Eisprong na Clomid

@ Irene, Ja idd helaas. Ik mag hooguit 9 pogingen voor zo ver ik weet. Mooie eitjes, veel succes met de IUI!
@ Chacha inderdaad, hopen dat deze ronde lukt, maar helaas weet ik sinds vandaag dat er geen progesteron meer geprikt gaat worden op cd21 i.v.m. het virus.. Wel balen want neem morgen de laatste tablet clomid. Afwachten dus en dan bekijken ze het weer vanaf Juni. Voor nu ligt het traject dus voor mij stil helaas.. Voor jou is dit nu dus ook de laatste ronde? Goede resultaten lijkt het zo. Duimen dus!
@xxlara op welke cd zit jij nu? En bij jou gaan ze blijkbaar dus wel gewoon door met de behandeling? Dat is dan wel weer fijn! Maar snap dat je de hoop een beetje begint te verliezen als je zo lang bezig bent.
Dat ik bij het andere zkh terecht kan zal met deze ontwikkelingen ook wel nóg langer gaan duren. Het is niet anders helaas.. Het beste er maar van maken!

xxLara, een eitje springt tussen de 20 X 24 mm. Vandaar dat de mijne nog iets te klein is. Dus wss morgen of overmorgen eisprong. Ons huiswerk is nu 1x per dag ?. Letrozol mag je dus nemen zonder controle van de arts dan? De reden dat ik geen clomid meer krijg, is omdat er een kans bestaat dat ik cystes zou ontwikkelen of overstimulatie, wat dus niet de bedoeling is. Mijn gyn neemt dus altijd een echo. 

Mlln, dit is idd even de laatste ronde. Ik had de clomid al genomen voor alle maatregelen genomen werd. En nu dus de boodschap gekregen dat als ik niet zwanger ben, ik geen medicatie meer mag nemen. Het is geen dringende behandeling jammer genoeg ?. Je kan mss ovulatietesten gebruiken nu? Dan weet je ook of je eentje gehad hebt he? 

@chacha Ja precies, ik ben 4 dagen geleden begonnen hiermee maar omdat ik bericht zou krijgen als er dingen zouden veranderen ben ik gewoon verder gegaan met de volgende ronde clomid. Dusja helaas heen checks en inderdaad dan houd het op eerst. Het is niet anders en andere dingen gaan nu helaas toch voor.
Ja ik ga inderdaad ovulatie testen gebruiken want ik weet dat ze bij mij werken omdat ik ook vaak genoeg negatieve testen heb gehad. We zullen zien!

@mlln ik zit vandaag op CD19 en er word vrijdag nog bloed geprikt op progesteronwaarde en daar heb ik maandag de uitslag van. Ja ik mag gewoon doorgaan met Letrozol. De kans dat je bij Letrozol overstimulatie krijgt is veel lager dan bij Clomid. 

@chacha het advies kregen wij ook maar dan voor twee dagen haha
Ovulatietesten gebruik ik zelf nooit, door de pcos werken deze gewoon echt niet bij mij. Jeetje maar dat ook echt alles uitgesteld is tot 1 juni...ik snap ook wel dat andere dingen voor gaan maar het is toch behoorlijk balen 

@Lara normaal springen eitjes ongeveer rond de 20 mm, maar mijn gyn vertelde dat ze met clomid soms wel 26 mm worden! Ik vraag me ook af of die van 24 niet al is gesprongen voordat ik de pregnyl zette, maargoed

Ik had maandag een eitje van 19x13 mm, vandaag een positieve ovulatietest. Dus nog 2/3 dagen gezellig maken en dan zit ons huiswerk er weer op ?. We zien wel wat er lukt dit weekend, we verhuizen zaterdag naar onze nieuwe woning ?. Mooi getimed dus van m'n lichaam! 
Ik heb bij de ovutesten van de action altijd wel een duidelijke streep, maar de piek valt toch wel echt op. Echt ineens een superfelle streep. Maar ik heb ook al vaak gehoord dat PCOS daar lastig mee kan doen!

@chachacha maakt niet uit welke ovulatietest ik gebruik, ze werken nooit bij mij. Als je het vanavond en morgen gezellig maakt dan zit je wel safe genoeg denk ik hoor. Dan kan je zaterdag rustig je eigen bezig houden met de verhuis haha. Ik denk dat je na een dag verhuizen ook niet bepaald zin meer hebt, of misschien wel haha.
@bloempje ik heb al zolang niks meer van je gehoord, ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe je laatste ronde geweest is? 

Bij die van de action zie ik altijd pas dat mijn piek is geweest de dag na de piek. Die van sensitest waren wel heel duidelijk bij mij. Moet ook maar weer testen gaan inslaan nu we het zelf weer moeten proberen. 

gister was ik weer even gefrustreerd door iemand die zei "ja het lukt vast vanzelf als je er niet zo mee bezig bent".

Terug
Bovenaan