Ervaring Ovaleap

Hi Meiden,
Weer geen eitje te zien, ik zeg moet ik dan niet opgehoogd worden want zit al op CD16. Ze zei van niet maar omdat ik er mijn twijfels over had heb ik contact opgenomen met Roosendaal en word daarover terug gebeld. Echt zo balen, moet woensdag weer terug

Nou ja? hoe kan dat nou, waar zijn die twee eitjes dan die vrijdag zijn gezien?snap dat niet?!! En wat ontzettend vervelend ook weer voor jou! pff ? Ik ben heel benieuwd wat ze erover zeggen.   

Oh neee Lara wat vervelend zeg dat ze nu weer geen eitje zien!? Hopelijk mag je toch gaan ophogen! Lijkt me toch dat je wel mag gaan ophogen als er nog niks is te zien! Gek dat je lichaam ook iedere ronde andere kan reageren op de injecties he! Hoop echt voor je dat je snel een mooi eitje hebt!! ??

Hi Meiden,
Zolang het nog niet boven de 14mm zijn kunnen ze nog verdwijnen....er zat nog wel wat maar nog maar zo rond de 10-11mm☹️ Na overleg gaan we toch nog door met 75 eenheden, mocht er woensdag nog niks zitten dan gaan ze wel ophogen. Baal echt zo ontzettend! Het is alsof je lichaam er toch aan begint te wennen. Ik verwacht met deze eenheden as woensdag ook echt niks meer. Ik vond ze echoscopiste in bergen op zoom ook niet echt een leuke vrouw, een iets vollere belgische vrouw was het @louisa 

oké dat verklaart het eea dan. wist niet dat dat ook kon gebeuren. Maar het blijft vervelend en ik snap dat je er dan minder vertrouwen in hebt. Toch hoop ik dat je woensdag ook gewoon een goede echo hebt???
Wat jammer dat je die ervaring hebt met haar! Ik weet idd precies wie je bedoeld omdat ik haar ook vaak heb (gehad). Maar ik kan het wel goed met haar vinden. 
Veel succes alvast voor woensdag! 

@Sil jullie veel plezier komende dagen ?

Hi Meiden,
grootste eitje was 12.2mm, die kan dus ook weer weggaan omdat het onder de 14mm is....dit gaat te lang duren dus mag nu 100 eenheden gaan spuiten en mag vrijdagmiddag gezellig weer langs komen ☹️? hopelijk krijg ik een mooi verjaardagscadeau, een positieve test in december....hoe gaat het met jullie? Beide op het wachtbankje 

Ik wist ook niet dat je eitje onder de 14 weg kon gaan!? Vervelend dat je nu nog steeds geen groot eitje hebt, maar wel goed dat je nu mag gaan ophogen, hopelijk gaat dat toch iets doen nu! Lijkt er wel op dat je lichaam aan die 75 gewend was, weet niet of dat echt zou kunnen? Ik hoop het ook zo dat je een positieve test in december hebt, zou zeker een mooi cadeau zijn!! Met mij gaat het goed hoor, heb mijn eisprong ook weer niet gevoeld? Vorige ronde ook al niet.. rondes daarvoor eigenlijk wel echt altijd, maar misschien doordat hij nu steeds wat kleiner is ofzo? Dacht zou ik hem dan wel hebben gehad, maar gisteravond was het 36 uur na pregnyl, dus lijkt me dan wel? Mijn NOD is 1 december, ben benieuwd.. zal vast wel weer niet raak zijn! 

Hopelijk groeit dit eitje wel door @Lara, ga weer voor je duimen! Op naar vrijdag? En dat zou zeker een mooi cadeau zijn! Ik hoop het voor je meid!??  Is ook mijn enige wens voor mn 30e verjaardag? 
@Sil als het goed is moet je wel een eisprong hebben gehad door de pregnyl toch ? wat betreft de eisprong voelen, vind ik lastig! Ik weet ook niet of ik het voel of niet en of dat wel of niet zo hoort te zijn ? Maar ik snap dat als je het eerst wel altijd voelde en nu niets dat je dan gaat denken huh ? ik denk dat je er wel gewoon op kan vertrouwen dat het wel is gebeurd ? ik heb de eerste ronde toen ter bevestiging mogen prikken op progesteron, toen wisten we het zeker. Misschien is dat nog een optie? 
weer spannend idd op het wachtbankje maar ik verwacht ook niet te veel. Mijn NOD zal rond volgend weekend zijn. Ik merk wel dat ik echt heel vast slaap maar telkens heel moe ben. Moet ook eerlijk zeggen dat ik me wel als een heks kan gedragen door die hormonen zeg pfff ? voel me niet echt een leuk mens de afgelopen dagen? ook de verplichte nummertjes gingen niet van harte ? beetje klaar mee ? #ikbenechtchagerijnig ??‍♀️ 

Terug
Bovenaan