Eisprong na Clomid

Vandaag nog geen foutmelding gehad nee? Superlastig haha als je je bericht zo vaak moet typen ? mss kopiëren voor je post? Moet je niet altijd terug typen

Ja hier ook telkens foutmeldingen gisteren! Nu beter lijkt het.. 

@chacha bij linda reinhart heb ik het laten doen en bij haar kun je ook de bloedtesten zelf afnemen zij stuurt dan alles naar je op! 

Hoi Dames,
zojuist een fijn gesprek gehad, ik krijg maandag een hsg onderzoek. Hiermee bekijken ze de doorgangkelijkheid van je eileiders. Het is een kort maar pijnlijk onderzoek. Dit onderzoek moet na je ongesteldheid en voor je eisprong vandaar dat het zo snel al kan. Daarna is de keus aan mij, of doorgaan letrozol of hormooninjecties. Ik kan ook kiezen 2 maanden letrozol en 4 maanden injecties bv. Het is in ieder geval zo dat na 6 maanden welke behandeling ik ook kies ze over gaan op IUI. Hele lastige keus nu want waar doe je goed aan… het is ook zo dat naar een hsg onderzoek sommige snel zwanger raken omdat de toegangkelijkheid beter is na zo’n onderzoek… 

Ik blijf continu foutmeldingen krijgen! Echt om gek van te worden! 

Heb gisteren 1 dag voor NOD een test gedaan en die was helemaal wit :(. Ik ben er zo kapot van. Ook nog niet ongesteld, maar ik weet ook niet zeker of ik echt een eisprong gehad heb. 

Denk dat de clomid gewoon niks heeft gedaan helaas. 25 Mei mag ik terug bellen naar de gynaecoloog en moet ik weer aan de duphaston en krijg ik 100 mg clomid waarschijnlijk. 

Ik had echt de hoop dat ik zwanger zou zijn... heel veel witte afscheiding en misselijk. 

Hoe is het met jou Chacha?

Lara: super fijn dat er weer iets gaat gebeuren voor je. Zo'n HSG lijkt mij wel spannend zeg! Maar ik hoor veel verhalen van vrouwen die de maand daarna vruchtbaarder zijn. 

Lara, wat fijn dat je al een hsg krijgt! Heb je toch weer wat meer informatie he! Laat je weten hoe het gegaan is? Naar waar gaat je voorkeur? Heb idd al vaak gehoord dat mensen snel zwanger zijn na zo'n hsg.. alsof de weg gesmeerd is zeg maar!
Kirsten, wat balen joh! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Wel, ik heb weer een speciale cyclus! 30/4 had ik m'n vaste smiley, dus wss 1 of 2 mei eisprong. Op 10 mei had ik in de avond rozig-bruinverlies bij het vegen, niets in m'n broek ofzo. Maandag nog inieminie bruinverlies x dinsdagochtend ook. Dan niets meer, maar ook geen positieve test. Dus afgelopen vrijdag doek een test, omdat ik ook nog utrogestan neem. Test was negatief, dus gestopt met utrogestan zodat m'n menstruatie kon doorkomen. Vrijdag niks, zaterdag niks, dus deze ochtend nog eens een test gedaan.. Licht positief.. We konden onze ogen niet geloven. Jammer genoeg was de euforie van korte duur, sinds deze namiddag opnieuw een bloeding.. nu helderrood bij het vegen. Ondertussen zo goed als gestopt, maar heb er geen goed gevoel bij. Morgen hadk sowieso afspraak bij gyne dus ben benieuwd wat ze zegt!
dit is een foto van m'n test van vandaag:
https://www.mupload.nl/img/00cd7hyvkpo1.jpeg

Omg @chacha dat is gewoon vet positief die test hoor!!! Ik ben echt benieuwd, je hoort wel vaker bloedingen bij zwangerschappen. Ik laat zeker weten hoe mijn hsg onderzoek is geweest, ik ben ook heel benieuwd wat jou gynaecoloog hiervan zegt. Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar Letrozol, dit is natuurlijk een stuk minder intensief dan hormooninjecties waarbij je jezelf dagelijks moet injecteren en meerdere echo's moet etc. Mijn vorige cyclus was perfect en 28 dagen, als dit zo blijft probeer ik nog 2-3 x letrozol. Ik zit natuurlijk al wel op de hoogste dosering. Ik zit nu omdat het al maandag is op CD11 dus ik wacht ook echt even het hsg onderzoek af en wat mijn cyclus lengte deze maand gaat doen...vanuit daar neem ik een beslissing    wanneer kom je eigenlijk in aanmerking voor utrogestan? Ik heb daar nog nooit van gehoord

@Lara, wat spannend. Heel veel succes! Krijg je dan ook gelijk te horen of het iets gedaan heeft? Ben heel erg benieuwd!
@Kirsten, echt super frustrerend idd. Ik heb ook het gevoel dat er niks gebeurd en die onzekerheid maakt je gek. Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
@Chacha, ik zou ook zeggen dat je test positief is. Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn? Is het nogsteeds minder dan je gewend bent?
Ik ga zo maar eens naar het zh bellen of ik al bloed kan laten prikken. Zou toch fijn zijn om te weten wat de waardes zijn van progesteron.
We geven niet op! Wij zijn bikkels! 

Terug
Bovenaan