Eisprong na Clomid

@xbloempje ik heb de 26e getest. Dit was ook cyclusdag 26. De test was negatief. Geen idee of het ook te vroeg is hoor maar ik voel me niet zwanger ofzo. Heb al wel twee dagen rugpijn en vaak krijg ik dat voor ik ongesteld word. 

Bijzonder dat ze bij jou in het weekend ook gewoon doorgaan met echo's maken, je zit vast in een grote steden ziekenhuis. Ik snap dat de week waarin je zit nu de fijnste week is. Even geen verplichtingen/ verwachtingen en onzekerheden. Het valt allemaal niet mee hè heel het traject. 

Irene, waarom bang voor de pregnyl?
Bloempje, heerlijk als die spanning even van je afvalt he. Had nooit gedacht dat het zo ingrijpend zou zijn toen ik begon. 
Helaas gister mijn menstruatie gekregen. Morgen weer beginnen met een nieuwe ronde. Stress is nu even weg, wel enorme krampen door de menstruatie.

Mell, niet zo zeer voor de pregnyl maar wel om mezelf te prikken ?
Had vandaag ineens wat slijm met bloed erin. Zal er dan toch nog een restje van de mk zijn of zal het iets anders zijn? 

[quote quote=10288434]@irene heb jij een miskraam gehad dan? En wanneer heb je die gehad[/quote]
Al 2 helaas. Vorige maand

Oh jeetje wat heftig, hoelang ben jij totaal al in het traject? Want ben je de vorige keren dan ook zwanger geraakt met iui? En bij hoeveel weken? 

@allemaal: Bedankt voor jullie lieve reacties! 17februari 1e echo met 7.2 weken, tot die tijd hopen dat het goed zal blijven gaan.
Voor jullie allemaal heel veel succes, altijd fijn gevonden om met jullie over dit slopende traject te kletsen!

@lara ja heel heftig. Heb het er ook nog wel moeilijk mee. Ik ben pas net deze cyclus begonnen in traject. Wel al 1,5 jaar bezig. Allebei de keren dus spontaan zwanger geraakt.
De eerste keer miskraam met 5+3, net de week voor we onze eerste afspraak hadden bij de fertiliteitsarts. In de eerste instantie zei de gyn dat we na miskraam weer vanaf 0 moesten beginnen met tellen en we na opnieuw een jaar terug moesten komen. Daar is de gyn later op teruggekomen omdat de zwangerschap nog niet was vastgesteld met een echo, toen kregen we verdere onderzoeken waaruit bleek dat zaad van partner niet heel goed is. Laatste miskraam was met 6+3 maar was volgens verloskundige al rond 4/4,5 week misgegaan. 

Terug
Bovenaan