Eisprong na Clomid

Aaah wat super jammer Mlln! Ik had het je zo gegund. 

Irene en Kim: voor jullie is het nog spannend! En Kim: het wachten is inderdaad zo moeilijk! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Elke keer hoopvol naar de wc, maar helaas.. Had wel nog even aan de gynaecoloog gevraagd of Duphaston inderdaad maar een week was, omdat ik overal op internet 10 dagen zag. Bleek 10 dagen te moeten. Ik heb dus gisteren pa mijn laatste pil geslikt. Als ik over een week niet ongesteld ben geworden, mag ik weer contact opnemen. 

Succes en sterkte allemaal! 

@kim weet niet echt of het zin heeft maar dan zie ik vaak wel het begin van mijn lh piek. Als ik 1 keer per dag test dan weet ik niet wanneer de lh piek is gestart en kan er zomaar al meer dan een halve dag overheen zitten. En toeval of niet: de 2 keer dat ik zwanger was (mk) had ik ook 2x per dag getest/begin van mijn piek gevonden en toen seks gehad. Ik heb geen ervaring met temperaturen, maar je kan door blijven tempen en dan zie je natuurlijk of het hoog blijft of in een dipje komt. Zou inderdaad wachten met testen ?

@kirsten voelt raar om te zeggen haha maar hopelijk word je snel ongesteld

gisteravond begin van mijn piek gevonden en gezellig gemaakt! Vanmorgen was de test dan echt positief. Zit nu op cd 16. Vanavond en morgen en overmorgen ook nog maar even het bed induiken denk ik?

Echt super Irene! Inderdaad deze eisprong maar extra goed benutten deze dagen! Wie weet over 2 weken..
Ik had vanochtend een klein beetje bruinverlies bij het afvegen, dus wie weet zet het door! 

@Irene, dat zijn positieve berichten over het testen en wat fijn dat je je lh piek gevonden hebt!
@Kirsten, het is een begin dus het zal niet lang meer op zich laten wachten.
Kennen jullie dat je overal wat bij gaat bedenken. Ik heb vandaag hoofdpijn en al 3 dagen last van pijnlijke tepels. Zal het dan toch... Volgens mijn vriend zit het tussen mijn oren haha

Mlln, balen dat je menstruatie is doorgekomen.. Dikke knuffel! Ga je in tussentijd iets proberen van teunisbloemolie ofzo? Ik ben heel hard aan het twijfelen om dit in m'n volgende cyclus te gebruiken.
Kim, ik duim voor je! Heel herkenbaar dat je achter elk krampje en pijntje iets gaat zoeken hoor. Wanneer kan je precies testen? 
Kirsten, ik heb zelf geen ervaring met duphaston, ik hoop dat je snel je menstruatie hebt dat je verder kan!
Irene, fijn dat je je piek gevonden hebt! Wij maken het ook zeker vaak genoeg gezellig. Als hier geen baby van komt, weet ik het ook niet meer ?. Ik duim voor je!

Ik zit nu op cd13, sinds gisteren met de ovutesten van sensitest aan de slag. Ik vind ze wel gemakkelijk in gebruik eigenlijk. Hopelijk vind ik er m'n piek mee! Gisteren leek het streepje wel iets feller, vandaag weer bijna niet zichtbaar. Zou dit kunnen omdat k vandaag misschien meer gedronken heb dan gisteren? Ik probeer echt 2u voor de test zo weinig mogelijk te drinken, maar soms vergeet ik het ff ?. Ik denk dat ik binnen paar dagen wel cb ook ga gebruiken, omdat die nog heb liggen en dan ben ik toch iets zekerder aangezien k die al ken! 

Kim en Irene wat spannend voor jullie!
Chacha: Ik heb ook de ovulatietesten van Sensitest! Hopelijk gauw een duidelijke piek voor jou. Ik hoorde dat je het beste kunt testen tussen 12.00 en 16.00 uur.
Bij mij is het gisterenmiddag alsnog helemaal doorgekomen. Morgen is CD 3 en begin ik voor het eerst met de Clomid!

Kirsten, ja ik test meestal tussen 12 en 13u. Vandaag toch weer een feller streepje, morgen toch maar goed opletten dat ik twee uur op voorhand niet drink. Ik heb nog 7 testen liggen van cb, misschien daar ook al mee starten, dan heb ik tot cd22 om met de cb te testen. Wat een gedoe allemaal ?. Ik hoop vooral dat die van sensitest ook een duidelijke piek geven, kan ik daar gewoon mee verder volgende maand!
succes met je clomid Kirsten! Ik hoop dat het goed z'n werk doet! 

Hi Meiden,
Alweer een tijdje geleden dat ik iets getypt heb. Ik ben al maanden aan het worstelen met ovulatietesten en het schijnt dus ook niet altijd goed te werken bij PCOS. Vandaag zit ik op CD15 en had last van me onderbuik (onder me nagel) en een stekende pijn rechts. Ik had toevallig nog een ovulatietest liggen en dacht zal het eens testen om half 4 en vol verbazing was de test echt heel duidelijk positief...via de link kunnen jullie de foto ervan bekijken... https://www.mupload.nl/img/dbe6mzu2p.jpeg

Terug
Bovenaan