Eisprong na Clomid

@jumeaux spannende dagen voor je, weet je al meer? 
@lisette wat vreselijk balen zeg! nooit leuk dat na een nieuwe poging vol goede moed, weer zo'n negatief bericht te horen. Maar positief blijven. Vind de gedachte van @jumeaux heel mooi, “elke mislukte cyclus brengt me een stuk dichter bij mijn gelukscyclus. Anders kan ik het niet volhouden.” Daar hou ik mij ook helemaal aan vast.
Geldt ook wel een beetje voor jou @SBJ, spannend he zo'n medisch traject en ook best intensief, maar ook fijn dat je geholpen kan worden.
Met mij gaat het wel redelijk, ik ben afgelopen dinsdag begonnen met injecteren van GonalF 62,5EH. Ik voel me er heel goed bij, injecteren valt me 100% mee en eigenlijk geen bijwerkingen. Ik voel me alleen vermoeid maar of dat van het injecteren komt, ik vraag het me af. as. donderdag 1e echo weer, ben zo benieuwd of er eindelijk een eitje zou gaan groeien!

Hoi dames,
Ik probeer er niet zo veel mee bezig te zijn (wat maar matig lukt) dus ik was hier niet zo vaak...ik ben 10 dagen na eisprong vandaag en ik vind het mega spannend. Testen wil ik op z'n vroegst einde volgende week mocht tot dan geen bloeding zijn.sinds gisteren ben ik steeds weer misselijk maar ik weet dat het niet kan komen van een zwangerschap nog.. Veel steken in de buik en heel moe maar ik vrees ik moet nog even volhouden...
@jbz: wat fijn dat het zo mee valt het spuiten en dat je donderdag echo hebt. Laat je ons weten hoe het gaat? 
@sbj: welkom hier! Ja zeker fijn om hier met elkaar te kunnen praten tijdens deze moeilijke tijden.. 

Hoi dames,
Ik ben weer terug van vakantie, dus kan weer mee kletsen ;-) De vakantie was echt ZO ontspannen. Precies wat we nodig hadden.
Ik mag morgen al naar het ziekenhuis voor een echo, dus dat is ook wel heel fijn. Het is morgen CD18, dus ik hoop dat ik een eisprong heb gehad (precies in de vakantie, we hebben ons best gedaan ;-)). Dus spannend wat ze morgen gaan zeggen. 
Ik merk wel dat ik baal van die ‘geplande seks’ om het zo maar even plat te zeggen. Op vakantie is niet zo erg, maar thuis toch echt wel minder gezellig.
@SBJ: Welkom! Ja dit hele traject kost best wat energie he. Ik hoop dat je snel geluk hebt! 
@Lisette: wat een tegenvaller zeg. Het is gewoon irritant dat het steeds zoveel tijd kost. Maaaar we houden hoop! Veel succes in de volgende ronde ?
@JPBZ: wat fijn dat de bijwerkingen meevallen. Zou geweldig zijn als dit het middel is wat werkt he.
@jumeaux: jij hebt echt geduld zeg, respect!!! Is ook wel het beste denk ik, maar ik vind het erg knap van je. Houd ons op de hoogte hoor :)
liefs X

Joepie, net echo gehad, ik heb 1 eitje van 28 mm die vandaag of morgen gaat springen. Dat is wel echt mega toch... 
Maar ben er blij mee :) Dat betekent dat de dosering clomid nu eindelijk goed is.
Hoe gaat ‘t met jullie?

Nee nog niet. Het voelt wel alsof er rond de baarmoeder van alles aan het uitrekken is. Maar ik blijf voorzichtig. In mij laatste cyclus met mooie eisprong werd ik 5 dagen nar NOD toch on gestelt.. Dus ik wacht met testen for zondag

@xxbloempje, wat goed nieuws! Ik hoop dat het raak is voor je deze ronde! #vingerscrossed
@jumeaux, wat spannend hè is dat.. en vervelend dat wachten haha .. 
Ik ben nu eindelijk ongesteld na provera 10 dagen geslikt te hebben.. tweede dag zonder pillen ongesteld.. maar wat ik me afvraag.. heb ik nu dan door die provera een eisprong gekregen? Want hoe kan je anders ongesteld worden.. wordt het eitje dan meteen afgestoten ofzo met die pillen? Geen idee hoe dat in z'n werk gaat eigenlijk.. 
Overmorgen beginnen met hogere dosering clomid .. 100mg deze ronde.. en dan weer cd 25 bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.. wordt een lange maand!! ?
Gr Lisette

Terug
Bovenaan