Lara, wat fijn dat je al een hsg krijgt! Heb je toch weer wat meer informatie he! Laat je weten hoe het gegaan is? Naar waar gaat je voorkeur? Heb idd al vaak gehoord dat mensen snel zwanger zijn na zo'n hsg.. alsof de weg gesmeerd is zeg maar!
Kirsten, wat balen joh! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Wel, ik heb weer een speciale cyclus! 30/4 had ik m'n vaste smiley, dus wss 1 of 2 mei eisprong. Op 10 mei had ik in de avond rozig-bruinverlies bij het vegen, niets in m'n broek ofzo. Maandag nog inieminie bruinverlies x dinsdagochtend ook. Dan niets meer, maar ook geen positieve test. Dus afgelopen vrijdag doek een test, omdat ik ook nog utrogestan neem. Test was negatief, dus gestopt met utrogestan zodat m'n menstruatie kon doorkomen. Vrijdag niks, zaterdag niks, dus deze ochtend nog eens een test gedaan.. Licht positief.. We konden onze ogen niet geloven. Jammer genoeg was de euforie van korte duur, sinds deze namiddag opnieuw een bloeding.. nu helderrood bij het vegen. Ondertussen zo goed als gestopt, maar heb er geen goed gevoel bij. Morgen hadk sowieso afspraak bij gyne dus ben benieuwd wat ze zegt!
dit is een foto van m'n test van vandaag:
https://www.mupload.nl/img/00cd7hyvkpo1.jpeg