Eisprong na Clomid

Hallo dames,
@lara wat spannend! Het zou zo geweldig zijn zeg...
Die wachtweken vind ik ook zo vervelend. Ik ben dan ZO onrustig en verdrietig omdat ik bang ben teleurgesteld te gaan worden. Maargoed, idd niks aan te doen helaas. De tijd kruipt echt voorbij dan. 
Ik zit nu op CD9. Dinsdag heb ik weer echo, dus ik ben benieuwd. Clomid werkte de laatste keer ineens niet meer. Dus toen is een menstruatie opgewekt en ben ik opnieuw begonnen met een hogere dosering. Ik hoop zo dat het dit keer wel werkt!! De vorige keer gebeurde er echt niks... ik ben nu van 37,5 naar 50 gegaan, dus ik hoop niet dat die verhoging toch nog te weinig is. 
@chacha die Ustrogestan kende ik helemaal niet, klinkt wel als iets nuttigs. Ik ga dat dinsdag ook eens opperen. Mijn baarmoederslijmvlies is steeds vrij dun, dus misschien helpt het. Typisch he, dat zoveel ziekenhuizen een verschillende manier van behandelen hebben? 
Er zitten best wat dames te wachten nu, hopelijk kunnen we snel iemand feliciteren!!!!! 
Ik zit al helemaal te fantasten over wat ik zou doen als de teat positief is... leuk om daarover na te denken, vind ik. Maarja, nu moet het nog gebeuren.
liefs! X

@bloempje wat ik dus denk en bang voor ben. Is dat de dosering ook in eens niet meer aan slaat bij mij... maar goed daar moet ik dan over een paar dagen achter komen. Ik heb daarnet gebeld naar de gynaecoloog alleen kreeg de assistent aan de lijn. Ik wou graag een belafspraak inplannen maar dit kon dus pas donderdag. Ze vroeg of ze de reden mocht invullen, nou naar dat ik aan gaf dat ik nu op CD 32 zit en ik het gevoel heb dat er geen menstruatie aan gaat komen / cyclussen met medicatie ook steeds langer worden kreeg ik als antwoord maar dan hou je een plaatsje bezet. Ik kon dan wel een belafspraak vrijdag krijgen want dan zit ik op dag 36. Ik had gewoon een aantal vragen...

@lara wat een stomme reactie van de assistente.
@bloempje die wachtweken zijn verschrikkelijk. Nu ik in het ziekenhuis loop duurt het allemaal nog langer dan ervoor voor mijn gevoel. Wat heb je trouwens een lage dosis clomid? Heb je pcos? Ik niet namelijk en ik kreeg meteen vanaf het begin 100mg. Vanwege de iui proberen ze daarmee wel meerdere eitjes te krijgen maar 37,5 klinkt wel weinig?
eindelijk uitslag van zaad van vriend van zaterdag met de iui. 15 miljoen. Hoogste tot nu toe! En 2 eitjes. Ben benieuwd.....

Bloempje, elke arts heeft inderdaad z'n eigen behandelplan. Ik zit ook niet verbonden aan de fertiliteit ofzo, mijn gynaecoloog volgt dit zelf op. Ik krijg de utrogestan ook enkel als ik clomid neem, want deze maand moet ik dus geen medicatie nemen. Enkel afwachten nu wat het gaat worden! Ik ben echt supernerveus, omdat we het nu zo 'alleen' moeten doen. Gek gevoel geeft dat. Ik hoop op goed nieuws. 
Lara, frustrerend dat mensen niet luisteren hé. Ik heb het geluk dat de assistente mee op de hoogte is van alles wat ik heb meegemaakt vorig jaar, dus ik word gelukkig altijd snel doorverbonden.
Irene, succes! Ik duim ;).
Nog een week wachten en ik voel zoveel :'). Zaterdagavond op 6dpo plots een uurlang steken ter hoogte van m'n linkerlies en sindsdien wel wat menstruatiekrampen. voor de rest enkel moe en gevoelige tepels, maar kan ook zomaar menstruatie zijn natuurlijk. Lastig dat de symptomen zo op elkaar lijken! Ik merk dat ik het ook moeilijk heb met hopen. Ik heb zoveel schrik voor de teleurstelling!

