Eisprong na Clomid

Chacha wat een heftig verhaal! Knap van je dat je het een plekje hebt kunnen geven en weer positief naar de toekomst kunt kijken. Ik gebruikte altijd de testen van sensitest maar ik begrijp dat je dus een vaste smiley moet hebben bij cb? Dan zou die een dezer dagen wel moeten komen toch?   
Mlln wat jammer ik dacht echt dat het gelukt was bij je.   Ik probeer ook gezonder te eten en andere keuzes te maken ookal lukt dat niet altijd haha vooral niet in het weekend. Eet wel sinds december een stuk meer groenten.
Hebben jullie ook altijd dat die clomid soms al verkruimeld in je mond? Zo vies vind ik dat. Volgende week deze tijd heb ik de follikelmeting weer gehad?. Kijk daar echt naar uit. Van het weekend verjaardag van hoogzwangere buurvrouw. Denk maar dat ik die af zeg. Heb echt geen zin in een avond vol babycadeaus, babypraat en een zwangere buik. Kan me daar dan de rest van de avond rot om voelen

Irene, ja dat zou je denken idd. Ik zit nu op dag 5 met een knipperende smiley en de testen van de action in de avond zijn nog steeds heel licht. Dus ik heb er geen flauw idee van ?. Ik had best wel wat hoop, aangezien ik spontaan 2 cyclussen achter elkaar had van 29 dagen en dan nu plots weer op 35.. tenzij ik natuurlijk m'n eisprong gehad heb en hem gewoon niet heb gevonden met de testen. Soms word ik gek van de PCOS hoor! Dan denk ik, geef me maar snel terug clomid want dan weet je tenminste wanneer je een eisprong hebt ?. 

dat je geen zin hebt in zo'n avond kan ik volledig begrijpen! Zelfzorg is zoooo belangrijk! Kies maar lekker voor jezelf!

@chacha Nee ik slik echt alleen clomid. En inderdaad clomid zorgt er voor dat je uberhaupt weer een cyclus krijgt omdat je hier (vaak) een eisprong van krijgt. Normaal krijg je meestal geen eisprong met bijv. PCOS waardoor een ongesteldheid dus ook uitblijft en je veel langere cyclussen hebt. 3 maal is scheepsrecht zeggen ze inderdaad wel eens. Ik hoop het voor je!
@Irene Ja helaas, ik had stiekem ergens ook gehoopt maarja het is niet anders. Weer met goede moed er tegenaan! Nee ik herken de smaak niet zo van de clomid, ik slik het meestal zo snel mogelijk door denk ik. Ben inmiddels een gevorderde met het slikken van al die extra suppelmenten momenteel ?
Ik ben vanmorgen ook echt weer ongesteld geworden helaas. De vorige cyclus was 26 dagen en deze is nu dus uiteindelijk 29 dagen. Ik zou zogenaamd rond cd 12 mijn eisprong hebben gehad maar de luteale fase is toch eigenlijk altijd 14 dagen? Het lijkt mij dat mijn eisprong dan toch later plaats heeft gevonden, anders zou mijn cyclus wel weer 26 dagen geweest zijn lijkt me. Iemand hier ervaring/verstand van? ?
En zijn er ook dames met veel puistjes rondom de haargrens en het voorhoofd? (Is natuurlijk typische PCOS kwaal) Bij mij word het wel ietsje minder maar toch komt het nu best wel weer opzetten zo rond mijn ongesteldheid.  

Luteale fase is gemiddeld 14 dagen geloof ik. Kan dus best wel wat afwijken (korter of langer). Maar kan best zijn dat je ei paar dagen later gesprongen is hoor! Hangt dan weer van je LH-piek af. Maar voor de rest is alles heel simpel aan zo'n cyclus hoor ?.
oh ja hoor, ik heb jaaaaaren superveel last gehad van acne, nu is dit wel iets beter sinds ik op dieet ben. Heb ook 3 jaar geleden een serieuze kuur Roaccutane genomen, heeft ook wel geholpen met verminderen van de acne-klachten. Nu vooral rond eisprong en menstruatie wat last! Oh, en tijdens zwangerschappen.. man man dat kon je ook letterlijk van mijn gezicht aflezen ?

