Eisprong na Clomid

@Seerte fijn dat de clomid aanslaat inderdaad! Succes met deze ronde !

vandaag echo gehad cd21 en weer niks gegroeid helaas. Dus vanavond weer beginnen met duphaston om een menstruatie op te wekken. Vervolgens beginnen met de volgende, 4e ronde, clomid. Nu gaan we verhogen naar 150mg en dit is tevens de laatste poging om te kijken of de clomid aanslaat. Als dit niet zo is moeten we gaan kijken naar een andere methode, waarschijnlijk spuiten.. hopelijk slaat het nu aan en anders hebben we 19 juni een afspraak met de arts om te bespreken hoe en wat verder.
Alleen begint mijn geduld wat op te raken.. omdat we inmiddels een jaar onderweg zijn en het steeds heen en weer rijden naar het ziekenhuis nog helemaal geen vooruitgang boekt.. maaaar.. we gaan door!

@Seerte fijn dat de clomid aanslaat inderdaad! Succes met deze ronde !

vandaag echo gehad cd21 en weer niks gegroeid helaas. Dus vanavond weer beginnen met duphaston om een menstruatie op te wekken. Vervolgens beginnen met de volgende, 4e ronde, clomid. Nu gaan we verhogen naar 150mg en dit is tevens de laatste poging om te kijken of de clomid aanslaat. Als dit niet zo is moeten we gaan kijken naar een andere methode, waarschijnlijk spuiten.. hopelijk slaat het nu aan en anders hebben we 19 juni een afspraak met de arts om te bespreken hoe en wat verder.
Alleen begint mijn geduld wat op te raken.. omdat we inmiddels een jaar onderweg zijn en het steeds heen en weer rijden naar het ziekenhuis nog helemaal geen vooruitgang boekt.. maaaar.. we gaan door!

@Krystall erg vervelend voor je. Ik hoop echt dat je op 150mg wel beter reageert. Ik snap inderdaad erg goed je frustraties. 
Ik werd gisteren gebeld door het ziekenhuis. Dat ze een foutje hebben gemaakt. Omdat ik met clomid 2 eitjes had zou ik prima zonder clomid zwanger kunnen raken. Nu willen ze hierna dus geen clomid meer geven. Ik baal er wel erg om en vind het een beetje raar dat zij voor me bepalen dat het niet mag want zonder clomid had ik geen goede eisprong. Ik hoop voor ons allebei dat het deze ronde zal lukken dan zijn we gelijk van alle ellende af!

@Seerte dat is wel heel bijzonder dat ze dat zeggen. De reden dat je juist met clomid bent begonnen is toch om dat je van nature geen goede eisprong hebt. En nu reageer je positief erop en moet je weer stoppen. Heel onduidelijk allemaal. Hopelijk is het inderdaad nu meteen goed, Ik ga duimen voor je !

Ik moet nog even geduld hebben.. over 3 weken ongeveer weet ik pas weer iets. Afwachten.. 

@Krystall wanneer kon je beginnen met 150mg? Heb je al een echo gehad? Ik duim voor je dat 150 goed aanslaat en dat het de laatste keer mag zijn met alle fertiliteit gedoe! 
Ik vind dit ziekenhuis niet bepaald goed. Ze hadden een jaar nodig om vast te stellen dat ik pcos heb. Elke gynaecoloog verteld me weer wat anders. Ik denk ook dat als ik niet nog een ronde clomid mag hierna ik ga overstappen naar een ander. Wij mogen de volgende ronde iui doen dus dat maakt het wel lastig om over te stappen. 

Hoi! 
Ik las zo jullie verhalen, en ook ik ben gestart met clomid 50mg. 
Ik heb as di mijn eerste echo op dag 14, ben echt super benieuwd!!

Dag Rosaelisa spannend ik hoop dat de 50mg goed aanslaat. Moest je clomid vanwege pcos slikken of had het een andere reden?

Dag seerte, 
ik heb inderdaad pcos, en cylussen van 90-100 dagen. En als ik dan ongesteld wordt, ben ik het vaak meteen 3 weken. 
Weet al sinds mijn 24e dat ik dat ook heb maar heb nu inmiddels een actieve kinderwens, vandaar nu ook gestart. Was uit mezelf ongesteld geworden, dus hoefde gelukkig geen provera eerst te slikken. 
Dus nu inderdaad gestart met de laagste dosis. 
Heb jij ook pcos of heeft het bij jou een andere oorzaak? 
Had jij beel bijwerkingen van de clomid? 
Groetjes 

Terug
Bovenaan