Eisprong na Clomid

Ondertussen wel! Lijkt wel alsof m'n lichaam dacht oké de test is negatief, laat maar komen ?. Het is nog niet superhard door gezet, maar het start bij mij altijd met wat bruin om dan morgen volledig door te breken. Heb voor volgende maand wel utrogestan gekregen van de gyn, om m'n lf te verlengen en progesteron te verhogen. Dan maar weer aan de slag met ovulatietesten en zien wanneer m'n eisprong komt!

Chacha wat jammer! Heb hier ook een paar keer gehad dat ik een paar uur na negatieve test ongesteld werd haha. Tegenwoordig wacht ik met testen tot paar dagen na nod. Hoe lang is jouw lf?

Ik ben wat minder op het forum omdat het toch stil ligt. Probeer er ook wat minder mee bezig te zijn. Lukt niet altijd haha. Vriend zit er morgen bij met het telefonische gesprek. Ben benieuwd 

Hoi ladies,
@Kirsten wat fijn dat je mag beginnen! 
@Irene en Chacha, hoe voelen jullie nu? Kunnen jullie het een beetje naast je neerleggen dat je niet verder kunt?
Ik zit inmiddels op dag 18. De 1e ronde clomid was mijn eisprong waarschijnlijk dag 19 of 20. Misschien springt mijn ei wel met pasen haha. Ik had vorige ronde wel het gevoel dat ik wat meer voelde qua kramp boven de lies. Nu nog geen last van gehad. Wij gaan het nog even gezellig maken hihi.
Groetjes Kim 

@Kirsten Wat fijn dat je toch kunt starten zeg! Hoop dat je dan duidelijke ovulatie testen hebt straks. Er word denk ik ook geen progesteron geprikt? Ben benieuwd. Ik het provera geslikt om de 1e bloeding op gang te brengen, heeft bij mij toen ook wel ongeveer 10 dagen geduurd.
@Irene wat balen zeg.. snap wel dat je er dan doorheen zit als je weet dat het allemaal nog zo lang gaat duren en dat het nog zo'n poos duurt voordat jullie ivf behandeling kunnen beginnen. (Hoop dat de IUI zijn werk nog gaat doen!) Niet leuk allemaal inderdaad, keep your head up!
@Chacha ja hopen dat alles weer snel van start mag gaan! Een lf van 11 a 12 dagen is dus te kort volgens jou gyn? Die van mij is als het goed is wel rond de 14 dagen maar omdat ik geen echo's heb weet ik ook niet hoe het er mee sta qua kansen op innesteling.
@kim spannend! Word er bij jou nog wel progesteron geprikt? Ja ik heb mijn ovulatie de vorige keer ook duidelijk gevoelt. Van deze ronde niet echt een duidelijk moment gehad. Kom ik snel achter als ik wel ongesteld word (eigenlijk natuurlijk hopen van niet). 

@Kim: Ooooh wat super spannend meid! Wie weet over 2 weekjes... Ik duim mee voor je!
@Mlln: Voor jou ook nog even spannend. Bij mij wordt ook geen progesteron geprikt. Het is gewoon afwachten en in de gaten houden met ovulatietesten. Als ik binnen 35 dagen ongesteld wordt na de clomid, gaan we door met 50 mg. Als ik na 35 dagen ongesteld wordt, gaan we verhogen naar 100 mg. Ik vind het wel heel erg spannend hoor zonder tussen controles. Geen idee of de clomid dan aanslaat enzo. Ik heb vandaag mijn 7e en laatste pil Duphaston geslikt... Nog niet ongesteld, dus daar moet ik sowieso eerst op wachten. Ik ben zo ongeduldig!

Mlln jammer! Wat eet je nu zoal? Misschien heb je dat al een keer gezegd maar ik ben het vergeten. Over dr Hauschka heb ik wel meer positieve ervaringen gehoord. Is het wat?
hier vandaag veel rekbaar slijm gehad. Meer dan normaal. Wel negatieve ovu test vanmorgen. Straks nog een keer testen. Ga deze ronde 2 per dag doen?

Hoi ladies,

@Kirsten, dat ongeduldige herken ik wel heel erg. Vooral die laatste 2 weken duren zo lang! Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
@mlln, flink balen weer! Hopelijk komt er volgende week positief nieuws en kun je misschien wel weer echo's maken in het ziekenhuis.
@irene, dat is postief dus jullie gaan het gezellig maken hihi. Heeft het wel zin om ovu 2x per dag te doen? Volgens mij is ook daarbij je ochtendurine het beste toch? 
Ik ben blijven temperaturen en denk dat ik afgelopen zondag of maandag mijn eisprong gehad heb. Gek genoeg zijn mijn temperaturen nu veel stabieler. Afgelopen week 4x 36.3 2x 36.5 en 1x 36.6, dus hoop dat mijn temperatuur hoog blijft. Zit nu op dag 24, dus als het goed is zou ik over 9 of 10 dagen meer moeten weten. Toch twijfel ik of ik niet een week langer zal wachten. Ik heb heel vaak gehad dat ik een test deed en de dag erna ongesteld werd. 

Terug
Bovenaan