Ervaring Ovaleap

Ik heb een miskraam?? Helaas mocht het niet zo zijn.. 
De hcg waarde was al flink gezakt en ik had de afgelopen dagen ook zoveel buikpijn en bloedverlies dat ik het eigenlijk al dacht.. het vruchtje zagen ze ook niet meer tijdens de echo, alleen nog iets van weefsel. En ik vermoedt dat ik het net ben verloren op het toilet.. buikpijn is na dagen nu ook bijna weg. Zo bizar allemaal.  

wij gaan dit verlies wederom een plekje proberen te geven. 
blijf jullie uiteraard volgen en hoop ook dat wij spoedig weer verder kunnen?

Ahh nee toch he? wat super heftig!! Ik heb er niet heel veel woorden voor.. Heel erg veel sterkte voor jullie Louisa!! ? hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en weer positief vooruit kijken! 

@louisa ohh nee wat ontzettend verdrietig ? Ik heb zo met je mee gehoopt dat het goed kwam! Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven! Dikke knuffel ?
@sil dat denk ik ook iedere maand, zo van...nu wacht ik tot nod haha. Ik zit vandaag dus 14 dagen na ovitrelle en nog geen menstruatie. Nog even afwachten dus...uiterlijk zaterdag moet ik het wel zijn denk ik?‍♀️ Zo niet test ik dan nog maar een keer. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik ongesteld word. Heel veel succes met je echo! ☘️ 

Haha ja lastig is dat om dan toch te wachten! Hopelijk heb jij morgen goed nieuws!? vandaag echo gehad op CD9 en BMS is 7.8, maar geen follikels te meten boven 10mm helaas! Hier was ik ook al vanuit gegaan! Nu zo doorgaan en dinsdag weer terug voor echo! 

@sil, jammer! Hopelijk volgende echo beter nieuws.
Ik ben net ongesteld geworden dus morgen word CD1. Balen! Nieuwe ronde nieuwe kansen....

Bedankt voor jullie lieve berichtjes dames!❤️ 
gaat vandaag alweer stukken beter zowel lichamelijk als geestelijk gelukkig. We hebben ook echt wel weer de ' drive' gevonden om door te gaan en voorruit te kijken. 
had eigenlijk heel de week al pijn en enorm veel bloedverlies en ook al veel verdriet. Gister vermoedelijk het 'vruchtje' verloren, vlak daarna nam de pijn iig al af. 
Heb eigenlijk geen idee wanneer we de draad weer op mogen pakken. Maar dat zullen we volgende week wel horen. Gaan iig wel m'n eerste menstruatie afwachten denk ik voor we met het ziekenhuis verder gaan. 
wat jammer xxLara & sill, had zo gehoopt een positief bericht te lezen vanuit jullie?. Op naar de volgende ronde en op naar dinsdag @sill???? 

@louisaa fijn om te horen dat het weer een stuk beter met je gaat. Is dat ook het advies om een menstruatie af te wachten of krijg je dat allemaal nog te horen? Hoe zijn jou cyclussen als je geen medicatie heb? Ik had soms wel een cyclus van 80 dagen...
@sil hopelijk groeit we morgen een mooi ei! Ik ga voor je duimen en ben heel benieuwd.
Ik ben vandaag weer volle goede moed gestart met spuiten. Ik heb volgende week maandag mijn eerste echo op CD10. Vorige x had ik de eerste echo op CD11 omdat dit zo uitkwam. Ik ben echt benieuwd of het weer zo goed aan slaat...spannend! 

Fijn dat het al een stuk beter gaat Louisa en wat goed dat je zo positief bent!! ?
Net mijn 2e echo gehad, maar nog steeds niks gegroeid helaaas.. duurt altijd zo lang bij mij he! Nu ophogen en vrijdag weer terug! 
Spannend maandag voor jou Lara! ??

Terug
Bovenaan