Ervaring Ovaleap

@sil ja je lichaam kan wel soort van gaan wennen aan de dosis. Ik zou je geen zorgen maken want je eitje zal zeker te weten gesproken zijn..ja dat is echt zo dat ze onder de 14mm kunnen verdwijnen. Vanaf 14 heb je vaak pas zekerheid dat ze echt doorgroeien.
@louisa ik ben ook ontzettend chagerijnig en echo moe. Ik wist gewoon dat dit het resultaat zou zijn vandaag.....echt frustrerend! Vreselijk he die verplichte nummertjes...is het wel gelukt uiteindelijk? Oh ik ben zo opgelucht aks het IUI word...ik zou bijna willen vragen of ik niet nu al IUI mag omdat ik 1 maand wil stoppen....kan het proberen te vragen vrijdag als ik mijn gyneocoloog aan de telefoon heb voor uitslag schildklier ?? wat zouden jullie doen? 

Het is uiteindelijk wel gelukt.. maar ik heb dan zo'n gevoel dat het resultaat ook niet positief zal zijn ofzo.. ik weet niet ???‍♀️ Alles is gewoon even Kwalitatief Uitermate Teleurstellend om het maar even netjes te formuleren ? 
maarehm, nee heb je en ja kun je krijgen meid? Als jouw gevoel dat zegt zou ik het zeker durven vragen hoor. Spannend! 

Ja ik snap dat het dan voelt alsof het kwalitatief minder goed is. Ik wilde vrijdag ochtend een echo maar dat ging niet. Ik zat al weer vol frustratie met de gedachten dat stel ik mag na de echo de ovitrelle spuiten, willen ze dan dat ik snachts me wekker zet voor gemeenschap ofzo. Ook omdat ze bij mij zeggen 12 en 36 uur later gemeenschap.....grrr!! Ik kan het altijd subtiel vragen natuurlijk haha...?? 

Dan ga ik er idd gewoon vanuit dat hij gesprongen is! Dat verplicht gemeenschap vinden wij ook steeds lastiger worden hoor, vooral zo paar dagen achter elkaar en als je hel dag gewerkt hebt! Het is bij ons ook gelukt gelukkig, maar net zoals wat jij zegt Louisa heb ik dan soms ook het idee zal de kwaliteit dan wel goed zijn! We zullen het zien over 2 weekjes! 
Ik zou het gewoon vragen hoor Lara of het nu al kan! Zou ik ook best willen haha! Vond het nu wel fijn dat ik in de ochtend 7 uur pregnyl had gezet dan konden we iig op normale tijden gemeenschap hebben! 

@sil ja dan heb je normale tijden! Ik ga toch echt niet snachts me wekker zeggen om half 3 haha. Het is wel goed. Houden jullie je hier aan of doen jullie gewoon de dag van pregnyl / ovitrelle en de dag erna op een tijdstip waarop het gewoon uit komt? Ik ga het vrijdag gewoon vragen aan de telefoon of ik deze ronde al niet IUI mag....ik spreek haar toch voor de echo haha. Ze zal wel nee zeggen want ze moeten zich ook aan allerlei protocollen houden natuurlijk. En geen zorgen, dat eitje is echt al wel gesprongen! ☘️ 

We gaan het idd meemaken, nog even geduld ?
@Lara, nee dat zou ik zelf persoonlijk ook niet doen hoor, de wekker zetten midden in de nacht ? daar wordt ik écht niet vrolijk van en ik vraag me af wie wel ? wij hebben dat iig beide keren niet gedaan en idd gewoon op de dag zelf en dag daarna toen een dagje niet en toen weer wel zoiets maar niet op de klok gekeken hoor. En het is immers ook een keer gelukt.. 
Ik ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen als je het gaat vragen.. snap dat je het wel graag wilt dus ik hoop het voor je! 

@Sil heb jij verder nog niet veel last van de hormonen? 

Gekke vraag misschien maar hebben jullie het vaak wat kouder of snel last van kouds voeten oid? ? ik heb dat wel! En nu heb ik ergens gelezen dat je voor bevorderen vd innesteling moet zorgen voor warme voeten enz ivm 'koude baarmoeder'..en ook dat zoveel mogelijk warm voedsel eten kan helpen.. misschien is het onzin maar ik slaap nu iig met sokken aan en eet s ochtends havermoutpap ? hahah 

@lara Nee dat doen wij ook niet hoor midden in de nacht de wekker zetten haha! Dan gewoon savonds of in de ochtend! Het zaad blijft zoiezo ook een paar dagen in je overleven dus lijkt me niet perse dat dat zo precies in de nacht zou moeten? 
@Louisa Ik heb eigenlijk geen last van de hormonen gelukkig! Heb dat zoiezo eigenlijk niet zo heel snel! Heb alleen paar dagen na het zetten van pregnyl wel veel last van erg gevoelige tepels, heb jij dat ook? Heb je verder veel last van hormonen?
Met die koude voeten, ik heb het echt altijd koud en ook hele koude voeten! Ik loop ook bij een acupuncturist sinds vorige ronde en het viel hem ook op dat mijn voeten en handen altijd zo koud zijn! Hij zegt dat dat inderdaad wel belangrijk is om dat allemaal warm te houden! Vaak voor je gaat slapen warm voetenbadje en kruik doe ik nu ook vaak savonds op me buik! Warm eten en drinken schijnt ook te helpen dus daar let ik ook op! Of het echt helpt weet ik ook niet, maar kan me er wel iets bij voorstellen dat dat beter kan zijn! Proberen kan altijd toch haha! ?

@sil mijn echoscopiste zegt dus echt 12 en 36 uur later ook al is dat midden in de nacht....maar fijn naar jullie mening en dat jullie dit ook niet zouden doen. Ik vind dat ook echt een beetje overdreven. Goed idee, zal ook eens een kruik aanschaffen. 

@louisa ja ik ga het wel "proberen" te vragen als ik het lef heb op dat moment haha. Ik heb echt altijd koude voeten en slaap in deze tijd dus ook heel charmant met sokken aan?? Maar wat jij zegt, dat heb ik ook vaker gehoord dus het is zeker niet slecht om je voeten etc goed warm te houden. Havermoutpap is voor mij geen optie haha ? oh ik kreeg trouwens op mn kop vanmorgen omdat ik voor de echo had ontbeten en er dus weer veel lucht zat bij altijd dezelfde linker eierstok.....

Terug
Bovenaan