Ervaring Ovaleap

@sil ja 37.5 is dan vrij laag in verhouding met 75 eenheden natuurlijk. Meestal groeien er bij mij niet meer eitjes dan 2, alhoewel mijn gyneocoloog daarstraks vertelde dat afgelopen maand wel net op het randje zat omdat er ook nog een 3e vrij groot ei bij zat hoor ik nu achteraf, iets van 15 ofzo...wat betreft dunner wordend haar kan inderdaad komen door hormonen. Mijn schildklier was goed maar word voor zekerheid nog een x gecheckt met bloed prikken. Misschien is het ook wel een dingetje wat bij pcos hoort aangezien we alle 3 dun haar hebben. 
@sil mij is wel verteld dat de injectie in de koelkast bewaard moet blijven, altijd. Ik haal de injectie meestal een half uur voor het zetten uit de koelkast. En leg hem na het zetten weer terug.
Oke dan nu mijn vervolgtraject, ik mag inderdaad de volgende ronde door naar IUI, waar ik ergens heel blij mee ben. Klinkt heel raar....het enige is dat het IUI lab met kerst / oud en nieuw dicht is dus als mijn periode net daarin valt word het wel nog normaal gemeenschap. IUI word 6 cyclussen gedaan en daarna gaan we bekijken of we doorgaan naar IVF of nog 2 pogingen doorgaan.... heel spannend allemaal! Op naar de echo van morgen maar.  ☘️ 

CD10 grootste ei was 10.1mm en BMS was 4.6, nog niet veel bijzonders. Ik mag vrijdag weer terug komen. Jij ook succes @Louisaaa

Nou meiden ik ben ook net terug van de echo ☺️ CD11 en aan de rechterkant een eitje van 13,3mm en links 8mm. M'n BMS was 9.7 en ik mag donderdagochtend weer terugkomen ? 
@Lara fijn dat er bij jou ook een eitje van 10.1mm te zien was vandaag! En ook goed om te horen dat je er zo positief in staat en blij bent te mogen starten met het IUI traject mocht het deze ronde niet lukken. 

@Sil succes morgen! ? 

@Lara Wat fijn dat je volgende ronde door mag naar IUI! Snap dat je daar blij mee bent hoor, zou ik ook blij mee zijn! Heb je toch het idee dat je weer stapje dichterbij komt! Goed dat je 1 follikel van 10mm hebt! Had je het nog gezegd vandaag van de vorige ronde van hun fout?
@Louisa Dat klinkt goed je follikels en BMS! Hopelijk snel de Ovitrelle zetten! ?

@louisaa wat goed! En wat is jij baarmoederslijmvlies al dik zeg...zal deze week wel ovitrelle worden dan!  Succes donderdag. ☘️ 
@sil ja heb ik zeker gezegd haha, ze verontschuldigde haar zelf wel een aantal keer. Ik merkte duidelijk dat ze het vervelend vond hoe het is gelopen dus dat vind ik dan ook wel weer fijn. Succes jij morgen! ☘️

Ben inderdaad wel blij dat ik door mag naar IUI, had nog wel door mogen gaan met normaal gemeenschap maar had zoiets van, kom maar op haha. 

Nou dames, eindelijk een eerste echo die goed is zeg! Was wel even stress, want was 20 minuten te laat, stond half uur in de file pff.. was bang dat ze me niet meer zouden helpen! Maaar gelukkig nog wel! Had 1 follikel van 15mm en 1 van 11mm, volgens mij was BMS 6 of 7mm! Nu vrijdag weer terug, hopelijk dan doorgegroeid en dan Pregnyl zetten! 

@sil super!!! Eindelijk een x snel resultaat bij jou! Ik ga voor je duimen dat je vrijdag pregnyl mag zeggen! Jij weer succes morgen @Louisa, dan volgen wij vrijdag weer haha.

@Sil wat super zeg! Echt heel fijn ? dan was het stressen in de auto het wel waard hihi
@Lara thanks! ?ik ben benieuwd naar morgen ? laat het jullie weten! 

Terug
Bovenaan