Hoi dames,
@JPBZ: dat is balen... hopelijk komt het alsnog goed zodat je deze ronde gewoon een kans hebt! Ik wist niet dat dit kon dus kan je helaas geen ervaringen vertellen. Laat je weten hoe het zondag was?
@Lisette: fijn dat je weer mee kletst 🙂 Heb je inmiddels getest en misschien goed nieuws? Die neerslachtigheid waarover je schrijft, herken ik helemaal. Ik voel me ook zo. Zit totaal niet lekker in mijn vel. Ik weet alleen niet of dat komt door de bijwerkingen van clomid of gewoon door het hele traject wat natuurlijk erg onzeker is. Maar wel erg klote. Ik denk eraan om naar een psycholoog te gaan, want ik wil graag wat hulp bij ‘loslaten’ (ik merk dat ik aan weinig anders denk dan aan dit traject). Hopelijk hebben we allemaal snel wat te vieren!!
Ik zit nu op CD15. Deze week echo’s gehad en er groeit een follikel (gisteren 19,5mm). Morgen heb ik weer een echo. Als er dan nog geen eisprong is geweest, krijg ik een ovitrelle injectie. Ben ik erg blij mee, want vorige keren had ik pas eisprong rond CD22 en dan was mijn follikel meer dan 30mm. Dan had ik behoorlijke buikpijn. Dus ik vind het fijn dat ik de injectie krijg. En dan beginnen die 14 slopende wachtdagen weer ;-)
liefs