Eisprong na Clomid

@chacha ja ik had ook een duidelijk pcos beeld op de eierstokken. Bij mij is er helaas helemaal niet verder gekeken naar andere hormonale waarden en dat maakt mij wel een beetje onzeker. Door de puistjes wist ik gewoon dat ik veel testosteron had maar op dit soort dingen is bij mij nooit geprikt. Dus alleen aan de hand van de inwendige echo en mijn cyclus is pcos vastgesteld. 
Ik heb nu net het ziekenhuis gebeld want gisteren was de uitslag van progesteron alsnog niet binnen. Maar nu was het nog steeds niet binnen en werd mij doodleuk verteld dat het vaak 2 weken duurt voordat dit binnen is. Ik zei al nou uit ervaring van de vorige 2 rondes weet ik dat dit sowieso binnen 3 dagen binnen is. Nou dan had ik gewoon geluk gehad want word soms eens per 2 weken opgestuurd naar het lab. Was echt boos toen ik dat hoorde, vooral omdat ik ook al geen echo's krijg en ik gewoon wil weten waar ik aan toe ben. Sorry ben er nu echt even uit mijn doen hier van. Heb de neiging om vanmiddag toch weer even op te bellen want waarom had ik anders gisteren een belafspraak staan.. ook niet voor niks lijkt me. Hoe lang duurt het bij jullie dat jullie de progesteron waarden binnen hebben?  

Mlln, ik woon in België, misschien vandaar dat het anders is? Bij mij mocht mijn gynaecoloog pas effectieve diagnose geven na echo + bloedname. Als ik nu bloed moet laten trekken (oestradiol, LH, progesteron) is dit in de ochtend en in de namiddag heb ik m'n resultaten al.. Zo gek dat dit zogezegd eens om de twee weken is? Dit is toch net belangrijk om medicatie te nemen of iets?

Ik heb normaal volgende week donderdag een echo voor de follikelmeting, hopelijk gaat dit door.. Ik denk dat we maandag wel weer meer zullen weten. In België is er toch al wel wat afgesloten, is dit in Nederland ook al het geval?

Bedoel je ziekenhuis of normale leven? Hier wordt aangeraden thuis te werken als dat kan en worden bijeenkomsten met meer dan 100 personen afgelast

Nu net weer gebeld en heel verhaal opgehang blijken mijn waarden wel gewoon binnen te zijn. Pff lekker duidelijk haha. Maar ik heb een waarde van 24,1 dus dat is goed gelukkig. Nu dus afwachten!
Ik hoop dat jullie echo's gewoon door kunnen gaan!

Ja het gewone leven: in België zijn alle scholen vanaf maandag gesloten, horeca gaat dicht, worden alle events afgelast en alle niet-levensnoodzakelijke winkels sluiten in het weekend. Dus hier gaan ze even goed door :'). 
Wat gek Mlln! Gelukkig heb je ze nu toch doorgekregen! Ik duim voor je ;)

@mlln mijn gynaecoloog zegt dat een waarde vanaf 30 pas goed is voor een goede eisprong. Verschilt dus echt per ziekenhuis. Omdat mijn laatste cyclus 37 dagen duurde heb ik verhoging gekregen van medicatie. Zit nu op de hoogste dosis Letrozol. Deze maand zou ze ook controles houden met echo's. Ik zou volgende week woensdag op cyclusdag 12 mijn eerste echo krijgen naar al die maanden ( bezig met medicatie sinds september ) keek er dus best naar uit. Maar aangezien in noord Brabant de ziekenhuizen code rood hebben afgegeven waar ik woon betwijfel ik of het doorgaat, ik heb zo het sterk het vermoeden dus van niet. Maandag even bellen. En wat betreft het dagelijkse leven, vol verbazing ben ik nog steeds dagelijks werkzaam op school en de buitenschoolse opvang, ongekend in mijn ogen. Alle landen sluiten scholen behalve Nederland natuurlijk....

@Cecile fijn dat het lijkt dat je een eisprong hebt gehad! Wachten op de progesteron waarde dus. Ja voor mij is het echte wachten nu begonnen. Altijd weer een spannende periode!
Xxlara Ja inderdaad echt overal is het anders. Mijn gyn zegt dus vanaf 12 is er een eisprong geweest en dat er niet zo iets bestaat als een goede of slechte eisprong ? nou als die van mij onder de 20 ligt dan ben ik niet bepaald erg enthousiast. Gelukkig heeft het andere zkh waar ik straks heen ga ook een realistischere waarde vanaf 20. Waarschijnlijk kan ik over een maandje bij het andere zkh terecht. Hoop dat je echo's allemaal alsnog doorgaan! Ja ik werk ook in kdv en bso en voor personeel gaat alles sowieso gewoon door tenzij iemand echt heel erg verkouden is in combi met koorts. 

Terug
Bovenaan