@xxlara Nou dat vraag ik mezelf ook af of dit echt een ongesteldheid is. Had net ineens wel heel veel in mijn maandverband maar kan ook zo paar uur even een stuk minder zijn. Fijn dat je het wil navragen! Ik ga straks denk ik gewoon het ziekenhuis bellen waar ik in behandeling ga met de zelfde vraag en dan ook welke dosis clomid hun vinden waarmee ik moet starten op dag 3. Want hun gaan mij deze ronde immers behandelen, tenminste lijkt mij slim om dan meteen hun advies te gaan opvolgen ook al sta ik hier nog niet officieel ingeschreven. Ja heb ook de huisarts gebeld met dezelfde vraag maar het ziekenhuis had ook aangegeven dat ze gewoon een doorverwijzing konden doen voor mij naar een ander ziekenhuis dus heb dit eerst bij hun aangegeven. Maar omdat ik er inmiddels niet meer zo heel veel vertrouwen in heb heb ik dit gisteren ook maar bij de huisarts gedaan en uitgelegd dat het via het ziekenhuis nog wel eens een stuk langer kon duren omdat ze nog moest "overleggen" met de gyn. Maar de huisarts gaf juist aan dat het niet gebruikelijk was om het via hun te doen maar ze snapten na mijn verhaal wel dat ik "de kortste klap" wilde maken. Dus moet vandaag even weer bellen naar de huisarts met de vraag op welke termijn ik echt doorverwezen kan worden. Pff het is soms wat ?
Ben benieuwd of jij een goede progesteron waarde hebt! Laten we het hopen!
Ben benieuwd of jij een goede progesteron waarde hebt! Laten we het hopen!