Eisprong na Clomid

@xxlara Nou ik ook niet meer. Elk ziekenhuis is natuurlijk anders inderdaad maar vind dit wel erg afwijken van de rest wat ik zo merk. Tsja, maar inderdaad toch wel een ongesteldheid zo het lijkt nu, dus morgen maar aan de clomid met 50 mg. Probeer er maar zo positief mogelijk in te staan op dit moment.
@Irene Ik ben overgestapt omdat ze bij mij huidige zkh geen echo's maken bij gebruik van clomid maar alleen progesteron prikken op cd 21 en er niet echt naar je geluisterd word voor mijn gevoel. Zelfs nu met de uitslag van de progesteron waarde krijg ik nog twijfels over van alles dus denk dat het dan een goede keuze is. Snap trouwens wel dat je hoopt dat er niet te veel eitjes zijn, want dat zou dan inderdaad een verloren ronde betekenen. Hopen op goede resulaten dus! Qua hoe lang wij bezig zijn mogen we eigenlijk niet klagen moet ik zeggen want dat is vanaf Augustus. Afgelopen December heb ik de diagnose PCOS gekregen en ik mocht toen meteen starten met provera en clomid. Dit is nu mijn 2e ronde clomid.

@lara wat fijn!!!! Nu super spannend dus! Ik hoop het zo erg voor je!
@mlln wat een gedoe met dat ziekenhuis zeg. Terwijl je in dit proces juist zoveel mogelijk tempo wilt he. We moeten al genoeg wachten steeds ;-) Ik zou er echt flink van balen, hoop dat je je in het nieuwe ziekenhuis beter begrepen voelt. Echo’s gaan echt meer rust en duidelijkheid brengen, hoop dat ze dat snel bij je gaan doen!
Ik ben iig weer ongesteld. Ik mag 1 a 2 dagen balen. Daarna mezelf weer voorbereiden op een nieuwe kans. Een vriendin stelde voor om samen naar de 9-maandenbeurs te gaan, mocht het lukken. Die is eind februari, dus ik voel enige druk ;-) 
Liefs 

Hoi allemaal, 
Even terug van weggeweest. Vergeet steeds op 't forum te kijken. Hier alles heel spannend. Bijna 2 weken geleden de pregnyl gezet. Ik denk dat ik aankomende woensdag kan testen als ik nog niet menstrueer. Ik zit vol met spanning, bijna niet vol te houden.. 

@bloempje indd zo spannend, maar toch denk ik niet dat ik al zwanger ben. Maar je durft het ook bijna niet te hopen vanwege teleurstellingen natuurlijk.  Vervelend dat je weer ongesteld bent geworden, inderdaad even 1,2 daagjes balen en daarnaar weer vol positief er proberen voor te gaan. Elke mislukte ronde is een stapje bij de goede ronde. Klinkt erg cliché hè haha. Gewoon voor je doel gaan, de 9 maanden beurs. 

@Mell wat spannend voor je zeg. Erg is die spanning hè. Heb je al het gevoel dat je iets voelt of merkt aan je lichaam. Ik ga voor je duimen dat je een positieve test ik handen mag krijgen. 

@Lieve allemaal!
Het is zo onwerkelijk, wij zijn zwanger! Vanaf woensdag testen we al positief, maar donderdag had ik opeens een klein beetje bruine afscheiding, schrok me rot. Maar de testen blijven positief en lopen op qua duidelijkheid. Bruine afscheiding was na een dag weer over..
Na één jaar proberen waarvan 7 maanden in het traject te hebben gezeten met eerst Clomid en daarna Gonal F, is het gelukt! 
Maandag zal ik naar gynaecologie bellen voor een vroege echo, heel benieuwd, het is nu zo onwerkelijk dat je eigenlijk niet blij durft te zijn, wat ik natuurlijk wel ben! Hopen dat het allemaal voorspoedig zal verlopen..
Voor jullie allemaal hoop ik dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!! 
Liefs JPBZ :)

@JBPZ waaaauuuwwww geweldig nieuws en gefeliciteerd. Jou positieve test geeft ook ons extra hoop! Ik snap dat het nog zo onwerkelijk voor jullie is. Jij bent toch over gestapt op Glonal F omdat Clomid niks deed? Hoeveel maanden heb je nu Glonal F gebruikt? 
Ik zit vandaag op cyclusdag 25 en een eisprong gehad. Heel benieuwd of ik ongesteld word wel of niet.

Ahhh lara, wanneer mag jij testen? Ik duim met je mee. Vandaag onwijze krampen, elk toiletbezoek ben ik bang...
Jpbz, gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws!! 

@mell heb net een test gedaan die was negatief. Weet ook nog niet of het te vroeg is. Ik heb niet het gevoel alsof ik zwanger ben en ook niet het gevoel alsof ik ongesteld ga worden?

Terug
Bovenaan