Ervaring Ovaleap

Thanks voor de tips meiden haha en grappig om te lezen dat jullie dat allebei dus ook hebben en ook met sokken slapen etc ?? allemaal dun haar en het altijd koud hebben ???‍♀️
@sil ik heb trouwens ook zitten nadenken over accupuntuur, maar heb mij er nog niet in verdiept. Maar om dat te beginnen is het misschien wijs om dat aan het begin van de cyclus te doen? En hoe bevalt dat bij jou? En wat betreft de hormonen, ik heb dan weer geen last van mn tepels (wel tijdens zwangerschap) dus niet lichamelijk maar meer geestelijk last ? snel opvliegerig en ik slaap heel goed maar als ik wakker wordt lijk ik wel overreden door een trein zo voel ik me ??‍♀️ Fijn dat jij daar over het algemeen niet zo snel last van heb zeg! Ook prettig voor je omgeving hihi ?
@Lara dat de echoscopiste dat ook echt zo zegt joh ? alsof er een timer op de eitjes zit? gewoon doen waar jullie je goed bij voelen. En ook wat betreft de telefonische afspraak van morgen ?

@Lara Het lijkt mij dat niemand in de nacht zijn wekker daar voor gaat zetten hoor! Zou het gewoon doen waar jullie jezelf het fijnste bij voelen! Zo doen wij het ook! Benieuwd na je echo vandaag, die had je vandaag toch? 
@Louisa De acupunctuur bevalt mij goed hoor, ik weet natuurlijk niet echt of het echt helpt? Maar het schijnt dat dat er wel bij kan helpen het zwanger worden, innesteling enzo! Dus ik dacht baat het niet schaadt het niet! Heb wel het gevoel alsof het wel zou kunnen helpen! Vorige ronde moest ik tussen CD5 en CD10 komen geloof ik en nu deze ronde ben ik op CD12 geweest en CD15, volgende week vrijdag op CD26 nog een keertje! Ik zou dan idd nu al kijken voor een acupuncturist en dan begin van je nieuwe cyclus mee beginnen! Hopelijk is het niet meer nodig natuurlijk! 
Gevoelige tepels heb ik nu deze ronde ook niet!? Misschien komt het nog.. heb iig nergens last van nu gelukkig! Wel fijn voor mijn omgeving idd dat ik niet hormonaal ben haha! 

@meiden nou ik had eindelijk een grootte follikel zitten van 20mm en bms was 10 ongeveer. Ik heb dus direct daarna ovitrelle gezet. Weer zei de echoscopiste dat ik 12-36 uur later gemeenschap moest hebben dus dat ik de spuit eventueel ook vanavond laat kan zetten en dan morgen ochtend gemeenschap....ik dacht lul maar raak maar aan jou timer hou ik me toch niet. Heb de spuit dus vanmiddag gezet haha. Ik mocht helaas nog geen IUI echt pas vanaf volgende ronde....heb het wel gevraagd ? mijn schildklier was trouwens goed. Dit is voor mij nu even de laatste ronde en ik ga dan begin januari mijn menstruatie opwekken met Provera en weer volle goede moed starten in combinatie met IUI.. Ik hoop natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn haha. Voor ons allemaal natuurlijk. Ik krijg van ovitrelle altijd mega gevoelige borsten. Verder eigenlijk ook geen last van mood swings haha.....Nou meiden ik hoop zo dat we dit jaar positief mogen afsluiten. ☘️ 

@louisa inderdaad alle drie dun haar en koude voeten? Ik denk dat de echoscopiste echt denkt dat ik een tikkende tijdbom ben???

Wat fijn dat je eindelijk een grote follikel hebt en de ovitrelle mocht zetten gisteren! Groot gelijk hoor dat je hem toch smidddags hebt gezet haha, dat zou ik ook hebben gedaan! Nu aan de bak dan de komende dagen haha! ? Ook goed dat je het gevraagd hebt of je al IUI mag, jammer dat het nog niet mocht, maar hopen dat het zoiezo niet nodig is begin volgend jaar! Ook wel fijn dat je nu komende weken geen injecties meer hoeft te zetten! Ik duim voor ons alle 3 op een positieve test! ?

