Ervaring Ovaleap

@louisaa oh nee! Ik hoop en ga echt zo hard voor je duimen dat het gewoon goed zit en het geen miskraam word. Dikke knuffel voor jou! 

Wat heftig Louisa! Dat zou mij toch ook echt niet lekker inderdaad! Goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld en daar wel langs mag komen!! Ik hoop zo dat het gewoon goed zit!! ???? hoe was het? En hoe is het nu met jou?

Dankjewel ❤️ 
We hebben een vruchtzakje gezien op de echo dus ik ben (nog) zwanger. Maar in plaats van 6 weken waarschijnlijk 5 weken dus konden verder niet veel zien mede omdat de echo uitwendig moest. Ongeacht het bloedverlies en de menstruatiepijn kan het nog steeds 2 kanten op, dus echt 50/50 zoals bij iedere zwangerschap eigenlijk. Heb moeten prikken op hcg en donderdag weer. Dan een vervolgafspraak en echo. En dan nu maar hopen dat de echo positief is en de hcgwaarde is opgelopen???.. wat een rollercoaster dames ? 
hoe gaat het bij jullie? @sill heb je al een afspraak staan voor de eerste echo weer? En @xxLara, spannend nu voor jou!?!?

@louisaa gelukkig! Ik hoop echt dat het vruchtzakje goed blijft zitten, je hcg waarde omhoog gaat en je bij de volgende echo een kloppend hartje hebt. Lijkt me ook zo eng als je dan ineens bloed verlies hebt. Ik ga echt heel hard voor je duimen! ☘️ Hier eigenlijk niks veranderd. Het enige wat echt opvalt is dat me beha's echt te klein worden, is toch raar! Had jij dit ook? Ze zijn ook wel echt gevoelig. Zou dit allemaal kunnen komen van de ovitrelle? Zit vandaag 12 dagen na ovitrelle. 

Ik hoop zo dat het positief eindigt Louisa!! Wel heel fijn dat ze er achteraan gaan in het ziekenhuis met bloedprikken en echo! Dat voelt denk ik wel fijn? Ondanks dat het allemaal echt een rollercoaster is!! Voor nu wel heel fijn dat ze een vruchtzakje zagen! ?
Aankomende vrijdag heb ik mijn eerste echo, gister bij acupunctuur geweest! Heel benieuwd vrijdag, maar ik ga ervan uit dat ik wel weer aantal echos nodig ga hebben! Ben nu alleen beetje bang dat het nu teveel follikels zijn, nu ik op hogere dosis ben gestart, maar we zullen zien!
Ik heb helemaal niet meer op jou gereageerd Lara! Heel spannend voor jou nu komende dagen! ??Gevoelige en vollere borsten had ik toen ook wel na Pregnyl, maar niet zo erg dat mijn bhs niet meer pastten! Misschien toch een goed teken bij jou dan haha! Sommige vrouwen voelen dat niet zo dat ze voelen dat ze zwanger zijn, maar dat idee heb ik ook altijd wel eigenlijk, dat je dat wss wel zal aanvoelen als het echt raak is! 

Ik probeer nu ook weer positief te blijven ondanks dat ik dacht het al kwijt te zijn. Durf niet zo goed te hopen, bang voor teleurstelling ? en voor m'n gevoel moet het dan wel echt een wonder zijn, ik verlies zoveel bloed.. heb dit niet eens bij een menstruatie ?
maar wel een spannende week voor ons zeg! @xxLara, ik had en heb dat ook met m'n borsten, paste al snel m'n bh's niet meer zo goed en ze zijn gevoelig/gespannen. En zag duidelijk blauwe aders lopen die ik voorheen niet echt zag. ga je morgen testen? ?????? Ik hoop het zo! ?? 
@sill ik ben ook benieuwd voor je vrijdag en hoop uiteraard op ( niet té veel ) mooie follikels ??? spannend weer! 
Ben inderdaad wel blij met het ziekenhuis ja! Dat ik snel terecht kon en ze het nu ook goed in de gaten houden. Dat is echt wel fijn! 
Het aanvoelen of je wel of niet zwanger bent.. moet zeggen toen ik vorig jaar spontaan zwanger werd ik wel meer dat voorgevoel had en de test enkel de bevestiging was. Maar nu vond ik dat lastig omdat ik steeds ook dacht van wat als het nog de ovitrelle is misschien gaat het langzamer mijn lichaam uit dan bij een ander enz. Dus ik had nu niet perse een sterk voorgevoel ? 

@louisaa lijkt me ook zo erg om meer bloed te verliezen dan bij je menstruatie. Ik duim heel hard dat jullie wondertje op de juiste plek blijft zitten. ☘️

Ik kon het niet laten om vanmiddag een test te doen. Deze was Omo wit. Ik heb vandaag ook wel echt zeurende hoofdpijn wat vaak een teken is dat de menstruatie eraan komt. Als ik ongesteld word op na de volgende ronde. Volgensmij nog 2 rondes en daarna in combinatie met IUI...
@Sil hopelijk snel goed resultaat nu je bent gestart op de dosis waarmee je bent geëindigd toch? Spannend weer! 

Dat is wel echt heftig al je meer bloed verliest dan met je menstruatie Louisa! Vandaag weer bloedprikken toch? Wanneer krijg je daar dan de uitslag van?
Jammer dat de test wit was Lara! Is toch altijd lastig om te wachten tot je NOD he! Iedere keer denk ik deze keer ga ik echt wachten, maar het lukt nooit! Hopelijk krijg je alsnog een mooie test met 2 streepjes te zien zaterdag en word je niet ongesteld!!
Ik start nu idd met hetgeen waar ik vorige keer op ben geëindigd! Spannend weer morgen idd, maar ik ga gewoon nergens van uit! 

Terug
Bovenaan