Hoi lieve dames ik zit vandaag op 14 of 15 dpo , vandaag mijn NOD ( of gisteren) ik heb nog geen menstruatie . Ik heb gisteren en vandaag getest en de zwangerschapstesten waren witter dan wit , zo negatief als het maar kan . Ik heb nu dus echt schrik dat ik weer geen eisprong heb gehad en dat ik hoogstwaarschijnlijk met een 2 de cyste zit . Ik heb vandaag naar het ziekenhuis gebeld maar mijn gynaecoloog was er niet en ik moest morgen terugbellen . Ik heb gisteren de hele dag gehuild . Mijn lichaam laat mij echt in de steek en ik begin de hoop te verliezen . Ik heb 2 verschrikkelijke weken moeten wachten en hopen voor niks terwijl als de dokter mij gewoon bloed had laten prikken had ik eerder geweten dat ik geen eisprong had en was mij 1 wacht week bespaard . Ik weet dat ik nu voorbarig ben en nog niet zeker weet dat ik geen eisprong heb gehad maar ik voel het gewoon en mijn temperatuur is niet verhoogd . Mijn excuses maar ik voel me zo gefrustreerd clomid en pregnyl werken bij mij echt niet .