Eisprong na Clomid

Nee ze bekijken het per week zei ze. Voorlopig in ieder geval nog niet omdat dit ook onderaan op die lijst van te hervatten zorg staat. Ze zei dat ze niet stilzitten omdat ze willen dat het ook sneller wordt hervat. En ze zei dus ook dat er een kans is dat als ze bij mijn volgende menstruatie wel zijn opgestart er dus alsnog een kans is dat het niet doorgaat ivm max aantal patiënten per week.. Zit er echt even doorheen. Kan om het minste geringste al in tranen uitbarsten. Zoveel tegenslagen gehad op dit gebied. 

Wellicht is het half mei al veranderd. Welk ziekenhuis zit je als ik vragen mag? Het gesprek zal denk ik wel doorgaan want dat kan eventueel ook telefonisch. Je doet nu geen iui toch? Alleen clomid? Denk je dat het iui of ivf gaat worden? Wat ik eerder heb begrepen (misschien is dat ook alweer veranderd) is dat eerst iui wordt opgestart en daarna ivf.

@irene ik snap dat het ontzettend verdrietig is. Ik gebruik nu Letrozol ipv clomid. Komt op hetzelfde neer. Ik ga over op hormooninjecties maar hoe of wat precies weet ik nog niet. Ik ben onder behandeling bij het Bravis ziekenhuis en jij? Ik zal in ieder geval niet al overstappen op ivf. 

Ah oké zal misschien wel gonal-f worden? Daar ga ik ook naar overstappen als ik ooit weer terug mag naar het ziekenhuis. Denk wel dat het in jouw geval weer snel doorgaat. Het zuiden was toch sowieso al eerder bezig met reguliere zorg weer opstarten? Of heb ik dat mis? Ik zit in het noordwest ziekenhuis

@irene echo's werden in ieder geval niet meer gemaakt. Of ze eerder zijn opgestart met de reguliere zorg weet ik eerlijk gezegd niet. Zou best kunnen dat ik dan Gonal-f krijg, ik heb eigenlijk geen idee en zal het wel horen.  Ik moet natuurlijk wel spuit instructies krijgen en vervolgens dan vele echo's...ik hoor het vanzelf wel en als de afspraak niet doorgaat dan zouden ze contact met mij opnemen.  Ik hoop natuurlijk van wel, we zijn dan in ieder geval wel weer 2 weken verder 

Irene: Wat ontzettend rot hè al dat wachten en de onzekerrheid. Ik hoop echt dat je gauw geholpen kan worden en dat je verder kunt met de injecties. 
Lara: Half mei duurt nog eventjes. Ik duim voor je dat de afspraak gewoon door kan gaan.
Hoe blij ik was met mijn ovulatietesten, hoe verdrietig ik nu ben... De test leek positief afgelopen weekend en gisteren een hele lichte test, dus het eitje leek gesprongen. Nu vandaag ineens weer een hele donkere test... Geen pijl op te trekken en dus waarschijnlijk nog steeds geen eisprong gehad. Ik heb echt even heel hard zitten huilen. Elke keer dat geschommel van hoop en enthousiasme naar teleurstelling en pijn. Jullie herkennen dat allemaal als geen ander denk ik.
Sterkte allemaal!

Kirsten, welke testen gebruik je? Ik heb afgelopen maand voor de eerste keer sensitest gebruikt in combi met cb. De cb gaf vorige week donderdag een vaste smiley, de sensitest was niet positief. Ik heb bij de sensitest al wel een hele tijd een heel zichtbaar streepje, net niet positief, maar de piek gaf hij dus niet weer.. ik vermoed dat dit komt door de PCOS, dus ik ga gewoon verder met cb omdat die het altijd wel juist gehad heeft.
Bij ons mag de reguliere zorg stilaan terug opgestart worden, heb nu mijn gynaecologe gecontacteerd met de vraag wanneer ik terecht kan om clomid terug op te starten. Ik zit nu in m'n wachtweken, 3dpo, dus hopelijk komt het goed uit! Wel weer iets vreemd deze cyclus: de buikpijn die ik heb bij ovulatie stopt maar niet? Enorm gevoelige borsten, draaierig, moe,... zou dit een bijwerking kunnen zijn van utrogestan? Ik moet dit nu nemen om innesteling te bevorderen en mijn progesteron te optimaliseren.
ik hoop dat je snel geholpen kan worden Irene, dat wachten is echt verschrikkelijk! Zeker de onduidelijkheid..
Lara, in duim dat je afspraak kan doorgaan!

Chacha: Bedankt! Ik gebruik ook de ovulatietesten van Sensitest. De gynaecoloog had aangeraden om ze zo goedkoop mogelijk te gebruiken, omdat het eigenlijk niks uit maakt. Misschien moet ik toch ook die van Clearblue of een ander merk gaan gebruiken. 
Spannend dat je nu op 3dpo zit! Misschien is de afspraak bij de gynaecoloog niet eens nodig ;-). Wie weet! Alle symtomen klinken wel heel zwangerig! Ik duim voor je! 

Wie weet idd! Zou fijn zijn ?. Ik denk dat het wel de utrogestan is, denk dat het echt nog te vroeg is om al symptomen te kunnen zijn! 

Vandaag een dubbele dag, ik ben jarig en normaal had ik bevallen van ons tweede kindje ?. Toch speciaal!

Terug
Bovenaan