@jumeaux: jeeeej!! Super fijn! Eindelijk echt goed nieuws
Veel succes de komende dagen!
Lisette ik duim voor je! Spannend!!!
Heel leuk (ofja, leuk....) dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. De paar mensen die ik verteld heb over het traject waarin wij zitten, zijn heel lief, maar snappen niet écht hoe het allemaal zit. Jullie wel, voelt echt als een steun!
Ik ben nu midden in de 2e ronde clomid. Eigenlijk zou ik morgen echo hebben omdat we berekenden dat dan CD11 zou zijn. Maar mijn menstruatie heeft te lang op zich laten wachten. Daardoor is morgen pas CD6, en morgenavond vertrekken we samen naar Thailand dus dat was mijn laatste kans voor een echo. Maar deze echo doen we niet, want dan is er een kans dat ze nog niks zien, en ik ben bang dat dat mijn vakantie verpest.
Dus deze ronde zonder echo’s en op goed geluk ;-) Ik ga er vanuit dat ik over 10 dagen ongeveer een eisprong heb. En aangezien wij lekker relaxed op vakantie zijn, kunnen we daar mooi gebruik van maken. Nu maar hopen op een positief resultaat. 30 nov komen we terug. Dat is CD18, dus heb dan een echo staan. Vond ik echt fijn dat ze dat wilden doen.
Ik moet zeggen dat ik die echo’s wel erg prettig vind. Dan kun je het een beetje volgen...
@Rezadj: Welkom!! Heel veel geluk met jouw traject!
@JPBZ: ik kende die injecties niet, maar klinkt alsof het je kan helpen ja, gelukkig! Hoop dat je er niet teveel bijwerkingen van krijgt.
Liefs en p.s. misschien reageer ik de komende 1,5 week wat langzaam vanwege onze vakantie