Een vraagje.. vanochtend ben ik naar het ziekenhuis geweest. Ik heb een mooi eitje van 23mm en nog 2 andere eitjes (1 wel groter en de ander iets van 13 mm). Alleen... ze hadden gehoopt dat het nu gesprongen zou zijn en dat ik dan mijn eisprong had gehad. Helaas niet gebeurt. Maandag moet ik terug (Cyclusdag 20). Je kunt toch ook een spuit krijgen om het eitje te laten springen.. Heeft iemand ervaring met zo'n spuit in combinatie met clomid?
Ik heb gevraagd naar deze spuit, maar vandaag had ik niet mijn eigen arts/verpleegkundige. Deze mevrouw zegt dat het beleid is dat zo'n spuit alleen gegeven wordt indien je iedere dag spuit/injecties hebt. Ik snap wel dat de werking misschien minder is als ze het nu geven, maar als het eitje niet uit zichzelf springt en ik een hulpmiddel kan krijgen...hoef ik niet te wachten op de injecties/spuiten om misschien een eisprong te hebben. Dan is deze ronde niet voor niets geweest zeg maar. Mijn eigen arts zei dat we dit wel konden doen... Ik heb 1e ronde 50 mg gehad, 2e ronde cyste en 3e ronde nu 150 mg. Bij 1e ronde sprong het ook niet uit zichzelf en werd het een cyste..
En als ze nu verder willen gaan op spuiten.. moet je dan weer wachten tot je ongesteld bent?