Eisprong na Clomid

@jumeaux: ik wil 20 november een vroege test gaan doen.. van de action.. dan is het 4 dagen voor m'n NOD.. dan wordt ook m'n bloed geprikt om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong gehad heb.. 
@bloempje: noujaa, m'n man heeft weer een grote klus aangenomen, hele woning behangen en schilderen.. dus weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.. hij zegt nu weer dat het wel goed komt.. daar vertrouw k dan maar op he! 
Gr Lisette

Hoi dames,
Ik heb goed nieuws gehad vanochtend: ik heb een mooie follikel van 18mm en mocht net meteen de ovitrelle spuiten. Eisprong zou dan ergens in de nacht van dinsdag na woensdag moeten zijn.
Lisette: morgen bloedtest? En ga je dan ook gelijk testen? Spannend zeg!! Laat je het ons weten? 

@Jume.. Jazeker ik lees nog mee! Wat fijn dat je een goed ei hebt!!
@ lisette! spannend zeg!!
Ik zelf ben ook nu begonnen met de injecties, het zaad is ook gecontroleerd van mijn partner omdat wij nu al sinds maart via het zh bezig zijn. Dit was helemaal in orde, dus erg fijn! 
Ik start eind deze week met spuiten, ben benieuwd:) 
Zet hem op allemaal en veel succes ook! 

@jumeaux: Wat fijn zeg! eindelijk een mooi ei! Jullie weten wat jullie te doen staat ;-p 
@Lisette: Wat moet het spannend en zenuwslopend zijn om te wachten op de uitslag en het doen van een test. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag :)
@rosaelise: oh dan gaan wij tegelijk op! ik ga er ook vanuit eind deze week te mogen beginnen met injecties ;-)  
Succes dames!!  Fijn om op deze manier toch een beetje 'lotgenoten' contact te hebben 

@jpbz 
Oh das grappig! welke dosis moet jij jezelf geven in het begin? Las trouwens dat jij een 10 daagse kuur provera krijgt, ik heb altijd maar 5 dagen en dan 5mg 

Hey allemaal,

Wauw, wat een herkenbare verhalen lees ik hier van jullie. Stuk voor stuk persoonlijk!! 
Ik zit zelf nu in mijn 2e ronde met clomid 50 mg. Ik ben zaterdag net weer begonnen met de pillen/kuur. Ik merk dat ik onzeker wordt en ga twijfelen, ik denk vaak na over hoe lang het allemaal gaat duren en of het ooit gaat lukken.
Ik heb in augustus een intake gehad bij de gynaecoloog en na onderzoeken kwamen ze er achter dat ik weinig tot geen eisprong heb. Vandaar dus ook de medicijnen clomid. De 1e ronde zat er een heel mooi eitje alles was eigenlijk goed, ook mijn bloeduitslag. Maar helaas toch ongesteld geworden.. 
wordt bij jullie ook alles gevolgd dmv van echo's? Bij de 1e ronde rond mijn eisprong heb ik 3x een echo gehad op verschillende dagen. Soms lastig te combineren met werk maar ik heb het er 1000% voor over. Ik hoop echt dat iedereen hier snel goed en positief nieuws  kan brengen ?

@jumeaux: jeeeej!! Super fijn! Eindelijk echt goed nieuws :) Veel succes de komende dagen!
Lisette ik duim voor je! Spannend!!!
Heel leuk (ofja, leuk....) dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. De paar mensen die ik verteld heb over het traject waarin wij zitten, zijn heel lief, maar snappen niet écht hoe het allemaal zit. Jullie wel, voelt echt als een steun! 
Ik ben nu midden in de 2e ronde clomid. Eigenlijk zou ik morgen echo hebben omdat we berekenden dat dan CD11 zou zijn. Maar mijn menstruatie heeft te lang op zich laten wachten. Daardoor is morgen pas CD6, en morgenavond vertrekken we samen naar Thailand dus dat was mijn laatste kans voor een echo. Maar deze echo doen we niet, want dan is er een kans dat ze nog niks zien, en ik ben bang dat dat mijn vakantie verpest. 
Dus deze ronde zonder echo’s en op goed geluk ;-) Ik ga er vanuit dat ik over 10 dagen ongeveer een eisprong heb. En aangezien wij lekker relaxed op vakantie zijn, kunnen we daar mooi gebruik van maken. Nu maar hopen op een positief resultaat. 30 nov komen we terug. Dat is CD18, dus heb dan een echo staan. Vond ik echt fijn dat ze dat wilden doen.
Ik moet zeggen dat ik die echo’s wel erg prettig vind. Dan kun je het een beetje volgen...
@Rezadj: Welkom!! Heel veel geluk met jouw traject!
@JPBZ: ik kende die injecties niet, maar klinkt alsof het je kan helpen ja, gelukkig! Hoop dat je er niet teveel bijwerkingen van krijgt. 
Liefs en p.s. misschien reageer ik de komende 1,5 week wat langzaam vanwege onze vakantie  

Terug
Bovenaan