch anders.. ik heb hem gezegd dat ik m'n piek had.. ( vanaf m'n ongesteldheid hebben we afgesproken om zwz deze cyclus om te dag gezellig te maken, maar ik ben dan altijd degene die hem moet stimuleren of wakker maak als ik aan het werk ben geweest savonds) maar hij deed er niets mee.. hij viel in slaap op de bank.. toen heb ik hem 2x geroepen.. 2x geappt.. en toen dacht ik nou, hij weet ervan.. hij maakt me wel wakker.. nou mooi niet dus.. 

Oh dat is vervelend Lisette :-( Heeft hij er al wat over gezegd? Ik snap ook wel dat het minder fijn is als het niet gewoon spontaan kan, maarja, het is voor ‘t goede doel.

Ah wat shit, Lisette. Inderdaad is de spontaniteit er wel af en de bepaalde druk die er dan ligt is niet altijd even leuk. Hopelijk snapt ook je man dat en kunnen jullie dit naar elkaar uitspreken. 

Heey! 
Ja, ik heb het met hem uitgesproken.. want ik zat er echt heel erg mee.. maar hij zat er zelf ook mee dat hij er niets mee had gedaan.. hij was zo erg moe dat ie niet eens wist hoe hij uiteindelijk in bed is beland.. was met z'n hoofd beneden al tegen de muur aan gevallen .. hij heeft teveel ja gezegd tegen mensen en teveel hooi op z'n vork gehad wat zich nu uit in vermoeidheid.. was wel een fijn gesprek! Gelukkig! We hebben toen goed gemaakt in bed haha.. hopelijk zijn het gouden zaadjes  ?
Gr Lisette

Hallo,
Kleine update van mij. Vandaag cd17 nog een echo gehad, met weer geen groei. Allemaal eitjes maar ook allemaal onder de 10mm. Omdat Clomid voor mij niet het juiste middel is, heeft de gyn. in overleg met mij besloten om over te gaan op injecties. 
Eerst deze cyclus afbreken met Provera waarna ik uitleg krijg over injecteren en ga beginnen hiermee.
Ik ben gek genoeg opgelucht dat ik niet langer de Clomid hoef te slikken waarbij ik iedere keer een negatief bericht voor terug kreeg.

@lisette: volgens mij is het voor mannen in het algemeen een stuk minder makkelijk te begrijpen welke druk wij als vrouwen voelen. Zo is het iig bij mijn man, hij doet wat ik zeg en dat lukt gelukkig ook altijd ;) maar voor de rest maakt hij zich helemaal geen druk, hij heeft zoiets van: als het nog een keer gebuurt (we hebben al een kind) is het mooi, als niet ook prima. Maar ik wil echt heel erg graag nog een..goed dat jullie goed konden praten, dat moet een opluchting zijn. Ik duim voor je dat het nu lukt!
@jbpz: was vervelend dat er weer niets gegroeit is. Ik begrijp je heel goed. Zat je nu op de hoogste dosering? Spuiten gaat wel makkelijker maar bij mij was even zoeken na de juiste dosering.. Veel succes!!
Hier: vandaag echo en een eitjes van 12 a 13mm. Donderdag weer echo.dus lijkt erop dat nu eindelijk de goede dosering gevonden is... 

@jumeaux Ja klopt, ik heb de maximale dosering van Clomid 150mg gehad, zonder resultaat. Gelukkig gaf de gyn. aan niet langer hier mee door te willen gaan, omdat dit waarschijnlijk toch niet gaat werken. 
Ik zie niet op tegen het injecteren. Had jij bijwerkingen van het injecteren? welk middel kreeg jij voorgeschreven en naar hoeveel maanden zaten jullie op de juiste dosering? Ben benieuwd hoe dit zal verlopen. Ik heb wel het gevoel dat deze behandeling nog intensiever is dan de Clomid, omdat je vaker terug moet komen voor een echo?

Hey,
Ja klopt het is intenser maar iig moet je niet na elke mislukte poging weer provera of duphaston slikken om. Menstruatie op te wekken. Je gaat zo lang door met de injecties tot er iets groeit. Ik ben win september begonnen met spuiten (gonal f), eerst 7 dagen 50 met geen groei dan verhoogt na 75 en er groeiden meteen 6 follikels.dus moest helaas die ronde overslaan. Nu weer aan de volgende rond met 62.5.dat lijkt de juiste dosering te zijn en ik hop op een eisprong in het weekend...
Ik moet CA 2x per week voor een echo. Best intense idd. 
Ik had geen bijwerkingen van de spuiten.
Wnneer begin je? 

Terug
Bovenaan