Nee ze bekijken het per week zei ze. Voorlopig in ieder geval nog niet omdat dit ook onderaan op die lijst van te hervatten zorg staat. Ze zei dat ze niet stilzitten omdat ze willen dat het ook sneller wordt hervat. En ze zei dus ook dat er een kans is dat als ze bij mijn volgende menstruatie wel zijn opgestart er dus alsnog een kans is dat het niet doorgaat ivm max aantal patiënten per week.. Zit er echt even doorheen. Kan om het minste geringste al in tranen uitbarsten. Zoveel tegenslagen gehad op dit gebied.
Wellicht is het half mei al veranderd. Welk ziekenhuis zit je als ik vragen mag? Het gesprek zal denk ik wel doorgaan want dat kan eventueel ook telefonisch. Je doet nu geen iui toch? Alleen clomid? Denk je dat het iui of ivf gaat worden? Wat ik eerder heb begrepen (misschien is dat ook alweer veranderd) is dat eerst iui wordt opgestart en daarna ivf.
Wellicht is het half mei al veranderd. Welk ziekenhuis zit je als ik vragen mag? Het gesprek zal denk ik wel doorgaan want dat kan eventueel ook telefonisch. Je doet nu geen iui toch? Alleen clomid? Denk je dat het iui of ivf gaat worden? Wat ik eerder heb begrepen (misschien is dat ook alweer veranderd) is dat eerst iui wordt opgestart en daarna ivf.