Eisprong na Clomid

@mell ja vanuit het bloed prikken kunnen ze zien hoe hoog je progesteronwaarde is, en daaruit zien ze of je een eisprong hebt gehad. Als de krampen er morgen nog zijn dan moet je inderdaad gewoon even bellen. Dat is fijn dat je door de pregnyl zeker weet dat je een eisprong hebt gehad. Eigenlijk zouden ze dit toch gewoon altijd toe moeten passen. 

@Lara: ik zit nu op cyclusdag 32, maar had mijn ovulatie ook pas op dag 23.. ik mag cd 36 testen. Ik heb geen last van mijn borsten gehad tot nu toe de vorige ronde wel ontzettend dit kwam denk ik door de Pregnyl. Ik heb nu juist meer last van 'gerommel in mn buik' af en toe wat steken en droge ogen.. ohja en soms zo koud! maar of dit de juiste tekenen zijn? 
@mlln: na Pregnyl injectie werdt ik altijd precies 14dagen na ovulatie is ongeveer 16dagen na injectie ongesteld.

@JBPZ hoe weet je pas dat je cyclusdag 23 je ovulatie gehad heb? Dit is wel laat. Hoe zat het bij jou ook alweer jij slikt Clomid en combinatie met pregnyl? Het zijn wel allemaal tekenen van zwangerschap. Ik heb net bloed laten prikken. Ik zit op cyclusdag 21. Krijg donderdag de uitslag. Daarom vind ik het wel apart want als mijn eisprong ook later zou zijn zien ze dat niet..

@lara nee ik spuit Gonal F, heb cd 21 Pregnyl gezet en bij mij is de eisprong dan altijd 2 dagen later, heb hem ook gevoeld.. dosering Gonal liep deze maand niet heel voorspoedig, moest eenmaal ophogen daarom een langere cyclus gehad.

@JBPZ dat is waar jij deed Glonal F omdat Clomid niet aan sloeg. Spannend hoor, wat zegt je gevoel? Ik ben ook ze gespannen en zenuwachtig of de Letrozol aangeslagen is bij mij. Vandaag bloed geprikt en overmorgen de uitslag. 

@Lara ik durf eigenlijk niet iets te denken.. maar hoop het ontzettend.
Ik heb het al bij meerdere meiden gelezen, ik kon mijn bloeduitslag dezelfde dag zelf in zien via mijn account met persoonlijke gegevens van het ziekenhuis. Ik weet niet of jullie ziekenhuizen dit ook hebben? op internet kun je dan wel terug vinden welke waarde je hoort te hebben bij een goede eisprong. Ik had de laatste keer een waarde van 63. Wat goed was (volgens mij is de waarde boven de 25 goed..)

@JBPZ oh echt... dat weet ik eigenlijk niet of ik dat zelf digitaal kan inzien. Mijn waarde was de laatste x 78, dus dat was meer dan prima.  Alleen toen raakte mijn lichaam van slag dus heeft alles weer even geduurd. Ik hoop dus dat deze ronde weer net zo goed is aangeslagen als de vorige x. Ik snap dat je niks durf te denken, wat heb ik ook. Nog heel even volhouden. Laat je het ons dan weten? 

Terug
Bovenaan