Chacha die testen van de action waren bij mij ook altijd een beetje vaag. Eigenlijk zag ik daarbij achteraf pas dat ik een eisprong heb gehad. Heb overigens geen pcos oid. Die van sensitest werkten perfect bij mij. Misschien kun je die volgende keer proberen? Volgens mij zijn die van cb best duur toch?

Mlln jammer maar fijn dat je ongesteld bent geworden. Dan kan je tenminste weer snel op naar de volgende ronde. Luteale fase is inderdaad gemiddeld 14 dagen. Bij mij is het bijvoorbeeld 10 dagen. Misschien heb jij een langere lf.

chacha hier hetzelfde met acne tijdens menstruatie. De eerste keer dat ik zwanger was zat mn hele voorhoofd ook onder. Dacht eerst dat het zonneallergie was want was op vakantie ?. Tweede keer niet gehad. Zit mezelf nog steeds te vervloeken dat ik de eerste keer zat te klagen over die puistjes. Zou willen dat ik ze weer zou hebben hahaha

Hai ladies,
@Irene oooh ik snap zo goed dat je geen zin hebt in dat feestje. In het begin ging ik daar gewoon heen omdat ik me anders schuldig voelde. Maar momenteel zeg ik wel gewoon af omdat ik anders zo’n rotavond heb. Dat vind ik dan zonde van mijn zaterdagavond ;-) Pijnlijkst vind ik dan als mensen ook nog doodleuk aan mij vragen wanneer wij aan kinderen beginnen. Dan denk ik: je moest eens weten....
@mlln wat jammer zeg... het zou zo perfect geweest zijn! Mijn luteale fase met clomid duurt overigens 17/18 dagen. 1 keer duurde het nog iets langer en toen bleek na een bloedtest dat ik een heel klein beetje hcg in mijn bloed had. Dus toen was er wel iets gebeurd qua innesteling, wat niet is doorgezet. Hopelijk deze ronde meer geluk! Ik ben ook ongesteld geworden vandaag, dus we gaan gezellig samen ? 
Ik weet niet of iemand het zich nog kan herinneren, maar een paar weken geleden schreef ik dat ik vrijdag 28 feb met een (zwangere) vriendin naar de 9-maandenbeurs zou gaan. Leek me geweldig! Ik weet niet waar ik toen last van had, want ik hoopte ZO dat ik gewoon ook zwanger zou zijn. Super naïef dus ? Ik ga haar toch maar afzeggen. Kaartjes waren gelukkig gratis. Les voor mezelf: niet meer van die gekke dingen toezeggen haha!

@bloempje, niet helemaal naïef. Het had namelijk best gekund dat je zwanger was geraakt deze maand. Ik zit vandaag op CD 24 en heb ook niet het idee dat het deze maand zover gaat zijn voor ons. Vorige maand "dacht" ik echt mijn eisprong gevoeld te hebben en had ik op CD 16 al gevoelige borsten enzo en nu helemaal niks. Benieuwd hoelang deze x de cyclus duurt. De laatste x 31 dagen 

@mlln wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden. We hopen natuurlijk allemaal dat het weg blijft. 
@chachacha ik heb de acne sinds het stoppen met de anticonceptie en dus van het slikken van de hormonen juist last van acne op me schouderbladen. 

@bloempje ja ik zou inderdaad ook anders alleen maar gaan omdat ik me schuldig voelde. Maar sinds een paar maanden denk ik gewoon nou blijf lekker thuis dat is beter dan je zo klote voelen tijdens de verjaardag en erna. Volgens mij had ze wel door dat ik daardoor niet kwam begreep ik van mijn vriend die nog een tijdje met haar had staan praten. Van die mensen die vragen en wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen, word ik zo moe. Tegenwoordig zeg ik (tegen de meesten) nou dat proberen we al 1,5 jaar, het lukt niet en we hebben al 2 miskramen achter de rug. Dan schrikken ze vaak wel en hebben ze volgens mij wel door dat het een beetje onbeleefd is om zoiets te vragen omdat het dus ook verkeerd kan vallen. Betrapte me er zelf op dat ik dit soort dingen vroeger ook wel eens vroeg, maar nu weet ik wel beter. Goed dat je de 9maanden beurs hebt afgezegd, maar wat Lara zegt je kon niet weten of je nu wel of niet zwanger zou zijn.
Gisteravond laatste clomid pillen genomen. Had me toch een last van opvliegers gisteravond en vannacht. Kan niet wachten tot het donderdag is en weer de eerste fm heb

Terug
Bovenaan