Eisprong na Clomid

@Liens ik ben wel benieuwd hoe het er maandag voor staat. Ik heb er zelf ook al een paar keer mee gezeten dat mijn eisprong lang duurde. Laatste keer was mijn follikel op CD18 al 28mm. Heb me toen idd ook afgevraagd of ze geen spuit konden zetten om eisprong op te wekken. Zo’n groot follikel doet best wel pijn vind ik. Heb de vraag toen niet gesteld, dus ben best nieuwsgierig of ze daar maandag bij jou wat over zeggen. Mooiste zou natuurlijk zijn als je dit weekend gewoon een eisprong hebt :)
Hier HEEL veel zenuwen. Komende dinsdag zou ik ongesteld moeten worden. Kon het niet laten en heb vandaag getest, helaas negatief. Ik hoop zo dat het nog verandert. En ach... anders gaat we de moed weer bij elkaar rapen en door. 
@JPBZ hoe gaat het wachten bij jou? Voel je iets? Ik duim voor ons!

Dank jullie wel allemaal!!
@liens: het kan idd dat de ES nog even langer duurt. Onder hormonale middelen worden follikel vaak ook wat groter heb ik gelezen. Ik had toen ik clomid naam ook geen ovitrelle, volgens mij hoor dit alleen bij het 'spuitschema'.
@bloemje: oh wat spannend! Ik duim voor je dat hij toch nog positief wordt!
@jpbz: ook voor jou zijn mijn duimen vast gedrukt! 

Thnx voor jullie reacties! Helaas is het eitje té veel gegroeid..  ze denken nu dat het een cyste is. Had 3 eitjes, maar 1 was dus veel te groot.. Ik heb gevraagd voor die spuit (om die andere eitjes evt te laten springen), maar dat kon nu niet meer.... De volgende ronde gaan we over op spuiten. Donderdag moet ik terug, wel weer bij mijn eigen arts. Ze was zelf ook niet blij met hoe het gegaan was... Maar goed. we gaan gewoon door:) 

Hoe is het met jullie?

@bloempje: heb je nog een keer getest? Ik duim voor je!

@JPBZ: zondag kun je testen toch? Spannend!

@puck: beetje late reactie, maar ik ben benieuwd wat je nu hebt gekozen.. Ik weet niet wat ik zelf zou doen, een lastige keuze!

@Lara: wanneer begin je met de echo's? Ik vind de echo's wel fijn, dan weet je in ieder geval hoe het gaat..

@Liens wat vervelend allemaal voor je.
ik heb er voor gekozen om de cyclus niet met echo's in de gaten te gaan houden. Ik wil er "proberen" iets minder mee bezig te zijn. Ik moet woensdag weer beginnen met Provera en daarna weer met letrozol. Wel laat ik op dag 21 weer bloed prikken of ik een goede eisprong gehad heb?

@xxBloempje: Hier ook mega zenuwachtig en ook moeilijk me kunnen inhouden om niet te testen. Heb jij vanochtend al getest?  Hoop het zo voor je! 
@Liens: Ja, wanneer ik het vol kan houden, wil ik pas zondag gaan testen.. maar ben bang dat ik het al vrijdag of zaterdag ga doen.. ;-)
@Lara: Ik hoop voor je dat je zonder de echo's meer rust vind, het is wel lastig hoor zo'n traject je wordt constant met je neus op de feiten gedrukt.

Pfff nog geen nieuws helaas. Negatieve test, maar ook nog geen bloed. Zenuwslopend. Wel menstruatiekrampen dus ik vrees dat ik ongesteld ga worden...

@xxBloempje: ook hier denk ik dat het niet raak is.. :( 3 dagen voor nod negatief getest, kan nog natuurlijk nog en het is een vroege test maar pff wat zenuwslopend indd! Positief proberen te blijven. Heb ook gelezen dat sommige pas een aantal dagen na hun nod positief testen.. zo lang we nog niet menstrueren... fingers crossed!

Terug
Bovenaan