Ervaring Ovaleap

Goed nieuws ? twee mooie follikels van 20mm en 17mm en BMS rond de 8/9! Dus ik moet zo al meteen ovitrelle spuiten ? en aan de bak ? 
Ik duim voor jullie morgen ? succes ? 

Hoi meiden, tegenvaller hier...grootste ei was nu 12.8mm en nog eentje van 11 nog wat. Baarmoederslijmvlies niet eens na gevraagd. Maandag ochtend mag ik weer terug.
@sil hopelijk mag jij pregnyl zetten! 

Dat valt tegen dan Lara! Heel erg Jammer! Mag je nu wel ophogen of nog niet? 
Bij mij is er 1 follikel van 16mm gemeten, niet heel veel groter dan woensdag, maar ik mag maandag de Pregnyl zetten! En mocht het deze ronde niet lukken dan krijg ik volgende ronde HSG onderzoek als ze er dan plek voor hebben, anders ronde erna! Hoe hebben jullie dat onderzoek ervaren? Kon je daarna nog wel gaan werken? 

Ahh nee ? dat valt tegen dan ? @Lara spuit jij ook nog steeds 75eh? 
@Sil fijn dat je maandag pregnyl mag spuiten! En je hoeft dan ook niet meer terug naar het ZKH? Er zaten van de week toch twee follikels 1 van 11mm en van 15mm bij jou? 
@Lara hoop dat ook jij maandag de ovitrelle mag zetten ?? 
@Sil ik heb dat onderzoek nog niet gehad dus ik kan helaas geen ervaring delen.. maar heb er wel eea over gehoord. spannend ook weer. Hopelijk is het uiteraard niet nodig!? 

Ja klopt inderdaad 2 folikkels van 15 en 11mm! Ze heeft alleen de grootste opgemeten en die was nu 16mm, die andere zagen er allemaal vrij klein uit dus daar heeft ze niets over gezegd! Bms was nu 5.5 a 6mm, die was afgelopen woensdag wel dikker! Maar heb soms ook het idee dat ze iedere keer weer anders meten? Hebben jullie dat ook? Maar het zal allemaal wel goed zijn maandag neem ik aan! Hoef voor nu niet meer terug te komen deze ronde! 

Ja ik herken dat ook! Toevallig ook van afgelopen week. Dinsdag: rechts 13 en een kleintje die niet is opgemeten, links 8 en BMS 9.7. Donderdag: rechts 20 & 17, links niet gekeken want was niet nodig (en kon hem niet goed vinden want darmen in de weg etc) en BMS was minder (zo rond 8/9).. Vond dat ook al apart maar nu had jij dat dus ook.. ? maar precies wat je zegt, het zal wel goed zijn hoor! En ook fijn dat je niet terug hoeft te komen. ?
Wanneer ga je spuiten maandag? Moet je deze dagen nu ook nog de ovaleap spuiten of dat niet? 
bij mij gaf de echoscopiste dinsdag trouwens aan dat BMS vanaf 5 goed is/ het streven is. ?? 

Terug
Bovenaan