Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@sil ah, hoop dat het niet is doorgezet?? Hoe gaat het nu?
en met jou @xxlara? Last van bijwerkingen of valt het mee? Aah ja die tijd gaat zoooo langzaam hè ? ook voor jou weer spannend volgende week!
@louisaa ik merkte er eigenlijk eerst helemaal niks van maar mijn borsten worden juist met de dag steeds gevoeliger en groter? Ook ben ik best wel snel moe. voor de rest heb ik weinig bijwerkingen ervan....word spannend maar hoop niet teveel. Hoe gaat het met jou?
Word voor jou nu ook spannend Lara!! Ik hoop het zo voor je!! Mijn ongesteldheid is nog steeds niet doorgezet.. duurt lang pfff! Maar nu denk ik als ik het toch word laat dan maar snel komen! Hebben jullie trouwens een HSG onderzoek gehad? Jij wel toch Lara? Ik heb dat dus niet gehad..
@sil nog niet doorgezet? Heb je al wel getest? Ik heb inderdaad wel een HSG onderzoek gehad. Dit doen ze naar 6 eisprongen met letrozol om te kijken of alles wel doorgankelijk en open is.
Mijn menstruatie is nu eindelijk doorgezet! En mag volgende week vrijdag voor een eerste echo! Heb ook maar meteen gevraagd wanneer ze een HSG onderzoek willen doen bij mij aangezien we nu al bijna 2 jaar bezig zijn! Word hier nog over terug gebeld en ook over op welke dosering ik nu moet starten!
Ga echt duimen voor jou lara! ?
Ben net terug gebeld en mag nu starten met 50 ipv 37.5 en HSG zullen ze over 2 maandan gaan doen bij mij! Hopelijk is deze ronde wat sneller!
Best gek eigenlijk trouwens dat wij elkaar helemaal niet kennen en toch alles met elkaar bespreken haha! En we wonen ook allemaal beetje in dezelfde omgeving!