Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
vervelend om te lezen dames ? hoop dat er bij jullie aankomende dagen toch een mooi eitje goed gaat groeien!??
Had ook een mindere week hoor, afgelopen week. En inderdaad al die zwangerschappen om je heen waar het allemaal zo 'vanzelf' lijkt te gaan .
Maar ik blijf er bij dat onze tijd ook komt!??
Mijn hcg was vorige week 45, woensdag weer prikken en dan staat hij hopelijk op 0. Pas dan kunnen/mogen we weer verder met het traject/ onderzoeken..
@Sil nee ik mag nog niet ophogen, gewoon dezelfde eenheden. Ik had deze x ook weinig verwachtingen maar ergens toch wel hoop dat er al wel "iets" moois zat...
@lauwing al die zwangerschappen om je heen inderdaad waarbij het allemaal vanzelfsprekend is. Ik heb er ook echt bizar veel om me heen momenteel. Hopelijk kan jij ook weer snel verder!
Onze tijd komt zeker nog wel Louisa!! We moeten alleen veel geduld hebben! Hopelijk staat jou HCG morgen op 0 en kunnen jullie snel verder met een nieuwe ronde!
Ik had bij de echo's ook niet veel verwachtingen, maar toch hoop je dat er iets moois groeit! Hopelijk morgen een mooie follikel te zien Lara bij jou!?
@sil zeker hoop je dat er wat groeit. Het grootste eitje vandaag op de echo was 14.3mm dus vrijdag mag ik voor de 3e x deze week om een echo. Vanaf 14mm groeien ze toch zoiezo door heb ik weleens begrepen? Nou hopelijk krijg ik vrijdag een GO voor de ovitrelle...Ik hoop uiteraard dat jou ei morgen ook doorgegroeid is?
Wat super fijn Lara dat je een mooi eitje had, hopelijk vrijdag Ovitrelle zetten! ??
Bij mij nog steeds geen groei pfffff... vandaag even klaar mee hooor! Waarom duurt het iedere zolang bij mij, wat doe ik verkeerd denk ik dan weleens! Maandag weer terug voor een 6e echo! Vorige ronde had ik 8 echos nodig!
Aah Sill, vervelend! Snap dat je er even klaar mee bent. Maar volhouden hoor ??
Zeggen ze daar in het ziekenhuis niets van, dat je bijv nog hoger mag beginnen of dat niet?
@xxLara aah spannend en goed nieuws? Duimen voor vrijdag ?? Hopelijk mag je de ovitrelle dan zetten!
had gehoopt dat m'n hcg op 0 stond, maar nee ? ?.. volgende week wéér bloedprikken Pfff
Zit voor jou ook niet mee dan Louisa! ? duurt ook lang voor dat helemaal uit je lichaam is dan! Balen zeg..
Nee het ziekenhuis zegt nu nog niet ophogen en als er maandag niks is gebeurd dan gaan we waarschijnlijk wel weer ophogen, ze willen na zo'n ophoging dat vaak 1 week aankijken! En als ze te snel te hoog gaan zijn er veel te veel eitjes, dat is ook een probleem bij mij! Maar hopelijk maandag beter nieuws! Heb er even alles uit gehuild en dat scheelt vaak weer gelukkig haha! Net ook weer bij acupunctuur geweest!