Eisprong na Clomid

@ jumeaux en andere, 
Ik heb goed nieuws!
Ik ben vandaag al ruim 9 weken zwanger. Het was allemaal 1 verrassing. Ik zou beginnen met injecteren ( aangezien ik al 7 pogingen had gehad met zowel letrozol als clomid sinds Maart dit jaar) maar ik werd maar niet ongesteld na de provera.... 
Vlak voor de kuur provera ook een test gedaan, maar was een heeeeel licht streepje. Ik dacht dat is een indroog streep, heb ik wel vaker gehad. 
Achteraf na 10 dagen provera nog niet ongesteld een test gedaan, en hij was zowaar positief! de gyn heeft aangegeven dat waarschijnlijk in de tijd dat ik moest wachten voor een afspraak over de injecties mijn lichaam zelf een eisprong heeft gehad. Echt zo bizar. 
Ik voel me wel mega beroerd, mega misselijk, erg moe, last van zwangerschapsdiarree, maar ben wel ontzettend blij, ook al is het nog steeds niet echt gelandt dat we nu toch echt een kindje mogen krijgen! 
Mijn ouders en de ouders van mijn vriend alles al verteld, en mijn ouders worden ook voor het eerst opa en oma, dus zijn helemaal door het dolle. 
Het kindje doet het verder super goed, en groeit ook goed. 
Ik gun iedereen op dit forum het allerbeste en hoop ook dat het vooral niet te lang op zich laat wachten allemaal. 
Veel liefs !! 

en jumeax ik lees nu ook dat jij zwanger bent!!! wat fijn! gefeliciteerd!, hoe ver ben je?
was het na de eerste poging of? 

Liefssss xxxxxx

@rosaelisa wauww wat een succes verhaal. Bizar hoe het dan uiteindelijk kan lopen. Geniet van je zwangerschap, hopelijk voel je je snel een beetje beter. Wij hopen ook allemaal nog met succes verhalen te komen?
fijne zwangerschap gewenst! Liefs x

@redpassionx ik zelf heb geen clomid, wel letrozol. Ik denk dat het per ziekenhuis verschilt wat ze geven. Ik ga bijna starten met mijn 3e ronde. Hebben de andere rondes niet aangeslagen omdat je nu 150 krijgt? Mijn eerste ronde was niet aangeslagen, na verhoging van de medicatie wel. Alleen werd ik toen ineens naar 18 dagen ongesteld. Nu is het afwachten of mijn lichaam weer goed gaat reageren.

Hoihoi! 
Weer terug van weggeweest, wel af en toe even meegelezen.. maar ik was vorige ronde zo teleurgesteld, dat ik even niets wilde schrijven.. ik heb zon last van bijwerkingen van de pillen, neerslachtigheid.. m'n lijf zit onder het eczeem.. als deze.ronde niet gelukt is ga ik vragen of er miss een andere mogelijkheid zou kunnen.. want nog een maand die pillen.. pff.. zie daar zo tegenop.. morgen krijg ik de uitslag of ik een eisprong gehad heb.. dan zou rond de 2e januari m'n nod zijn.. heb sinds vandaag opeens veel witte afscheiding en wat buikkramp.. geen idee of dat een teken is dat ik ongesteld moet worden of niet.. 
Aan de dames onder ons die zwanger zijn geworden ondertussen, gefeliciteerd!!! :) Super nieuws! :) 
Gr Lisette

@rosaelisa: wow!!! Helemaal onverwacht wat ongelofelijk!! Gefeliciteerd!!!
Ik ben ruim 7 weken zwanger nu (na 2 rondes clomid en 2 rondes gonal-f) en voel me ook echt beroerd door misselijkheid en heel moe zijn (met een peuter erbij is het nog best vermoeiend nu..). Je hebt dus al je eerste echo gehad? Ik heb mijn op 8 januari.
@all: heel veel sterkte en succes met dit traject, het is allemaal pittig en ik hoop dat het voor jullie allemaal snel raak is! 

Terug
Bovenaan