Ervaring Ovaleap

@Lara Wij hebben nog niet besproken hoeveel rondes wij dit moeten proberen voor we over mogen naar IUI! Ik denk dat dat idd ook 6 rondes zullen zijn, volgende ronde zou ronde 4 zijn en dan gaan ze wel HSG onderzoek doen! 
Ik ga inderdaad pas testen 16 dagen na het zetten van Pregnyl! Eerder ga ik niet testen heb ik met mezelf afgesproken, vorige ronde ook niet gedaan, maar toen werd ik ook al 10 dagen na eisprong ongesteld! Heb nu ook geen testen meer in huis liggen en die koop ik pas als ik niet ongesteld ben geworden! Eerste ronde heb ik wel eerder getest om te kijken of de test positief aangaf van pregnyl en dit was toen ook zo! Ik heb nu nog steeds geen gevoelige borsten trouwens, normaal echt iedere ronde na pregnyl! Wel fijn dat dat er niet is hooor! 
Hopelijk is de witte afscheiding een voorteken bij jou Louisa! ? moet zeggen dat nu ook weer best veel afscheiding heb!

@Sil een HSG onderzoek doen ze vaak net na de menstruatie en voor de eisprong. Ze zeggen weleens dat je na een HSG onderzoek het eerste half jaar sneller zwanger ( kan ) worden omdat alles doorgespoten is....dit is alleen bij mij niet het geval natuurlijk maar wie weet bij jou wel... Ik heb trouwens echt niks van me eisprong gevoeld deze maand...zit al op 47 uur na het zetten van ovitrelle dus ik neem aan dat de eisprong wel geweest is. Zo raar dat je de ene x wel iets hebt en de andere x niet....?‍♀️ Ik ben of zwanger op vakantie of ik ga heel veel wijntjes drinken ?? ik hoop natuurlijk het eerste...voor ons alle 3? ☘️ 

Dat hoop ik ook @Lara! ???
ik vindt het heel lastig nu om nog niet te testen ? sinds het weekend zijn m'n borsten wat meer gespannen en ik denk niet dat dat nu nog vd Ovitrelle komt. Maarrr kan ook vd aankomende menstruatie zijn. Zo verwarrend hè ? heb deze ronde trouwens ook niet tussendoor getest. 

zaterdag nog in huilen uitgebarsten bij mij partner. ??‍♀️ Had de avond ervoor vriendinnen uitgenodigd (die kids hebben) dus jullie raden hét onderwerp vd avond al.. ? vond het echt even niet zo tof. Hebben jullie dat ook wel eens? Ene keer kan je het beter hebben dan de andere keer denk ik. 

@Lara Klopt inderdaad! Ze zeiden dat je de eerste 10 maanden vruchtbaarder bent na HSG! Ben benieuwd of dat ook echt zo is! Hopelijk hebben ze plek volgende ronde als het dan nog nodig is dan natuurlijk! Jij toch ook al niks gevoeld van je eisprong, ik ook niet.. raar is dat he dat je ene keer wel wat voelt en andere keer niet! Wel super fijn dat jullie op vakantie gaan zeg, heeeerlijk! Ga je dan 2 weken met kerst? Hoe voel jij je, last van ovitrelle?
@Louisa spannend zeg!! Hopelijk is dat ook een voorteken! Maar soms kan je lichaam je echt voor de gek houden idd! Had je dit bij je vorige zwangerschap ook? Dat in huilen uitbarsten kan ik me wel voorstellen hoor.. ik kan dat ook echt de ene keeer beter hebben dan de andere keer! Jou vriendinnen weten wel dat je er mee bezig bent of niet? 
Drinken jullie trouwens nog een wijntje of iets? Ik drink zoiezo nooit veel en vaak hooor, maar af en toe is een wijntje wel lekker en vroeg me af of jullie dat wel gewoon nog doen of echt helemaal weg laten? 

Ik heb dat idd ook gehoord over het HSG onderzoek. Hopen dat het niet nodig is @Sil. Hoe voel jij je nu? En @Lara? 

ik had dit idd de vorige keren ook, dat maakt het ook zo spannend? mijn vriendinnen weten het idd.. maar ik ben dan ook niet zo dat ik er wat van ga zeggen op dat moment zelf eigenlijk.. vind dat wel lastig hoor. 
ik drink trouwens ook af en toe gewoon een rood wijntje in het weekend? 

@sil oh 10 maanden zelfs, mij is verteld 6 maanden. Hopelijk hebben ze aankomende ronde tijd, je kan er maar vanaf zijn. Ik drink ook af en toe nog wel een wijntje hoor. Deze maand alleen een keer helemaal laten staan...kijken of dat miss positief invloed heeft. Ik heb nog geen bijwerkingen tot nu toe van ovitrelle. Normaal altijd wel gevoelige borsten maar nu ook niet. Ben wel kribbiger en moeier deze x....geen idee of dat er mee te maken heeft haha. Ik ga volgende week al richting de zon voor 1,5 week ☀️ echt zo lekker, even er tussenuit. 

@Louisa heel herkenbaar! De ene x heb ik er totaal geen moeite mee en de andere x kan ik dus ook in huilen uitbarsten..Wanneer is jou NOD??? Echt spannend hoor... ☘️ De tijd dat ik nog hoop had voor mezelf is allang verdwenen ?

@Louisa Snap ik dat dat dan extra spannend is als je dezelfde symptomen hebt! Wanneer ga je testen? Ga je echt wachten tot 28e? Met mij gaat het nog steeds goed hoor, wel wat krampjes en steekjes in me buik bij me eierstokken? Al wel paar dagen hoor, maar verder niets eigenlijk! 
@Lara Ja zie wel beetje op tegen dat onderzoek hoor, maar kan er maar vanaf zijn! Moest er trouwens wel weer zelf om vragen hoor, het is niet dat ze daar dan zelf steeds mee komen! Qua alcohol drink ik ook af en toe wel hoor, maar ik na mijn eisprong tot menstruatie drink ik eigenlijk niet meer.. maargoed dat heeft vorige ronde ook eigenlijk niet geholpen dus kan net zo goed wel gewoon wijntje drinken! Echt heerlijk hoor je vakantie, curaçao was het toch he? Lekker even genieten! ?

@Sil ik snap dat je er wel een beetje tegenop zie....je moet altijd overal zelf achteraan he! Ik vind ook vaak dat als je zelf niet de touwtjes in handen neemt dat je dan helemaal nergens komt. Ik heb nog een vraag uit staan naar de gynaecoloog of ik in januari nu met 100 eenheden of 75 eenheden moet starten aangezien ik geeindigd ben met 100. Ik heb dat online aangevraagd via een E- consult want mijn echoscopiste zei dat ik dat maar met de gynaecoloog moest overleggen. Zal straks eens kijken of ik al reactie terug heb. We gaan inderdaad naar Curaçao? het is daar ook allemaal wel een beetje met aangepaste maatregelen maar het is vooral even om te ontspannen en niks te doen.  Ik moet ook echt in de periode dat we vertrekken ongesteld worden als ik het word....dat is dan wel weer een beetje erg jammer? voor jou ook spannend dat je toch een beetje steekjes en krampjes voel...Wanneer is jou NOD eigenlijk?

Terug
Bovenaan