Eisprong na Clomid

Die opvliegers zijn heel herkenbaar, had ik ook elke keer! Duurde gelukkig maar een paar dagen.
ik heb op cd23 eindelijk men piek gevonden! Test van de action knalde ?. Gisteren al gezellig gemaakt, dit doen we deze avond nog maar eens over! En dan 2 lange weken tegemoet ?

Hoe is het hier met iedereen? Zit iedereen in de wachtweken?
Ik heb net fm gehad en had 2 eitjes van 20 mm en 1 van 13. Ben blij! Vanavond dus spuiten en zaterdagochtend iui. Hebben het gelukkig gisteravond nog gezellig gemaakt, want voor de iui mag je zoveel dagen niet zijn klaargekomen

Irene, dat zijn mooie eitjes! Hopelijk lukt het voor je met de iui.
Ik zit inderdaad in de wachtweken. Ik merk dat ik mezelf al volledig gek maak :'). Echt heel vreemd, met de clomid was ik veel rustiger dan nu. 

Hoi lieve dames ik zit vandaag op 14 of 15 dpo , vandaag mijn NOD ( of gisteren) ik heb nog geen menstruatie . Ik heb gisteren en vandaag getest en de zwangerschapstesten waren witter dan wit , zo negatief als het maar kan . Ik heb nu dus echt schrik dat ik weer geen eisprong heb gehad en dat ik hoogstwaarschijnlijk met een 2 de cyste zit . Ik heb vandaag naar het ziekenhuis gebeld maar mijn gynaecoloog was er niet en ik moest morgen terugbellen . Ik heb gisteren de hele dag gehuild . Mijn lichaam laat mij echt in de steek en ik begin de hoop te verliezen . Ik heb 2 verschrikkelijke weken moeten wachten en hopen voor niks terwijl als de dokter mij gewoon bloed had laten prikken had ik eerder geweten dat ik geen eisprong had en was mij 1 wacht week bespaard . Ik weet dat ik nu voorbarig ben en nog niet zeker weet dat ik geen eisprong heb gehad maar ik voel het gewoon en mijn temperatuur is niet verhoogd . Mijn excuses maar ik voel me zo gefrustreerd clomid en pregnyl werken bij mij echt niet . 

Chacha die wachtweken zijn verschrikkelijk hè. Best vermoeiend jezelf gek maken maar je (ik in ieder geval) kan er niks tegen doen.

Gebruiker dit is je eerste keer toch? Het kan zijn dat je luteale fase anders is met clomid? Overigens heb ik ook wel eens een spierwitte test gehad en 2 dagen erna een goede streep. Snap dat je het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat maar het kan nog alle kanten op. Zou fijn zijn als je voor het weekend nog even langs mag komen/bloed mag laten prikken. 

@ Irene we zijn al 2 jaar bezig waarvan de laatste 3 ronde met clomid . Na 21 maanden zelf proberen zijn we naar de gynaecoloog geweest en door echo en bloedonderzoek is gebleken dat ik al die tijd geen eisprong had . Ik had een cyclus van 26 dagen en ik kreeg maandelijks mijn menstruatie . Ik was in shock toen ik het hoorde , ik wist niet dat je een menstruatie kon krijgen zonder eisprong maar blijkbaar is dat gewoon het baarmoederslijmvlies dat eruit komt . En je hebt volledig gelijk wat betreft de lutheale fase die is inderdaad veel langer met clomid na 3 maanden clomid wordt mijn lutheale fase telkens langer  1ste ronde clomid was het 18 dagen , 2de ronde was het 20 dagen en nu ben ik 14 of 15 dpo dus geen idee hoe lang het deze keer zal zijn . Ik heb ze nog niet door gekregen .Ik zit nu op cd 35 terwijl ik vroeger een cyclus had van 26 dagen. Dat is 9 dagen langer.   Ik durf niet meer te hopen Irene vorige maand nam ik clomid 100mg en kreeg ik pregnyl 5000 en nog geen eisprong vandaar dat ik mijn hoop begin te verliezen . Mijn eitjes springen niet en worden cystes.  Mijn excuses dat ik zo negatief ben maar ik heb echt een baaldag na een paar dagen is dat over en dan herpak ik mij wel . 

Irene-, klopt inderdaad. Ik probeer het los te laten maar het is enorm moeilijk! Wachten gaat ook zo traag vooruit. Ik ben benieuwd wat het gaat zijn op 9 maart!
Gebruiker, ik wist zelfs niet dat je je menstruatie door kon krijgen zonder een eisprong te hebben? Ik snap wel dat je na al die tegenslagen het geloof een beetje verliest. Heb je je arts al kunnen bereiken? Hopelijk kan je snel een traject starten dat wel voor jullie werkt! 

Gebruiker wat klote dat je er pas zo laat achter kwam dat je al die tijd geen eisprong hebt gehad. Voelt alsof je dan 2 jaar hebt vergooid. Bizar dat je wel gewoon een mooie korte cyclus had dan. Ik snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt als je eitjes cystes worden..
mijn luteale fase is (helaas) niet langer geworden door clomid en is maar 10 dagen. Dit wordt pas de 2e clomid ronde dus hoop op een langere luteale fase. Anders duurt mijn cyclus deze ronde 24 dagen. Nouja dan kan ik wel weer sneller door naar de volgende ronde.

ik zie nu alweer op tegen de wachtweken. Vind de ziekenhuisweken altijd het meest fijn. Ik heb wel goede hoop deze ronde

Terug
Bovenaan