Hallo dames,
@jumeaux Nog niet ongesteld kan ook bijna niet, ben net over de helft met de provera kuur. Ik wordt met provera vaak de laatste dag van de kuur (dag 10) ongesteld, maar ook al eens op de 9e dag van de kuur ongesteld geworden. Dus daar hoop ik nu op, kan me niet snel genoeg gaan. Heb jij ook een specifieke dag waarop je moet beginnen met injecteren? mijn gyn gaf aan dat dit op cd 3-6 kon zijn..
Ben benieuwd naar je echo maandag, succes!
@Lisette spannende dagen voor je zeg! Hopelijk pakt het positief voor je uit ?
@Bloempjexx Ja ik ben ook blij dat mijn gyn mij niet langer laat aanrommelen met de Clomid zonder resultaat. Ik heb alle doseringen gehad (50mg,100mg,150mg) allen zonder ook maar een beetje groei in de eiblaasjes. Dus ben in die zin blij dat ik over ga op hormooninjecties, voelt als een stap in de goede richting en op meer kans.
Bij hormooninjecties kunnen ze dosering tijdens je cyclus ophogen, zodat je sowieso tot een vergroeid eiblaasje komt en er een eisprong opgewekt kan worden. Met Clomid moet je hopen dat de dosering sterk genoeg is om een eiblaasje te laten groeien.
Inderdaad fijn dat mannen zich wat makkelijker los van dit alles kunnen maken. Al denk ik wel dat ze ongemerkt er toch ook wel veel mee bezig zijn.
Fijn weekend allemaal en op maar weer een positieve week!