@Sil in juli 2018 moest mijn koperspiraal er uit en hebben we besloten geen nieuwe te plaatsen. Het was niet zo dat we er toen direct voor wilden gaan maar als het zo ver zou zijn was het zeker welkom! Jaar later nav onregelmatige cyclus naar de huisarts, hij gaf ons als eerst een primolut kuur om mn cyclus te 'resetten' en goed te krijgen. Toen direct daarna zwanger in november 2019..Dat ging mis en tijdens die echo zag ze een pcos beeld. En sindsdien ben ik de molen in gegaan en vanaf maart 2020 gestart met letrozol 3 rondes en nu zitten we weer in de auto voor de echo op CD7 ??? Ik ben benieuwd!
Ik vond het trouwens afgelopen maandag weer de eerste keer spuiten best pijn doen! Toen dacht ik huh?! Maar afgelopen dagen ging het weer vanzelf! Dus ik heb dat ook wel eens hoor. ?
Jij hebt volgende week woensdag je eerste echo toch?
hebben jullie trouwens veel afleiding doordeweeks enzo? Ik werk al vanaf maart thuis.. vind dat soms best lastig. Met de echo's plannen is het fijn maar als het wat minder druk heb ik meer de neiging om ook hier mee bezig te zijn?
Ik vond het trouwens afgelopen maandag weer de eerste keer spuiten best pijn doen! Toen dacht ik huh?! Maar afgelopen dagen ging het weer vanzelf! Dus ik heb dat ook wel eens hoor. ?
Jij hebt volgende week woensdag je eerste echo toch?
hebben jullie trouwens veel afleiding doordeweeks enzo? Ik werk al vanaf maart thuis.. vind dat soms best lastig. Met de echo's plannen is het fijn maar als het wat minder druk heb ik meer de neiging om ook hier mee bezig te zijn?