Ervaring Ovaleap

@Louisa balen, hopelijk staat je hcg snel op 0 zodat je door kan...
@Sil jeetje....dit is zo ontzettend balen. Ik hoop echt dat er eens wat groeit bij jou hoor want ik kan heel goed begrijpen dat je moed in de schoenen zakt zo, maar hoe makkelijk ook gezegd houd vol! ? 

Hier ook weer ellende...
Ik had woensdag twee eitjes links en twee eitjes rechts. Die van links de grootste was al 14.3mm maar was schijnbaar niet heel mooi van vorm. Er zat heel veel lucht dus ze kon me eierstok ook niet goed zien. Eerst inwendig en toen uitwendig en uiteindelijk zegt ze dat ze het goed heeft gezien en dat die eitjes weg zijn. Rechts is wel een doorgroei eentje weer van 14.3m ongeveer en eentje van 12 nog wat....ze twijfelde eerst om het weekend nog een echo te doen maar na overleg met de gynaecoloog toch maandag...hier word je toch moedeloos van...

Pfff zit jou nu ook niet meee dan Lara! Wat raar ook dat die andere eitjes ineens weg zijn? Wel fijn dat er rechts nog 2 eitjes zitten! Maken ze bij jou altijd uitwendig een echo of inwendig? Of uitwendig was nu alleen omdat ze het niet goed zag? Bij mij altijd inwendig! We moeten toch maar proberen positief te blijven!! ??

@sil altijd inwendig, maar er zat zoveel lucht dat ze echt duwde met het echoapparaat en met dr hand op me buik duwde. Toen probeerde ze nog uitwendig en daarna weer inwendig en uiteindelijk heeft ze gezien dat er niks meer zat, zegt ze....of ze dacht laat maar zitten ? Ik vind het ook echt raar dat ze ineens weg zijn, ik twijfel eerlijk gezegd of dit echt zo is of dat ze het zo slecht in beeld kreeg dat ze maar wat roept....maar aan de andere kant zullen ze toch wel eerlijk zijn erin, nja vertrouwen word overal minder in zo natuurlijk. nja duimen voor maandag voor ons beide. 

Hi, ik had na 12 dagen 3 eitjes van 18cm.
toen heb ik oveleap gespoten. De volgende dag inseminatie en nu aan het wachten ?. 
Vind het zo spannend!!! 

@xxLara wat gek dat ze dan opeens weg zijn?! Een tegenvaller weer..☹️ Nu hopen dat die andere wel mooi doorgroeit dit weekend!!
Nou dames, hopelijk is volgende week een positieve week voor ons hoor??

@Lydia, dat klinkt goed 3 mooie eitjes! Spannend hoor de komende weken ? is dit je eerste ronde of? 

@louisaa ja heel gek, snap er ook echt niks van.... we gaan het morgen maar weer zien. Hopelijk inderdaad volgende week beter resultaat voor ons alle.
@lydia klinkt indd goed maar vinden ze 3 eitjes niet teveel? 

Hier eindelijk goed nieuws hoor! 2 eitjes van 15 en 13mm en bms van 10, hoef geen echos meer deze ronde! Vanavond laatste injectie ovaleap en dan morgenavond mag ik de Pregnyl zetten! De eitjes zaten nu wel aan de andere kant vergeleken met vorige echo en er zaten er nog heel veel kleine naast maar de gyn durfde het wel aan om morgen de pregnyl te zetten! Hoe was jou echo vandaag Lara?

Terug
Bovenaan