Ervaring Ovaleap

@sil het is juist fijn om zulke dingen te bespreken met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik hoor van andere vaak, ohh maar je hebt ook nog ivf daar komt het vaak wel goed mee. Waar ergens woon / word jij ook alweer behandeld Sil? Wat goed dat je HSG onderzoek krijgt maar waarom moet je hier zolang op wachten? Duurt lang allemaal hè, hier ook alweer +/- 20 maanden op weg naar een wondertje. Fijn dat je nu op meer eenheden mag beginnen, ik hoop echt dat je nu snel resultaat hebt. 

Dat vind ik ook echt super fijn om het zo met elkaar erover te hebben! Mensen om je heen die niet in zon traject zitten snappen dat vaak toch allemaal wat minder goed! Ik woon in Etten-Leur en word behandeld in Breda Amphia! En jullie Lara en Louisa? 
Ja ik dacht ik vraag het zelf maar even over dat HSG onderzoek! Heb 5 rondes letrozol gehad en dan nu 1 ronde ovaleap, als het dan over 2 maanden nog niet raak is gaan ze dat doen, maar waarom dan pas weet ik eigenlijk ook niet! Ik vind eigenlijk dat ze dat gewoon bij iedereen meteen moeten doen, zodat je echt zeker weet dat alles goed is met je eileiders. 
Jullie zijn idd ook echt al lang bezig! Maar dat gaat echt vast en zeker helemaal goed komen!! 

@sil ik woon in Roosendaal en ben ook onder behandeling in Roosendaal / bergen op zoom. Ik heb weleens nagedacht om een overstap te maken naar Breda of Tilburg maar toen kwam Corona en dacht ik, laat maar. Ja hopelijk is het snel een x raak! Was is jullie leeftijd eigenlijk? Ik ben 29 en word dit jaar nog 30.
Predies dat mensen die niet meemaken wat wij meemaken zullen nooit helemaal begrijpen hoe het is en hoe het voelt. Gelukkig maar voor hun! 

Roosendaal is dichtbij inderdaad! Vind je het nu wel fijn in Roosendaal/Bergen op zoom? Moet zeggen dat ik me in Breda laatste tijd ook meer n nummertje voel hoor! Ik word bijna 28 en mijn vriend is 29, we zijn nu 10 jaar samen! 

@sil ik voel me ook vaak een nummertje. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste keer wel sirieus genomen werd toen ik twijfelde aan de grootte van me eitje en dus nog een echo kreeg. Dat was een van de eerste keren dat ik echt dat, ze snappen het. Voor hun is het allemaal vanzelfsprekend maar voor ons is alles nieuw en onzeker. Ik heb dit toen gewoon op die manier aangegeven. Ik was net 28 toen we aan onze wens begonnen en nu alweer bijna 30. Als ik dit vantevoren wist....wij zijn trouwens 7 jaar samen

Dat was wel heel fijn dat je toen toch nog een keertje mocht komen! Je word daar dan vaak zo onzeker van he! Maar vaak moet je er zelf veel achteraan gaan als je iets graag wil, uit zichzelf komen ze er niet altijd mee! Jullie zijn dan ook al een tijd samen Lara! Als je het van te voren geweten had idd dat het zo lang zou duren.. ik heb ook spijt dat ik niet eerder ben gestopt met de pil om te kijken wat mijn cyclus was en ook spijt dat ik niet toch heb doorgezet om eerder naar huisarts te gaan, mocht daar pas echt na 1 jaar terecht! Maar dat is allemaal verleden tijd haha! Wanneer ga jij testen? ??

@sil als je alles vantevoren wist inderdaad...Ik ga op zijn vroegst donderdag testen, 14 dagen na ovitrelle. Maar eigenlijk...weet ik diep van binnen alweer dat het weer niet gelukt is. Ik heb wel gevoelige borsten en voller maar mijn gevoel zegt weer nee....heel gek! Ik denk dat als je echt zwanger bent je het toch stiekem wel merkt of voelt. We zullen zien..ik moet in ieder geval uiterlijk zaterdag ongesteld worden en als dit zo is dan weer op naar de volgende ronde! 

Wie weet hebben we elkaar gewoon wel eens gezien zonder het te weten haha gek hè. Ik kom zelf van t eiland Tholen, dus uit Zeeland ? en ben 29 jaar. 
hoe gaat het met jullie? 
ik ben inmiddels alweer van de roze wolk afgedonderd ? kreeg van het weekend last van bruine afscheiding met af en toe roze en rood verlies tussen door. En had een soort menstruatiegevoel ( niet heftig maar toch heel apart ) alsof ik ieder moment ongesteld werd. Dat ging een beetje op en af tot gister ineens heel veel bloedverlies.... paniek en gebeld met de verloskundige maar daar was geen plek... heel miss pas einde vd week. Zij probeerde mij gerust te stellen want het kwam vaak voor rond deze week etc.  Het zat me niet lekker en heb met het zkh gebeld, daar mag ik vanmiddag heen.. gisteravond eigenlijk al een soort van afscheid genomen want ik geloof niet dat het goed zit, nog meer bloedverlies?ik ben bang dat ik helaas weer een miskraam heb gehad bij 6 weken..?

Terug
Bovenaan