Ervaring Ovaleap

@sil super fijn! Ik heb weer een zeer bijzonder verhaal. Ik had een andere echoscopiste vandaag en ik had mijn zorgen uitgesproken dat ik het maar raar vond dat een ei van 14.3mm ineens was verdwenen. Ging ze kijken, je zag echt twee grote ringen. Oftewel de eitjes die volgens de andere echoscopiste waren verdwenen zaten er gewoon nog. Ze heeft zoals ik al dacht waarschijnlijk gewoon gedacht ik krijg het niet in beeld door het lucht dus laat maar. Ik had dus 2 eitjes van 22.3 en 22.7 mm en een bms van boven de 11....Ik heb hierdoor eerst een ovulatietest moeten doen of mijn lichaam het niet al in gang had gezet, dit was niet het geval dus heb ik ovitrelle gespoten....

@Lara Wat een bijzinder verhaal inderdaad.. dan zal de vorige echoscopiste het inderdaad wel niet hebben kunnen zien, maar je kunt dan toch niet zomaar zeggen dan ze weg zijn!? Raar hooor! Maar wel fijn dat je 2 mooie eitjes hebt! Dat is dan weer het positieve en fijn dat je ook meteen ovitrelle hebt mogen spuiten! Goed ook dat jij je gevoel hebt kunnen uiten vandaag!! En altijd op je gevoel afgaan zie je wel!  Nu weer 2 weken op het wachtbankje!! Mijn eitjes zijn wel een stuk kleiner dan die van jou lara! Hopelijk groeien ze nog even goed door! Spannend weer! ??

@sil ik denk dat of een eitje nu 18mm of 22mm is bij wijze van niet zoveel uitmaakt. Als ze maar groot genoeg zijn om pregnyl / ovitrelle te zetten. Ik vind het ook echt heel raar dat ze dan maar zegt dat ze eitjes weg zijn. Gelukkig is het wel goedkomen uiteindelijk...Wat geven ze bij jou dan aan kwa gemeenschap hebben na het zetten van pregnyl.  Bij mij na 12 en 36 uur. Ik zei vandaag tegen de echoscopiste is het nu zo erg als je daar van af wijkt want soms is het gewoon niet op uur haalbaar. Ze zegt iets afwijken is geen probleem maar we adviseren niet teveel daarvan af te wijken. Wat leuk nog werd verteld is dat de kans op een meerlingzwangerschap nu wel wat hoger ligt met 2 bijna even grote eitjes die dus beide gaan springen.  

Nee volgens mij maakt dat ook niet zoveel uit of je eitje 18 of 22mm is! Mijn grootste was nu 15 dus ik hoop wel dat hij straks dan wel groot genoeg is, maar daar gaan we maar vanuit! Ja bij mij zei ze ook dat we wel kans hebben op een tweeling omdat het er 2 zijn, nu verschillen ze bij mij nog wel qua grootte dus dat scheelt misschien, maar opzich zou ik een tweeling ook niet erg vinden hoor! Ze heeft nu bij mij niets gezegd over gemeenschap hebben, vorige keer zei ze na 36 uur gemeenschap hebben, maar ik heb misschien het idee dat dat toch wel weinig is? Dus ik denk dat ik ook 12 en 36 uur doe ongeveer! Want je gaat ook niet midden in de nacht je wekker zetten toch? Dat zou bij mij dan namelijk wel moeten? 

@sil jou eitje groeit vast nog even door tot pregnyl, geen zorgen! Exact 12  en 36 uur is onhaalbaar. Ik hou het ongeveer aan. Maar als ik dat aan moet houden zou ik ook vannacht moeten aangezien ik om 12.30 ongeveer de injectie heb gezet. Dat gaat hem niet worden als ik morgen vroeg moet werken haha. Ik zou indd wel 2x na pregnyl doen. De dag van en dag erna...

Aah goed nieuws ?? Fijn dat jullie nu de ovitrelle hebben mogen zetten! Worden weer spannende weken voor jullie ??
Blijft toch een apart verhaal van die eitjes @xxLara! Zo zie je maar.. altijd goed om je eigen gevoel te volgen. 
veel plezier komende dagen dames ?
Ik hoop ook op goed nieuws morgen... ??

N@Louisa blijft inderdaad een heel apart verhaal, maar eerlijk gezegd loopt het bij mij vanaf moment 1 ( letrozol ) al niet helemaal vlekkeloos. Nou die grote eitjes zijn aardig voelbaar vandaag...hoop dat er toch eens een zwangerschap uit komt....vond afgelopen week best vermoeiend hoor. Gaf best wat stress, en dan telkens die verplichte nummertjes gaan ook steeds zwaarder worden, hebben jullie hier geen last van? De druk ligt dan zo hoog...Ik hoop voor jou ook op goed nieuws, maar het ons vooral weten hè.  ??

Fijn dat je je eisprong hebt gehad Lara! Heb je er nog veel last van gehad? Ik zal mijn eisprong denk ik ergens vanacht of morgenochtend hebben! Dan kunnen we echt 2 weken op het wachtbankje! Hoop inderdaad zo dat het ons gegund is deze ronde! Geeft mij inderdaad ook wel stress dit traject en vooral als je zo vaak een echo nodig hebt! Verplicht gemeenschap hebben vind ik ook steeds lastiger hoor, de druk ligt dan inderdaad hoog. Ik probeer er dan niet teveel mee bezig te zijn, maar dat blijft soms toch lastig he.. volgens mij hebben veel vrouwen die in dit traject zitten dit gevoel hoor! Blijven jullie trouwens ook altijd even liggen na dat jullie gemeenschap hebben gehad?
Succes vandaag Louisa! ?

Terug
Bovenaan