Eisprong na Clomid

Hoihoi,
Ik zou jullie op de hoogte houden van m'n bloed uitslag.. nou.. geen eisprong gehad dus.. terwijl ik toch echt wel 8nov een positieve ovulatie test had.. dus mega teleirteleurg eigenlijk.. vrijdag weer bloedprikken en deze week flink klussen voor t geval ik m'n eisprong nog krijg.. mja.. niet een vroege test dus deze week! :( 
Gr Lisette

Lisette wat rot voor jullie! Ik snap dat je erg teleurgesteld bent. Gaan ze nog iets doen om een eisprong op te wekken, of is het echt afwachten? Sterkte meid

@bloempje, het is afwachten.. ze zei het kan zijn dat je een lange cyclus hebt.. denk als ik geen eisprong krijg dat ik weer provera moet gaan slikken en dan clomid hogere dosering.. gok ik dan tenminste..  maar ik hoop dat ik gwn deze week nog m'n eisprong krijg.. en dat ik die troep niet hoef te slikken haha 
Gr Lisette

@Lisette: Wat balen zeg! Ze zeggen ook wel eens dat ovulatietesten en PCOS niet samen gaan, maar als je zo een duidelijke test hebt ga je er zo van uit! Hopelijk komt er nog een eisprong aan.
@Rosaelise: Ik weet eigenlijk nog niet welke medicatie ik moet injecteren en hoeveel, ze had het over de laagste dosering. Ik moet eerst wachten tot ik ongesteld ben en dan op dag 2-5 een afspraak maken voor een echo en een prikinstructie dan zou ze ons alles uitleggen. Ik hoop nu heel erg dat ik morgen ongesteld wordt, dan kan ik vrijdag nog starten ;-) 
Welk hormoon moet jij injecteren en hoeveel eenheden?
@xxBloempje: Geniet van jullie vakantie! :)

@lisette: oh no! Spijt me zo erg voor je. Ik hoop dat de eisprong nog snel komt.
Mijn eisprong was dinsdag of woensdag. Sinds donderdag is temperatuur boven (door de temperatuur methode kan je altijd zien of je wel of niet een eisprong gehad hebt). Nu is het afwachten.. 
Hoe gaat het met jullie? 

Heey!
Vrijdag bloedgeprikt en kreeg die middag gelijk uitslag, nog steeds geen eisprong en ze verwachten hem ook niet meer.. dus vrijdag gelijk weer aan de provera voor 10 dagen, mijn tweede ronde in.. kon wel janken! En tis pas mijn tweede ronde.. echt respect voor de vrouwen die in ronde zoveel zitten!! Pffff... 
Groetjes Lisette

ah Lisette. Dat spijt me te horen. Dit zijn echt van die rotmomenten. 
Ik laas laatst iets van iemand die al 27 maanden bezig is: 
"Ik ben vast besloten om mijn positieve energie te houden en denk gewoon: elke mislukte cyclus brengt me een stuk dichter bij mijn gelukscyclus. Anders kan ik het niet volhouden."
heel veel geluk voor je deze cyclus!

He allemaal,
ik hoop ook een beetje mee te kunnen praten. Van mijn zoon, nu 18 maanden, was ik ronde 2 zonder externe hulp zwanger. Nu wij voor nummer 2 willen kwam mijn menstruatie slecht op gang. Gelukkig heb ik een fijne huisarts die mij na 5 maand proberen met wisselende menstruaties (21-60 dagen) doorstuurde naar het ziekenhuis. Mocht ivm diagnose pcos gelijk met provera en clomid 50mg starten. Had op dag 11 2 eitjes 11 en 13 mm. 2 dagen later was er geen verandering en vanmorgen waren er alleen nog kleinere eitjes te zien. Er is geen eisprong geweest. Kreeg gelijk nieuwe kuur provera en clomid 100mg mee. 
Op naar ronde 2 met clomid...
Ik probeer relax te blijven, want we zijn nog niet zo heel lang bezig. Maar ik ben toch wel erg teleurgesteld. 
Het is wel fijn om te lezen dat er meer mensen in dit schuitje zitten (niet dat het leuk is, maar je voelt je minder alleen).

Terug
Bovenaan