Hoi Dames,
Was ik weer, even wat berichten terug lezen haha.
@Irene Ze kon dat zien doordat er een uitloop te zien was van het "gele lichaam" als ik dat goed zeg. Het andere eitje had ze wel gemeten maar die was niet tot eisprong gekomen. Zou dat trouwens kunnen dat 1 eitje eerder springt en daarna de andere? Nadat ze zag dat ik een eisprong heb gehad waren echo's niet meer nodig dus geen idee of dat andere eitje dan ook verder groeit. Hoe is het trouwens allemaal gegaan met de IUI?
@xxlara Klopt inderdaad dat testen vaak niet werken bij pcos i.v.m. te hoge lh waarden. Maar bij mij lijkt het er op dat het toch wel werkt omdat mijn laatste testen allemaal duidelijk negatief waren. (Eerder testte ik ook vaak positief maar nu ineens niet meer.) Zelfs de testen vlak voor en na de zogenaamde eisprong die ik heb gehad volgens de gyn zijn negatief. Dat is eigenlijk ook wel vreemd dan.. Wat fijn dat je even lekker op vakantie gaat! Echt even verstand op nul dus. Vind je het niet vervelend dat je nu niet meer progesteron hoeft te prikken? Al kan ik me inbeelden dat het ook meer rust zal geven.
@Gebruiker Welkom! Heb je verder geen last gehad van die cyste? En ruimt je lichaam zoiets vanzelf weer op? 4 cm is best groot! Ik hoop voor je op een positieve ronde!
@Bloempje Wat jammer zeg dat het er op lijkt dat deze ronde niet wat gaan worden. Toch hoop ik stiekem ergens dat je maandag toch positiever nieuws hebt! Ik ben trouwens 26 jaar.
Ik zit momenteel op cd 19. Dinsdag progesteron prikken en donderdag de uitslag daarvan. Daarna weer op het "wachtbankje". Ben erg benieuwd.