Eisprong na Clomid

@chacha fijn dat alles weer opgestart word in België. Letrozol heeft dezelfde werking als Clomid en is indd een pilvorm alleen heb je echter bij Letrozol vrijwel geen bijwerkingen. Het is per ziekenhuis of kliniek alleen verschillend of ze voor letrozol of Clomid kiezen. Ik zit inderdaad nu aan de hoogste dosis letrozol en na 6 goede eisprongen stappen ze over op injecties 

Hoi dames, 
Heb een aantal dagen niks gevolgd. Even vluchtig alles doorgelezen. Gefeliciteerd voor degene die jarig geweest zijn. 
Ik had vorige rondes een cyclus van 33 en 31 dagen, dus als je dan 2 weken terug telt zou mijn eisprong ongeveer tussen dag 18 en 20 zijn. Ik heb vandaag de 6e ovulatietest gebruikt en die zegt nog steeds negatief. Zit nu op dag 17 en daardoor maakt het mij zo onzeker. Ik had wel verwacht dat ik nu een verschil zou zien. Het is ook nog eens die van clearblue die 4 vruchtbare dagen meet, dus nu ben ik gewoon bang dat het deze ronde weer niks word omdat mijn ei niet gegroeid is.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet. 

Hi allemaal,
Sorry dat ik eventjes niet heb gereageerd. 

@Lara: Wat balen dat je ongesteld bent geworden zeg! Wel een mooie cyclus van 29 dagen. Met goede moed weer begonnen aan de nieuwe cyclus met Letrozole las ik! Succes!
@Chacha: Fijn dat alles in België weer wordt opgestart en dat je 18 mei je afspraak hebt! Nog 6 daagjes wachten. 
@Kim: Wat een ramp he dat wachten op een positieve ovulatietest! Je hebt 'm al eerder op dag 20 gehad, dus er is nog hoop toch! Als een cyclus binnen de 35 dagen valt is het goed toch! Dus misschien komt er nog een eisprong tussen nu en cyclusdag 21!
Ik weet intussen helemaal niet meer waar ik aan toe ben en wat ik moet denken. Ik dacht een positieve ovulatietest te hebben op dag 12, maar niet super overtuigend. Ik ben door blijven testen en op dag 14 en 15 werden de testen ineens weer donkerder, maar niet positief.
Intussen zit ik nu op dag 22 en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik heb ook geen overtuigend positieve test gehad. Als ik echt een ovulatie had op dag 13, heb ik dit weekend mijn menstruatie of een positieve test. Anders heeft de clomid niet aangeslagen, maar dan mag ik pas op dag 35 (maandag 25 mei) bellen en moet ik opnieuw aan de Duphaston en clomid opgehoogd naar 100 mg. 

Pffff al dat afwachten en de onzekerheid.. 

Tuurlijk ben je welkom Lies!! Iedereen hier kent het gevoel hoor. 
Vorig jaar in februari de eerste keer 50mg clomid genomen, eisprong op dag 13. Maart opnieuw clomid, eisprong op dag 11 en zwanger. Augustus opnieuw clomid, eisprong op dag 10 en zwanger. Jammer genoeg waren onze kindjes niet levensvatbaar tijdens onze 12 weken echo's, dus beide zwangerschappen moeten afbreken. 
nu is het allemaal wat raar gegaan, aangezien ik sinds januari terug een spontane cyclus heb. Wel een hele onregelmatige ?. Aangezien ik nu terug langere cyclussen heb, mocht ik terug clomid nemen. Opnieuw 50mg, maar eisprong kwam pas door op dag 19w dus het kan best wel zijn dat je lichaam plots anders reageert hoor. Zeker eens aankaarten bij je arts, mss heb je toch nood aan verhoging.
Ik heb nu het 'geluk' dat ik bij een gyne in de privé ga, dus ben niet gekoppeld aan een fertiliteitskliniek, want die starten wat trager op. Ik mag maandag terug om clomid op te starten ?. 

Kirsten, wat balen die onduidelijkheid.. Heb je nog getest ondertussen? Nu heb je 50mg genomen he? Krijg je tussendoor ook controle echo's om de groei van het eitje te volgen of ben je volledig aangewezen op ovulatietesten?

jeetje chacha.. wat een heftig verhaal.. echt heel verdrietig.. gelukkig mag je nu weer beginnen, ik hoop zo voor jou dat het snel raak is en dat het goed gaat!! begin je weer met 50 mg clomid? ik las wat dingen over een hormoon therapeut. Hier heb ik goede ervaringen mee heb daar een bloedtest laten doen en hieruit kwam dat mijn hormonen goed zijn maar dat ik niet tegen lactose en gluten kan en moest supplementen bijslikken. hebben jullie er ervaring mee?

Ja was het zeker! Wel een plaatsje kunnen geven, maar blijft een gemis hoor ?.
Normaal wel, zal ik maandag horen denk ik! Met een hormoontherapeut heb ik geen ervaring. Klinkt wel interessant, maar weet niet of ze dit in België ook doen?

Terug
Bovenaan