Ervaring Ovaleap

@sil het is ook niet niks wat voor traject we moeten doorstaan, het is vaak op de automatische piloot gewoon doorgaan en soms besef ( ik ) je dan eigenlijk wat je allemaal moet doen en welke teleurstellingen je ook telkens moet doorstaan. Ik loop inderdaad een paar dagen voor op jou. Doordat ik het idee heb dat we niet het uiterste eruit gehaald hebben denk ik ook niet dat ik deze x de neiging heb om te testen voor NOD. Hoevaak hebben jullie eigenlijk rond pregnyl gemeenschap? De dag van en de dag erna ofzo? 

Wat betreft de poli's rond Corona, ik vrees er ook voor..?

@Lara Het is inderdaad gewoon automatische piloot! Wij hebben de dag van pregnyl, dag daarna en de dag daarna, die laatste dag was denk ik de dag van mijn eisprong! Maar hebben niet 12 en 36 uur aangehouden hoor, dat zou snachts zijn! Ik denk het ook van die polis, maar hoop het zo echt niet pff! Maargoed daar ga ik me nog maar niet druk om maken!

Hi dames,
Weer een weekje verder ? hoe gaat het met jullie? Hier goed, alleen nog aan het afwachten op m'n menstruatie(of niet?). zit nu rond CD 26 of 29.. lastig rekenen na de miskraam (weet niet of ik vanaf bloedverlies of verlies stolsels/vruchtje moet rekenen).
Zitten dus alle 3 in het wachtbankje ?

Dat is lastig rekenen dan inderdaaad! Hopelijk ben je snel ongesteld en kan je verder met je traject! Dat zou fijn zijn!!?
Hier opzich alles goed hoor, heb alleen een blaasontsteking en dus ook antibiotica.. dit kan ook bij eventuele zwangerschap, maar toch denk ik zou dat er niet voor kunnen zorgen dat het deze ronde niet lukt.. maaar opzich kan ik het verder wel redelijk los laten hoor, helemaal niet aan denken lukt ook niet denk ik? Zal volgende week wel lastiger worden als NOD in zicht komt denk ik! 

Wat vervelend @Sil van de blaasontsteking! Hopelijk ben je daar snel vanaf!  
En wat betreft het er niet aan denken..dat is en blijft lastig ?.........
ik heb al de hele week weer last van die rare dromen en mega veel witte afscheiding? dus ik dacht gisterochtend laat ik eens testen: negatief en bijna al weggegooid/niet meer naar gekeken. Kijk ik later op de dag omdat ik toevallig in de badkamer moest zijn.. zie ik toch een heeeel licht streepje ?. Las natuurlijk vanalles over indrooglijntjes dus het zegt nog steeds niks. Maar nu vind ik het toch wel heel spannend worden komende dagen hoor ? en ook voor jullie natuurlijk!??
ik duim voor ons ??? 

@Louisa Wat spannend ook voor jou dan komende dagen! Ik dacht even dat je je menstruatie moest afwachten voor je weer een kans had, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet! Dat zou super zijn als het raak is!! Hou je ons op de hoogte haha? ???? 

@Sil altijd vervelend een blaasontsteking.  Het is niet zo dat door de antibiotica het niet zou lukken. Geen zorgen!
@louisa ik hoop het natuurlijk voor je, heel spannend en hopelijk was het geen indroog lijntje? Het zou wel echt bijzonder zijn als je nu alweer zwanger bent. Hou ons indd maar op de hoogte! ☘️ 

Hier rustig aan, heb nog nooit zo relaxt mijn wachtweken ervaren. Dit omdat het voor mijn gevoel we deze ronde compleet hebben misgeslagen. Een x een maand minder gefocust bezig zijn doet me wel goed. 

Ook wel eens fijn @XxLara dat je je wachtweken zo relaxt hebt ervaren! 
Ik vind het spannend voor jullie dames aankomende week ?? 
(Helaas) is mijn menstruatie vanochtend begonnen, vervelend en aan de andere kant fijn dat mijn lichaam zo snel weer op gang is! Een cyclus van 30-33 dagen vind ik best netjes?. Nu hopen dat ik maandag terecht kan voor de uitgangsecho en weer mag starten ??

Terug
Bovenaan