Ervaring Ovaleap

@Sil wat jammer weer, hoeveel eenheden spuit je nu? Hopelijk heb je dan vrijdag wel een goede echo met een eitje....vind je het niet zwaar telkens zoveel echo's? Dit is nu toch de 2e ronde? Hoeveel rondes moet jij dit eigenlijk doen? Ik ben ook benieuwd of mijn echo weer zo goed is als vorige x of dat ik gewoon beginnersgeluk had haha.... 

Ja het is wel redelijk zwaar inderdaad, maar niks aan te doen helaas! Hopelijk zijn het minder echos dan vorige ronde! Voelde de laatste dagen wel wat in mijn eierstokker dus ik dacht echt dat er wel wat gebeurd was! Snap ook niks van mijn lichaam hoor.. spuit nu 62.5 en dit is mijn 2e ronde idd! Gyn twijfelde misschien of er al een eisprong was geweest, omdat ze al vocht zag achter mijn eierstokken, maar dan zou het wel echt super snel gegaan zijn en aangezien het nooit snel gaat bij mij hoefde ik nu toch geen bloed te prikken! Hopelijk vrijdag wel een groeiend eitje! Doe sinds deze ronde ook acupunctuur erbij. Ze had het er over om nog 9 eisprongen dit te doen, maar als het iedere keer zo super langzaam gaat( vorige ronde had ik een eisprong op CD34) mogen ze van mij beste over gaan op een andere optie op een gegeven moment! 
Ben heel benieuwd bij jou Lara of jij weer bij je eerste echo n mooi eitje hebt! Hoop het voor jou!! 

@sil dan lopen we allebei gelijk en zitten we allebei op de 2e ronde met injecties. Ik hoop ook voor jou dat er iets groeit hoor! Oh mijn gynaecoloog zei toen alles 6 eisprongen, maar aangezien ik 3 rondes door ben gegaan met letrozol word dat er vanaf geteld en zoals ik begreep dus 3 rondes injecties en dan 6 in combinatie met iui en daarna ivf. Ik zal binnekort weer eens een afspraak maken bij mijn gynaecoloog hoe of wat want momenteel zie ik haar niet omdat ik enkel bij de echoscopiste kom. Ik ga duimen voor jou voor vrijdag en voor mezelf voor maandag?

@sill hè wat jammer weer zeg van je laatste echo. Ik hoop met je mee voor vrijdag ?? 
@xxlara, hopelijk is je eerste echo weer net zo goed als bij de vorige ronde! Duim voor jullie! ?
@xxlara mijn menstruaties voorheen waren onregelmatig, ene keer 24 dagen, andere keer weer 40 dagen dus niet echt een pijl op te trekken ? ik heb ook eigenlijk geen idee hoe nu verder. Heb nog bloedverlies dus momenteel kunnen we nog niet veel? morgen bloedprikken voor de hcgwaarde en daarna telefonische afspraak met de gynaecoloog , ben benieuwd maar ik hoop snel weer door te kunnen! Wel gaan we verder onderzoek bespreken nav de miskramen. Het komt vaker voor en ik ben geen uitzondering alleen iets zit me niet lekker. Heb aantal jaar geleden ook een trombosebeen gehad en wil nu dus kijken of er iets uit een stollingsonderzoek gaat komen. M'n partner en ik zeiden nog tegen elkaar; nu lijkt het zich te verplaatsen van het proberen zwanger te worden naar zwanger blijven.. zit soms echt niet mee hè ? Maar we blijven volhouden??? 

Vandaag 3e echo gehad op CD16 maar nog steeds niet echt zoveel gebeurd helaaas.. net nog bloed geprikt voor de zekerheid om te kijken of ik toch niet toch een eisprong heb gehad tussen echo 1 en 2! Maandag weer terug voor een echo en de uitslag van het bloed! Zo irritant dat het niet gewoon meteen een goed eitje is.. maar niks aan te doen helaas! 
Heb jij de uitslag al van je bloed Louisa en heb je je telefonische afspraak al gehad? Heftig dat je een trombosebeen hebt gehad in het verleden! Zo'n stollingsonderzoek zou dan wel fijn zijn om te doen inderdaad! Zit inderdaad echt niet mee bij jullie? positief blijven!! Uiteindelijk komt het wel goed! ???

@sil aaah jammer, hopelijk voor ons beide goed nieuws maandag! Ik ga duimen voor ons! Ook wel benieuwd of je al een eisprong gehad hebt wel of niet. Hier vandaag weer een zwangerschapsaankondiging, merk dat ik dat steeds zwaarder begin te vinden...wanneer komt onze tijd nu eens...

Vandaag CD19 en weer n echo gehad, maar nog geen groeiend eitje helaaas, blijft op 12mm hangen! BMS wel netjes 9mm! Nu weer ophogen en donderdag weer terug vooor een 5e echo! Bloed was allemaal goed, heb nog geen eisprong gehad! Hopelijk heb jij beter nieuws Lara!! 
Echt vervelend die zwangerschapsaankondigingen he.. hopelijk komt onze tijd ook echt snel! Maar verwacht bij mij nog niet echt met die lange cyclussen! 

@Sil wat jammer weer! Hee bah!!! ik had duidelijk beginnersgeluk. Mijn bms bestaat al wel netjes uit drie lagen zei ze, niet gevraagd hoe dik het was aangezien ik een eitje had van 10mm en verder zat er niks groters. Ik mag woensdag weer terugkomen....

Terug
Bovenaan