Eisprong na Clomid

Lief!! Ik moet of over +- 10 dagen ongesteld worden. En anders mag ik 4 februari testen. Wat een ellende, al die spanning.
Mlln, wat goed dat je de stap hebt genomen om over te stappen. Super fijn dat ze nu kunnen bijhouden hoe alles loopt. Geeft je een stuk meer zekerheid (kan uiteraard ook teleurstellingen geven). 

@Mell dan lopen wij gelijk ongeveer. Ik moet ook over +/- 10 dagen ongesteld worden als ik een eisprong gehad heb tenminste. Ik moet dinsdag bloed prikken en heb donderdag de uitslag. Weke cyclusdag zit jij nu? Ik vandaag op cyclusdag 19. Ik loop deze maand gelijk met de maand.
@Mlln goed dat je de keuze heb gemaakt om over te stappen. Afhankelijk van mijn uitslag volgende week donderdag ga ik daar ook eens over nadenken. Bedankt trouwens dat je je informatie hebt gedeeld over wat de diëtiste verteld heeft. 

@Bloempje hoe gaat het met jou? al getest?
ik ben heel onzeker, voel helemaal niets.. nog tot zaterdag wachten voor mij.. 

@bloempje ben ook benieuwd hoe het met je gaat.
@ JPBZ welke cyclusdag zit je nu? Ik op dag 20. Ik heb wel al een paar dagen gevoelige borsten maar heb gelezen dat dit ook kan komen door de progesteronwaarde. Heeft iemand daar ook last van?

@JPBZ & @Bloempje word deze week wel spannend voor jullie inderdaad. Fingers crossed! 
@xxlara Ja hoor, misschien hebben anderen hier ook iets aan dus dacht deel het even! Ah oké, ja over nadenken kan altijd. Misschien toch wel een fijn idee als het beter in de gaten word gehouden. 
Ik zit zelf nu op cyclus dag 25 en heb vandaag gebeld voor de uitslag van Progesteron want die zou bekend zijn. En wat denk je.. de uitslag is nog niet binnen. Woensdag denken ze dat het wel binnen is. Nou echt, als dit al zo lastig moet zijn.. Nu weet ik straks op cyclusdag 27 waarschijnlijk pas de progesteron waarde.. Ik kan hier zó slecht tegen. Blij dat ik straks bij dit ziekenhuis weg ben! (Sorry, frustratie moet er even uit).
Ik heb ook geen idee wanneer ik ongeveer weer ongesteld zou moeten worden. De gyn zei waarschijnlijk rond dag 32. Klopt dat bij de meesten?Want dan zou ik dus volgende week maandag een zwangerschapstest kunnen doen als mijn ongesteldheid uitblijft.

Lara, wat grappig dat we gelijk lopen. Ik heb geen idee welke cyclusdag, ben 31 december begonnen met clomid en heb 13 januari pregnyl gekregen. Ik heb sinds een paar dagen inderdaad ook gevoelige borsten en sinds vandaag krampen in m'n baarmoeder.
Wanneer werden jullie ongesteld na de injectie pregnyl?
Zouden jullie het leuk vinden om een 'zwanger worden app' te maken en daarin te praten? 

@mlln wat super slecht dat ze je waarde nu nog steeds niet weten. Hier zou ik ook erg gefrustreerd van worden.  De vorige x dat de letrozol zijn werk had gedaan bij mij werd ik netjes na 28 dagen ongesteld.. 
@Mell ik ben 3 januari begonnen met Letrozol. Dus jij loopt iets voor. Een pregnyl injectie heb ik nooit gehad en ook niet bekend mee. Ik had vorige week donderdag ook zulke steken in me baarmoeder / eierstokken, dit duurde een dag. Morgen mag ik bloed prikken en donderdag word ik gebeld door de gynaecoloog 

Bloed prikken is dan om te kijken of je geovuleerd hebt toch? Spannend! Wij weten zeker dat ik een eisprong heb gehad door die pregnyl. Nu is 't gewoon afwachten. Test doen heeft nog geen zin omdat die positief zal aangeven door de injectie.. Misschien morgen even de gynaecoloog bellen of die steken oké zijn. 

Terug
Bovenaan