Ervaring Ovaleap

@louisa jammer dat je test dus niet positief was maar aan de andere kant wel goed dat je na een mooie cyclus ongesteld bent geworden en je dus weer door kan. Worden er bij jou altijd uitgangsechos gemaakt?
Ik zit vandaag of inmiddels gister op 12 dagen na ovitrelle. Na gemeenschap vanavond ging ik naar de badkamer toe met me hand bij me vagina en bij het afspoelen zag ik roze / bruinige afscheiding , bloed in me hand.....ik dacht huh nu al ongesteld...maar er is niks doorgezet, voor de check deed ik even een tampon in en uit en daarop zit dan minimaal bloed, thats it! Ik heb dit echt nooit eerder gehad. Dit is dus 11 dagen na eisprong omdat ik bijna zeker weet me eisprong te hebben gevoeld. Het  was ook echt maar minimaal...

@XxLara dan snap ik dat je inderdaad denkt huh wat is dit?! Ik herken het zelf ook niet maar je leest wel eens vaker dat er iets (bloedvat) is gesprongen na het hebben van seks, dus misschien is het dat? Spannend. Wanneer mogen jullie of zijn jullie van plan te testen? ? 
een uitgangsecho is niet gebruikelijk begreep ik. maar de eerste ronde heb ik deze gehad nav eerdere cystes tijdens letrozol en nu wilde ik het zelf vanwege de miskraam. Ik wil zeker weten of alles schoon is en er oke uit ziet voordat ik met spuiten aan de gang ga ☺️ 

@Louisa Vervelend dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je lichaam zijn werk goed doet! Hopelijk heb je morgen een goede echo en mogen jullie weer gaan starten!
@Lara Wat super toevallig dat jij bruine afscheiding had vanacht! Ik word net wakker en heb ook ineens bruinverlies.. schrok ervan en dacht huh word ik nu al ongesteld of zou het toch een innesteling zijn? Vandaag 10 dagen na eisprong en menstruatie is bij mij eigenlijk altijd wel 14 of 15 dagen na eisprong.. probeer er nu maar niet te veel van te denken, maar je kunt je zelf zo wel weer gek maken! 

Nou meiden, ik ben gewoon ongesteld geworden....Ik vind het eigenlijk wel heel snel, heb de 19e ovitrelle gespoten dus 13 dagen na ovitrelle al...

Aahh nee, wat vervelend ook weer @Lara! ? en wat je zegt, dat is wel snel. Zou het kunnen zijn dat de cyclussen gedurende dit traject korter worden dan we normaal gewend zijn misschien ? ik zal het eens vragen als ik de gynaecoloog spreek. 
Aan de ene kant niet erg natuurlijk, want heel lang moeten wachten op een menstruatie is ook niet fijn. 
Nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons @Lara? wees lief voor jezelf ?? Dat heb ik ook gedaan met een zak (gele) M&Ms, joggingspak aan op de bank ? 
@Sil, ik blijf duimen voor je! ?? 

Jammer Lara! Ik ben vandaag ook echt ongesteld geworden pff.. jammer weer maar nu maar weer door na volgende ronde! Deze ronde ben ik ook sneller ongesteld geworden dan normaal! Wel apart! Volgende week woensdag eerste echo weer.. 

Jammer @Sil! ? Ben het vandaag eigenlijk vergeten te vragen van de kortere cyclussen gedurende dit traject. Heb net de echo gehad en alles zag er rustig uit alleen 1 troebele follikel van 21 mm ?! Dat zal wel een follikel zijn die niet is gesprongen dacht ik, heb dat vaker gehad of een cyste. Ze maakten zich er niet druk om en ik mag gewoon starten vandaag! Ze zei dat deze follikel eind Vd week wel weg kan zijn. Moet aanstaande vrijdag al weer terug op CD7. Mijn partner ging het recept ophalen bij de apotheek zagen we dat er utrogestan bij zat?! Wist ik niets van. Hebben jullie dit? Wordt hier woensdag over teruggebeld door de gynaecoloog. 
We lopen deze ronde trouwens aardig tegelijk dames. ? 

@Sil aah wat jammer dat je ook ongesteld bent geworden, toen ik belde voor een echo ( volgende week dinsdag dus ) vroeg ik of 13 dagen na ovitrelle niet te snel was....toen gaf ze aan dat ik dit bij de eerst volgende echo maar aan de echoscopiste moet vragen. Maar ik vraag het as maandag aan mijn eigen gynaecoloog want heb een belafspraak staan want na deze ronde ga ik volgensmij over op spuiten + IUI. 

@louisaa we lopen nu indd echt allemaal gelijk, spannend! Fijn dat je weer mag starten. Utrogestan is toch om de innesteling te bevorderen ofzo? Ik heb hier weleens van gehoord, heb het zelf niet. ben wel heel benieuwd wat de gynaecoloog zegt...

Terug
Bovenaan