Eisprong na Clomid

Kan zeker Kirsten! De eerste 3x dat ik clomid nam had ik ook altijd een eisprong rond dag 12. Gezellig maken is de boodschap en dan duimen op een positieve test binnen 2 weken ?

@kirsten ik zou zeggen doortesten inderdaad, ook is het zo dat als je een positieve test heb je je eisprong na 24/48 uur zal hebben. De test is nog niet positief en je zit op CD12 dus je zal je eisprong denk ik dan rond dag 15-16 hebben. Gewoon lekker doortesten en gewoon heel gezellig maken haha?

Kirsten ik denk als je nu zou testen dat het dan positief is! De komende dagen lekker gezellig maken
had nog hoop dat de bruine afscheiding van innesteling zou zijn maar heb het nu weer, dus denk dat het toch weer is mislukt. Las op een ander forum van iemand die in hetzelfde ziekenhuis loopt dat het allemaal nog niet door zal gaan... ik had gewoon hierna al in de 5e ronde van iui kunnen zitten en konden dus bijna door voor ivf. In plaats daarvan zal mijn 4e iui pas in juni of juli met een beetje mazzel zijn. Word zo moe van dit hele zwanger worden. Wanneer lukt het nou eens en blijft het ook een keer zitten. Sorry voor mijn zeikpost maar zijn de hormonen denk ik?

Lara, Chacha en Irene: Bedankt! 

Irene: Ik snap je frustratie helemaal hoor! Ik hoop echt heel erg dat je snel weer mag beginnen. Heeft de menstruatie doorgezet intussen?
Ik weet zelf niet zo goed wat ik nu moet denken. De foto die ik stuurde was van een bijna positieve test op dag 11 (afgelopen vrijdag). Gisteren heel dom vergeten te testen en uiteindelijk met een paar druppeltjes plas (sorry voor de details) nog even getest in de avond. Toen waren de controle en test streep allebei heel licht, dus slecht te zien... Kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Vanochtend getest en het lijkt toch of mijn eisprong al geweest is. Voor de zekerheid blijven we maar goed klussen vandaag en overmorgen. 

https://www.mupload.nl/img/xbboqgy.jpeg

Kirsten als je het gezellig hebt gemaakt maakt het uiteindelijk toch niet uit welke dag hij positief was en inderdaad vandaag en eventueel morgen nog doen.
hier net ongesteld geworden. Zie er tegenop om het ziekenhuis te bellen omdat ik bang ben voor het antwoord dat het niet doorgaat

Ik had nog hoop dat de iui's weer door zouden gaan omdat het bericht vanmorgen kwam dat poliklinieken weer open gingen. Nou de iui's worden dus nog niet opgestart en zodra het wel weer opgestart gaat worden, mogen er maar een aantal patiënten per week komen dus dan moet je net mazzel hebben dat jij een van de gelukkigen bent die week.. 

@irene wat ontzettend balen zeg! Wanneer gaan ze dan weer wel opstarten? Of heb je hier niet echt antwoord op gekregen? Ik heb half mei een afspraak staan om een ander behandeltraject te bespreken, ben benieuwd of dit doorgaat dan...

Terug
Bovenaan