Eisprong na Clomid

@Chacha ik zou 28e kunnen testen. Had gisteren alleen even wat kramp en vandaag licht bruine afscheiding, dus ben bang dat ik pech heb. 
@Kirsten hoe voel je je nu je bent begonnen met clomid. Ik heb totaal geen last van bijwerkingen, maar andere hebben dat juist wel.
@xxlara dat is een duidelijk test idd. Bij mij werkte het idd niet vanwege PCOS, dus daarom ben ik gaan temperaturen. Misschien een idee?
@mlln dat zijn mooie temperaturen. Wel balen dat je zoveel moeite hebt genomen om over te stappen en dat zij nu hetzelfde doen. 

Hi meiden, ik moest alles weer bij lezen hoor. 
@Kim: ooooh dat is een tegenvaller zeg! Heeft het intussen al doorgezet? Mag jij nog een nieuwe ronde clomid hierna of ligt bij jouw ziekenhuis alles stil?
@Lara: Die ovulatietest ziet er super positief uit! Hopelijk is dit jullie lucky ronde! 

@Mlln: Wat ontzettend balen! Wie weet krijg je nu een mooie cyclus van jezelf. 

@Chacha: Dan doe je het denk ik goed hoor met de ovulatietesten! Ik heb zelf altijd die van Etos huismerk gebruikt en die vond ik wel heel fijn en duidelijk. Ik deed 1 van CB als ik een positieve van Etos had om te bevestigen zeg maar. Ik heb voor deze ronde op sensitest besteld.. Hopelijk kan ik daarmee ook een piek vinden.
Ik slik vanavond mijn laatste clomid 50 mg van ronde 1. Ik merk vooral dat ik slecht slaap en wat opvliegers heb. Ik ben ook soms een beetje down, maar misschien komt dat omdat ik het thuiszitten ook best wel zat ben. Ik ga in elk geval op CD 10 (donderdag 30 april) beginnen met ovulatietesten. Ik hoop zooooo dat deze eerste ronde al een eisprong heeft opgewekt. 

Helaas dames, zondag heeft het toch doorgezet. Ik ga vandaag beginnen aan ronde 3 clomid. Vanmiddag gebeld met het zh en ik mag hierna nog 1 ronde doen en dan hopen ze dat ze weer kunnen monitoren. Ze waren in ieder geval bezig om schema's te maken om weer wat op te kunnen gaan starten. 
@Kirsten, ik ben benieuwd of je je rond je eisprong ook anders gaat voelen. Houd je ook je cervixslijm in de gaten?
@chacha, dat zal zeker geen makkelijke week voor je zijn. Dikke knuffel! Soms vraag ik me ook af of die testen wel helpen. Ik ga voor je duimen dat je snel weer terecht kunt!

@Kim Wat balen dat het heeft doorgezet. Wie weet is 3 keer scheepsrecht! Wordt ronde 3 ook weer met 100 mg?
Ik ben ook heel erg benieuwd of ik mijn eisprong ga voelen. Ik let niet op het cervixslijm. Hoe werkt dat? Heb je er ervaring mee? Ik merk namelijk wel dat ik meer slijm heb dan de afgelopen maanden sinds mijn ongesteldheid weer voorbij is.
@Chacha Dat zal best even lastig voor je zijn dan deze weken. Sterkte! Ik zou zelf in juli uitgerekend zijn, maar heb ook een miskraam gehad. Zo lastig om daar dan niet aan te denken.
@Randy Welkom! Ik denk dat wij dan ongeveer gelijk lopen. Ik zit ook in ronde 1 van 50 mg clomid zonder echo's of monitoren. Ik zit nu op cyclusdag 9, dus ik loop iets achter op jou. Balen dat er nog geen positieve ovulatietest is, maar misschien komt 'ie nog wel! Mag ik vragen of je bijwerkingen had van de clomid? Ik voel me erg down en slaap slecht namelijk.

@kirsten spannend!! Ik heb last van opvliegers vooral snachts ? normaal ben ik echt een koukleum haha dus dat is effe wennen. Tevens ben ik wat emotioneler van.

@ Randy, Welkom! Spannend de 1e ronde clomid en helemaal zonder monitoren.
@Kirsten, ja zeker balen maar het is pas de 2e ronde dus nog 4 keer te gaan. Na 6 mnd moet ik stoppen. 3e ronde is ook weer met 50mg, dus ben benieuwd of het nog wat doet. Heb vaker gelezen, dat hetzelfde aantal milligram op den duur bij sommige vrouwen niks meer deed.
Ik merk wel dat ik rond mijn eisprong meer van het doorzichtige slijm verlies, waar je idd draden van kunt maken. Misschien heb je wat aan deze link. https://www.24baby.nl/zwanger-worden/hoe-zwanger-worden/cervixslijm/
Zet hem op meiden hihi     

Kim jammer dat het niet is gelukt! Op naar een nieuwe kans

Randy welkom! Vervelend dat je niet weet of het werkt omdat je geen echo's krijgt. Hebben ze gezegd wanneer ze verwachten dit wel weer te doen?
hier is het denk ik ook niet gelukt. Verwachtte nod pas maandag maar heb nu al bruine afscheiding. Denk dat nod dus zondag is. Ben ook bang dat de iui nog niet door zal gaan deze maand dus durf eigenlijk niet te bellen als ik ongesteld ben. Mocht de iui weer doorgaan heb ik aangegeven over te willen stappen op gonal-f

Bedankt voor het linkje Kim! Heb t even gelezen en werd er wel wat wijzer van haha! Ronde 3 met 50 mg.
Ik ga voor je hopen!  Ik heb intussen ook iets geks.. Mijn ovulatietest van vandaag lijkt al bijna positief, maar het is pas cyclusdag 11. Kan dat al? Ik ga dit weekend maar voor de zekerheid veel klussen en blijven testen.  
Kan ik de foto ergens uploaden? Dan kunnen jullie misschien even met mij mee kijken.
Irene, wat een rot nieuws dat je menstruatie eraan lijkt te komen. Ik hoorde dat ze rustig aan de behandelingen weer oppakken, dus hopelijk kun je alsnog volgende ronde voor IUI terecht!  

Terug
Bovenaan