Oeh Irene dat klinkt goeeeeed!! Spannend joh! Ik heb idd pcos. De eerste keer (september) had ik 50 clomid. Toen had ik ineens 3 follikels. Dus toen ben ik naar 37,5 gegaan, en dat ging prima. Tot er vorige maand ineens niks meer gebeurde. Dus weer 50 gedaan, en hopen dat dat werkt. 
@lara wat een stomme reactie zeg. Sommigen hebben zo weinig inlevingsvermogen en kunnen je zo het gevoel geven alsof je je aanstelt. Dat wordt een lange week wachten dus :-( rot voor je.
@chacha jij ook veel succes met het lange wachten ? Ik duim!

@irene wat een goed nieuws dat het zaad van je man nu het beste tot nu toe is geweest, dit in combinatie met jou twee mooie eitjes hoop ik dat het positief nieuws met zich mee brengt. Heel frustrerend zo'n reactie. Later dacht ik ook maar laat me niet zo wegschepen, heb terug gebeld en gezegd dat ik gewoon donderdag de bel afspraak wil. Uiteindelijk staat de belafspraak begin vd middag gepland.  @chacha, ik ben wel maar onder behandeling van 1 en dezelfde persoon. Ik werd gek dat ik continu een ander kreeg. Heb hier dus bewust voor gekozen. Ik ga voor je duimen! Voorderest word ik echt moedeloos en ben ik gefrustreerd dat ik al sinds september aan de medicatie zit en pas drie goede eisprongen hebben gehad ? Hoop dat ik alsnog ongesteld word morgen of overmorgen...  
@bloempje ja laat het maar snel voorbij gaan, gelukkig heb ik een drukke week voor de boeg. Ga zo voor je duimen dat 50mg weer goed zijn werk doet ☘️ 

@Gebruiker het heeft je allemaal niet meegezeten. En vreemd dat je wel gewoon ongesteld werd maar geen eisprong had. Hopen dat alles nu goed komt bij de fertiliteitskliniek!
@Irene Fijn dat je 2 goede eitjes hebt en dat het zaad goed is! Spannende weken nu.
@chacha ook voor jou spannende weken. Duimen dus!
@xxlara Heel frustrerend inderdaad die negatieve testen..  Hoop toch dat het heeft aangeslagen en dat je toch een eisprong gehad hebt. Zou balen zijn als dat nu ineens niet het geval is..
@bloempje hopen dat ook jou medicatie aanslaat, spannend altijd! 
Ik reageer even niet heel uitgebreid op iedereen want heb het de afgelopen tijden even want minder gevolgd. Ik zit momenteel op cd 13 en zijn dus om de dag "aan de klus" cd 21 weer progesteron prikken. Ben heel benieuwd hoe lang mijn cyclus nu gaat duren omdat die de vorige keer ineens 32 was i.p.v. 26. En inderdaad zodra je ovulatie plaats heeft gevonden word je vaak nog onzekerder, ook door het wachten enz. dat heb ik ook.. Nu gelukkig nog niet zo heel veel last van. 
?

Goedemorgen dames ,   wat fijn om te lezen dat er nog meer in het zelfde schuitje zitten . ik zal me even voorstellen . Ik ben Cecile en 24 jaar oud . Ik heb al een zoontje van 2 jaar . Hiervoor hebben we ook bij het ziekenhuis gelopen . Toen hij nog geen jaar was zijn we gestopt met de pil . Nu uiteindelijk toch weer bij de fertiliteitsiniek terecht gekomen en zit nu ondertussen in mijn 2e ronde met clomid . De eerste ronde bleken de eitjes niet te groeien van de dosis 50 mg . Nu zit in dus op 100 mg . Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en aan beide kant zat een blaasje . 1 van 10mm en 1 van 12.6 mm nu hopen dat deze nog iets gaan groeien . Ik moet morgen weerkomen. ben zo benieuwd !! testen jullie ook mee met ovulatie testen ? Om de eisprong te tranceren ?   groetjesss

Terug
Bovenaan