Eisprong na Clomid

Wat een rust hier! Hoe is het met iedereen?
morgen laatste clomid. Nog steeds in spanning aan het afwachten of de echo maandag wel doorgaat en de iui daarna ook. 

@lara heb jij nog gehoord of je echo morgen doorgaat?

Hier vandaag bloedgeprikt .
Gelukkig kon dit nog met alles wat nu gaande is.
volgende week woensdag wordt ik gebeld voor de uitslag . 
ben best nieuwsgierig ?

@irene ik heb het zo druk op het werk om alles vanaf volgende week in goede banen te begeleiden. Ik werk namelijk tussenschoolse en naschoolse opvang 4-12 jaar. Ik heb gister een echo gehad op cyclusdag 12, eitjes van 11, 15 en 16 mm. Vandaag weer een echo gehad, die twee kleinste bleven een beetje achter en de grootste was doorgegroeid naar 18 mm. Heb dus vrij advies gekregen voor morgen en overmorgen. Verder is mij gezegd dat alle nieuwe trajecten stil komen te liggen. Ik mag gelukkig van mijn gynaecoloog wel door met Letrozol.

Lara spannend weer de komende weken!

ChaCha succes morgen met de echo! De eerste keer had ik op donderdag op cd 11 een echo en waren eitjes

ChaCha hoe was jouw echo? Hier net echo gehad. Had een eitje van al 24 mm en 20 mm. Woensdag dus nog gelukkig wel de IUI. Volgende keer (als het weer doorgaat) moet ik op dag 3 langskomen en dan gaan we kijken of ik overstap op gonal-f en dan zal ik moeten spuiten. Baarmoederslijmvlies is nu al 2 keer aan de dunne kant geweest namelijk. 

Mooi zo! Wow 9 mm?! En ze willen het liever nog dikker? Mijne was vandaag 4 en ze zei dat 6 minimaal moest zijn. Veel plezier de komende dagen! Ik duim voor ons

Normaal zat ik altijd rond de 11mm. Vandaar misschien? Maar dan maak ik me geen zorgen als 6mm het minste is ?. We houden alles gekruist dat kan nu ;). Veel succes woensdag!

Wooww ik dacht inderdaad ook vanaf 6mm dat het goed was. Ik moet zeggen dat ik op CD12 het grootste eitje 16mm was en bms 4,8. CD13 was mijn eitje gegroeid naar 18mm maar hoe dik mijn baarmoederslijm vlies toen was geen idee eerlijk gezegd. Dit ben ik toen helemaal vergeten te vragen. Ik vraag me alleen wel af bij welke grootte een eitje gemiddeld springt? 

@irene succes woensdag met je iui, hopelijk gaat deze ronde ronde lukken voor jullie ?
Ik heb van de gynaecoloog voor de komende 3 maanden nog Letrozol gekregen. Ik begin de hoop langzaam een beetje te verliezen aangezien ik al sinds September aan de medicatie zit. Maar goed nieuwe behandelingen worden toch niet opgestart dus kan voorlopig toch niet mijn zorgen uitspreken. Eigenlijk vind ik het ook wel heel raar dat ik straks gewoon 10 maanden Letrozol heb geslikt en misschien wel nog niet zwanger ben

Terug
Bovenaan