@XxLara, ah meid.. niet opgeven hoor❤️
maar ik begrijp het wel.. al die hormonen ook en de druk die je voelt en gewoon het hele traject wat je op ten duur even sloopt.. en dan is het alleen maar goed dat je het dan ook even hebt laten gaan en er verdrietig om bent, want dat mag ook! En is ook heel logisch dat het er een keer uit komt. stay strong!??
En over de gemiste kans zou ik niet teveel inzitten hoor! HET blijft vaak ook een aantal dagen zelfs overleven in jou hè. En ik heb wel eens gelezen dat het juist goed is om te zorgen dat je al gemeenschap hebt gehad een dag of dag(en) vóór de daadwerkelijke eisprong dan het moment zelf ofzo.. het zou dan klaar liggen als het ware wanneer er een eitje daadwerkelijk springt. Maar goed er moet zoveel samen vallen.. komt echt goed! Heb vertrouwen? wij hebben trouwens nooit exact op een bepaalde tijd gemeenschap gehad omdat het dan 12u erna zou zijn hoor, ook de laatste keer niet. Gewoon een dag voor ovitrelle en de dag zelf en dag erna en toen een dag niet en toen weer wel zoiets. Het zijn idd wel verplichte nummers maar persoonlijk vond ik het minder erg dan in het vorig traject, toen deden we maar wat en wist ik nooit wanneer ik een eisprong had( of dus gewoon nooit).. en nu weet ik dat ik sowieso ongeveer rond die dagen een eisprong heb, waardoor we zeiden nou dan sluiten we ons een paar dagen op en maken we het ' gezellig ' samen.. en dan moet gewoon alles samen vallen?
Ben ook weer gebeld door het ziekenhuis met de uitslag, hcg was 1.8 dus goed gedaald en tevens over het vervolg gehad. Om een lang verhaal kort te maken: ik Moet bij een zwangerschap en kraambed dus preventief bloedverdunners krijgen (door m'n medische geschiedenis met trombose), dit is over het hoofd gezien........... Dit had ik dus al moeten krijgen toen ik 14/9 belde om door te geven dat ik zwanger was....... m'n voorgevoel klopte dus!!!!! Nu wachten op menstruatie en dan weer beginnen met spuiten.