Dat klinkt goed @Lara! Heel fijn dat je de ovitrelle hebt mogen zetten en ook dat je schildklier goed is! Welkom weer op het wachtbankje ? en goed dat je het nog gevraagd hebt idd. We gaan duimen dat iui niet nodig gaat zijn natuurlijk ? en dat we vooruit kunnen kijken naar hele andere dingen ? ik hoop het zo meiden voor ons??
@Sil nog bedankt over de tips omtrent acupunctuur. Mocht het deze ronde niet lukken dan ga dat denk ik ook eens proberen. 
Ik merk dat ik bij het afvegen weer meer last van witte afscheiding heb. Vindt het echt weer spannend zeg ?

@sil, ja na 12 goede eisprongen mag je pas IUI en dat is dus na deze ronde haha. Maar goed geeft niks. Ik hoop zo dat het niet meer nodig is. Ik vind het ook wel even lekker om in de maand december niks te hoeven. Heb ook met mezelf afgesproken dat ik 1 januari begin met Provera mocht het nodig zijn en tot die tijd lekker niks. Hebben jullie al besproken hoeveel rondes je moet spuiten voor er verdere stappen worden ondernomen? 
@Louisa ja nog even ons best doen en dan weer afwachten. Tellen jullie ook altijd 14 dagen bij ovitrelle op als je NOD of 16 dagen? Vorige x werd ik al naar 12 dagen ongesteld....benieuwd hoe dat deze x gaat zijn als ik ongesteld word. Had je de witte afscheiding de vorige x ook toen je zwanger was? 

@Lara, ik geef je groot gelijk om even rust te nemen tussen door. Had je dat trouwens nog besproken met je gynaecoloog om even een maandje rust in te lassen? Neem aan dat je dit gewoon zelf mag bepalen toch? 
Ik heb daar eigenlijk nog niet over gesproken over het aantal rondes en jij @Sil? Maar ik denk dat wij nog wel een aantal rondes met dit mogen doorgaan omdat het al een keer gelukt is. Overal staat bij ons ook 6 rondes voor maar letrozol waren er maar 3 bij mij en eigenlijk zei ze na 2 rondes al je mag door met spuiten maar dat wilde ik toen zelf nog niet.
Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe te tellen wat betreft NOD? Ik denk dat ik uit ga van 16 dagen na ovitrelle en jullie? 
Dat wordt voor mij dus 28 nov en die van jullie? Als ik nog niet ongesteld ben wil ik pas op dag 16 (na ovitrelle) testen net als de vorige keer.. zelfs toen twijfelde ik of het niet nog Vd ovitrelle was. ik lees ook wel eens dat meiden tussendoor ook testen om te kijken of en wanneer het uit hun lichaam is, doen jullie dit? 
Ik had die witte afscheiding idd ook toen ik zwanger was maar ik weet ook dat ons lichaam ons even goed voor de gek kan houden ? 

@Louisa ja ze heeft gezegd dat ik zolang rust mag nemen als dat ik zelf wil....ik zo nou de bedoeling is echt maar 1 maandje... ik denk dat jij / jullie dit ook 6  eisprongen moet proberen voor ze over stappen op een ander behandelplan. Ja 14 of 16 na eisprong is je nod inderdaad...nou spannend!! De eerste x ovitrelle heb ik daarna wel een test gedaan om te zien of zo'n test inderdaad positief is, dit was dus ook het geval. Ik ga niet testen om te kijken of het uit mijn lichaam is...je lichaam kan je inderdaad voor de gek houden maar ik hoop natuurlijk dat dit allemaal weer voortekenen zijn voor je op een zwangerschap. ☘️ 

Terug
Bovenaan