Eisprong na Clomid

Jammer genoeg heeft het echt wel doorgezet, lijkt echt op menstruatie nu hoor. Dus toch kort na de innesteling fout gegaan jammer genoeg! Mijn gyne zegt dat littekenweefsel niet kan, omdat je dan totaal niet of enorm weinig zou bloeden. Dat is in mijn geval echt niet het geval ?. Jammer, maar het is niet anders! Zal toch niet goed geweest zijn dan, dus liever zo! Vanaf vandaag terug 50mg clomid en dan zien we wel verder! In probeer het wat los te laten, want ben er echt veel te veel mee bezig nu.
Veel succes Lara! Hopelijk niet te pijnlijk ?. Ja snap ik, zo'n injecties lijkt me niet simpel.  Vooral doen waar je je goed bij voelt! En wie weet maakt de hsg de weg zo glad dat een bevrucht eitje zo binnen glijd ?. Mijn gyne geeft trouwens sowieso utrogestan als je clomid neemt, omdat utrogestan helpt bij de verdere opbouw van bms en innesteling bevordert. Iets wat clomid moeilijker kan maken. Is eigenlijk progesteron dat je bijneemt. Mss kan je het eens vragen aan je arts?
Kim, waar zit jij nu weer in je cyclus? Wij zijn idd bikkels! Het kindje dat wij mogen verwelkomen gaat enorm geliefd zijn haha!

@chacha ach wat jammer...Ik ga inderdaad eens navragen of ik ook geen utrogestan kan krijgen, ik heb over 2,5 week weer een belafspraak. Onderzoek achter de rug, wat deed het gemeenlijk pijn zeg! Gelukkig duurde het maar heel kort. Het zag er allemaal goed uit en mijn eileiders zijn in ieder geval open. Ook weer een geruststelling! 

@Chacha: Wat een teleurstelling zal dat zijn geweest! De 50 mg heeft in elk geval wel voor een eisprong gezorgd! Hopelijk deze ronde meer geluk!
@Lara: Wat stoer dat de HSG gedaan hebt. Lijkt mij ook erg pijnlijk! Maarrrrr je hebt het achter de rug en inderdaad fijn dat ze gewoon open zijn. 

Ik ben nog steeds niet ongesteld en merk dat ik mezelf hoop probeer te geven dat ik misschien toch zwanger ben... Ik heb natuurlijk 1 dag voor NOD getest en ineens zie ik veel verhalen van mensen die pas na NOD positief testten... Daarentegen zijn er ook veel mensen die al 4 dagen voor NOD lichte lijntjes zien, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het niet is gelukt. 

@chacha, ik merk ook aan mezelf dat ik er steeds meer mee bezig ben. Heb vandaag ook geprobeerd om zh te bereiken, maar zijn slecht bereikbaar momenteel dus heb nog geen idee. Ik zit nu op cyclusdag 23. Voel me niet anders als normaal en heb ook niks gevoeld rond mijn eisprong. Ovulatietesten waren allemaal negatief, dus heb het gevoel dat het niet werkt. Toch lijkt mijn cyclus wel stabiel te worden, maar dat weet ik pas zeker na deze ronde. Ronde 1 33 dagen, ronde 2 31 dagen en nu ronde 3 zou volgende week moeten gebeuren.
@Lara, je hebt het nu gelukkig achter de rug! Fijn dat het gelukt is, dan hoef je daar niet meer over na te denken. 
@Kirsten, Ik zou toch een weekje wachten. Als je dan nog niet ongesteld bent is de kans groter, dsn dat je op de datum nauwkeurig een test doet. Ik deed het eerst ook hoor, maar dan ging ik mezelf steeds aanpraten dat het overmorgen misschien wel zo zou zijn en dan ging ik weer testen.

@Kim: Je hebt helemaal gelijk! Zo lastig! Vervelend dat het ziekenhuis niet bereikbaar was! Welke ovulatietesten gebruik je? Jij zit ook op 50 mg clomid toch? 

@kirsten ja het is even tanden bijten! Lastig hè als je nog niet ongesteld bent. Ik zou het inderdaad gewoon nog even afwachten. Welke CD zit je nu? Zou het miss zo kunnen zijn dat de 50mg niet voldoende bij je aanslaat?  Mijn eerste ronde Letrozol op de laagste dosering sloeg ook niet aan

Kirsten, we konden eerst al niet geloven dat er plots een plusje tevoorschijn kwam. Kort nadien had ik bloedverlies dus had er al geen vertrouwen in. Teleurstelling is het sowieso, maar wel liever nu dan weer een slechte 12 weken echo natuurlijk! Deze ronde was trouwens volledig m'n eigen lichaam, uiteindelijk een cyclus van 38 dagen. Sinds vandaag terug clomid aan het nemen, ben benieuwd of het iets gaat doen, vorige keer had ik geen reactie. Gelukkig kunnen we ook nog wat ophogen moest het nodig zijn.
Lara, vragen staat vrij idd! Zou er zeker eens achter informeren, heeft bij mij toch zl 2x tot een zwangerschap geleid. Ja had al gehoord dat zo'n hsg pijnlijk kan zijn. Maar fijn dat alles oké is! Zijn er nog stappen die je moet nemen nu of terug starten met medicatie?
Kim, kan idd altijd dat je niet reageert op een bepaalde dosis. Wel jammer dat je je ziekenhuis niet kan bereiken, al is het maar voor wat meer info.. het loslaten is het moeilijkste he! Maar ik merk zelf wel dat het toch helpt, de eerste keer dat ik zwanger ben geraakt had ik zelfs niet door dat ik zwanger was. Totaal niet mee bezig geweest toen (of toch niet op de obsessieve manier als nu), ik had echt zoiets van 'ik zie wel dat het word, ben al blij dat ik eindelijk geholpen wordt. Terwijl ik nu al terug 4 maand bezig ben en nog niet zwanger ben (vorige keer in ronde 2 en ronde 1 zwanger). 

Terug
Bovenaan