@cecile maar is er bij jou ook PCOS geconstateerd of dat niet? Dit is me namelijk niet helemaal duidelijk. Fijn dat je bij de eerste uiteindelijk toch op een natuurlijke manier zwanger bent geraakt. Letrozol is eigenlijk hetzelfde als Clomid, alleen bij Clomid schijn je veel meer bijwerkingen te hebben dan bij Letrozol. Vandaar dat ze bij mij Letrozol voorschrijven. 5 dagen achter elkaar....dat heb ik nog nooit als advies gekregen. Bijna twee weken zoals @chacha vraagt wel om de dag. En tsjah hoe hou je dat vol? Als je een kinderwens heb en je in de medische molen zit moet je wel...ons seksleven was altijd niks om te klagen en we deden het eigenlijk al wel heel vaak. Nu is het dan wel een "moet" en nu word het wel iets lastiger hoor. En Cecile voor een man is het ook moeilijk om onder druk te moeten presteren en te denken ik moet klaar komen. Het is gewoon geen fijne situatie waar we ons in begeven. Hopelijk duurt deze circus voor ons allen niet te lang.
@andere meiden ik ben benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat? Het is zomaar stilletjes de laatste tijd...
@andere meiden ik ben benieuwd hoe het allemaal met jullie gaat? Het is zomaar stilletjes de laatste tijd...